|
|
Trek 12
Cena:
85,00 zł
|
Najeźdźcy z Północy: dodatek Hala Bohaterów
![]() Najeźdźcy z Północy: Hala Bohaterów wprowadza do wioski zupełnie nowy budynek Miodosytnię. To właśnie tam gromadzą się bohaterowie ? zarówno dobrze znani, jak i zupełnie nowi ? nie stroniący zarówno od pitnego miodu, jak i heroicznych przygód. Dobrze przygotuj swój ekwipunek ? przed tobą nowe wyzwania!
|
5 sekund Harry Potter
![]() Stajesz właśnie do niesamowitego turnieju, w którym masz szansę nie tylko wykazać się znajomością zaklęć, eliksirów czy znanych w czarodziejskim świecie bohaterów, ale też udowodnić, że umiesz szybko wyczarować poprawne odpowiedzi na nawet najbardziej zaskakujące pytania ze świata Harry’ego Pottera.
|
Najeźdźcy z Północy: dodatek Pola Chwały
![]() Najeźdźcy z Północy: Pola Chwały wprowadzają nowe zagrożenie, które czyha na nieprzygotowanych graczy podczas najazdów spodziewać można się ataków ze strony wrogich Jarlów i tylko od gracza zależy, czy zdoła ich pokonać lub przekupić, czy będzie musiał salwować się ucieczką!
|
Czerwona Katedra: Posłańcy
![]() Posłańcy to duży dodatek do gry Czerwona Katedra, w którym znajdziemy karty aż 30 nowych kart Gildii oraz zupełnie nowy moduł Posłańcy poszerzający rozgrywkę o dodatkową planszę mapy. Wysyłaj Posłańców do różnych miast, aby rekrutować najlepszych specjalistów i wykorzystać ich silne umiejętności do pomocy w budowie katedry.
|
Kawa z kapibarą
![]() Wszyscy dobrze wiedzą, że kapibary uwielbiają spędzać czas w przyjemnym miejscu, popijając dobrą kawę i przegryzając smakowite przekąski! Kawa z kapibarą to gra, której celem jest stworzenie najprzytulniejszej kawiarni, by zadowolić przybywające do niej kapibary i zdobyć najwięcej punktów!
|
Sagrada: Chwała
![]() Sagrada: Chwała jest ostatnią częścią tryptyku dodatków poświęconych wspaniałym fasadom tej świątyni. To modułowe rozszerzenie wprowadza do gry dreszczyk emocji towarzyszących zaciekłej rywalizacji. Kto zasłuży na wieczną chwałę? Czas się przekonać! Do rozgrywki możesz wprowadzić wszystkie moduły dodatku lub wykorzystać wybrane spośród nich.
|
REDRAW
Cena:
85,00 zł
|
Biały Zamek: Matcha
![]() Dodatek Matcha rozbudowuje Biały Zamek o nowe miejsce: herbaciarnię. To dodatkowa arena dworskich intryg w walce o łaskę daimio. Harbaciarnia z nowym mostkiem i kośćmi, miejscem na Gejsze (nowy rodzaj pionka), planszami graczy i sposobami na wykorzystanie każdego z raptem kilku ruchów w grze, jest integralną częścią precyzyjnego mechanizmu gry. Odkryj, jak rozbudowano planszowe haiku!
|
Root: Paczka Zaciężnych Maruderów
![]() Nowi Zaciężni czekają na zwerbowanie Zaciężni to nowy moduł gry zaprojektowany dla rozgrywek z dowolną liczbą graczy. W mniejszym składzie najemnicy dodają nowe elementy do mapy, zwiększając napięcie i ilość opcji taktycznych. W większych grupach niektóre karty najemników odwraca się, by ujawnić specjalne zdolności do zdobycia, a wraz z nimi unikatowe i potężne strategie.
|
Kroniki Zbrodni: Noir
![]() Jesteś prywatnym detektywem w mrocznym świecie Noir. To wszystko zmienia - nie masz już do dyspozycji policyjnych specjalistów, możesz za to stosować inne metody działania. Włamanie, wymuszenie czy łapówka mogą być równie skuteczne, ale bądź ostrożny - wszystko może się wydarzyć.
|
Kroniki Przygody: Przepowiednia Starego Dębu
![]() Kroniki przygody to kooperacyjna gra dla całej rodziny, która łączy zalety gry planszowej oraz aplikacji na urządzenia mobilne. Przepowiednia Starego Dębu to druga, niezależna część serii. Gra rozwija mechanikę i pomysły z pierwszej części, wprowadzając modularną planszę oraz figurki postaci.
|
Jekyll i Hyde
![]() Gracze wcielają się w doktora Jekylla i pana Hyde’a. Toczą pojedynek dobra ze złem - doktor Jekyll odpiera ataki pana Hyde’a próbującego przejąć nad nim kontrolę. Walka toczy się 3 rundy. Jeśli w tym czasie figurka dotrze do ostatniego pola na planszy, zło zawładnie doktorem Jekyllem i wygra pan Hyde. W przeciwnym razie zatriumfuje dobro, czyli wygra doktor Jekyll.
|
Smash Up! - edycja polska
![]() Co wspólnego mają piraci, ninja, roboty, zombie, obcy, czarodzieje i kilka innych dziwadeł? Wszyscy oni próbują przejąć kontrolę nad światem! Nie są w stanie zrobić tego samotnie – dlatego łączą się w drużyny. Każde połączenie dostarcza zupełnie inny wrażeń i doświadczeń, w tej szybkiej grze karcianej. Weź dwie talie, połącz je ze sobą i rozwal przeciwnika!
|