Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Pierwsza gra planszowa Find Me jest dostosowana dla dzieci już od 2,5 roku życia. Zawiera proste zasady, atrakcyjne ilustracje i duże drewniane elementy.
Masz chrapkę na przygodę? Marzą ci się bajeczne łupy? Seria Brzdęk! Ekspedycje jest właśnie dla ciebie! Nowe plansze to doskonały sposób na kontynuację przygody w świecie twojej ulubionej gry. Tym razem celem ekspedycji będzie niebezpieczna dżungla, w gęstwinach której kryje się ponoć starożytna Świątynia Małpich Królów. Jeśli legendy mówią prawdę, pośród ruin czekają bezcenne relikty upadłej małpiej cywilizacji...
Każda postać należąca do Drużyny "C" posiada swoją figurkę oraz unikalną talię startową, odwzorowującą jej umiejętności. Wykorzystaj ją w rozgrywce Brzdęk! Nie drażnij smoka albo otwórz nową franczyzę w Brzdęk! Legacy: Acquisitions Incorporated.
Pierwsza gra planszowa Coco Loco jest dostosowana dla dzieci już od 2,5 roku życia. Zawiera proste zasady, atrakcyjne ilustracje i duże drewniane elementy.
Każdy gracz zakłada na głowę opaskę z kartą. Zawodnik rozgrywający rundę wyjaśnia kolejno każdemu, czyj wizerunek przedstawiony jest na jego karcie. Zwycięży ten, kto zajdzie najdalej!
Brzdęk! - Ekspedycje po złoto i pajęczyny urozmaici przygody w świecie Brzdęku!. Dwustronna plansza pozwoli na wcielenie się w rolę górnika w kopalni złota oraz przeniesie Cię do krętych i pokrytych gęsta siecią lochów pajęczej królowej.
Przeklęte dylematy to zwariowana gra imprezowa, dzięki której poznasz swoich najbliższych z zupełnie innej strony! W każdej rundzie jedno z Was stanie przed abstrakcyjnym wyborem – musi wskazać, czy przyjęłoby sztosową opcję w nierozerwalnym pakiecie z prawdziwym życiowym szajsem. Tymczasem reszta graczy głosuje, jaka będzie odpowiedź przeklętego dylemaciarza. Ci, którzy obstawią poprawnie, otrzymają cenne punkty!
Jedna nowa, podniebna Nemesis. Jeden nowy mag, który odkrył nieznaną dotąd potęgę. Gigantyczny zestaw nowych Klejnotów, Artefaktów, Zaklęć, Skarbów i Popleczników.
Pierwsza gra planszowa Beep Beep jest dostosowana dla dzieci już od 2,5 roku życia. Zawiera atrakcyjne ilustracje, proste zasady i duże drewniane elementy.
Ten dodatek wprowadza do Gry o Tron: Gry planszowej dwa nowe elementy: 42 karty Rodów: Każdy z sześciu Rodów z gry podstawowej otrzymuje nową talię 7 kart Rodu, zaprojektowanych z myślą o bardziej strategicznej rozgrywce.
Wydaje Ci się, że Ty i Twoi znajomi świetnie się znacie? Fun Facts to oparta na współpracy gra imprezowa, która pozwoli Wam to sprawdzić! W każdej turze odczytujecie na głos dość osobiste pytanie, na które odpowiadacie, wpisując na strzałkę pewną liczbę. Spróbujcie zgadnąć, jak odpowiedzieli pozostali gracze, i ułóżcie swoje odpowiedzi w kolejności rosnącej. Następnie odkryjcie je i sprawdźcie, czy mieliście rację!
Pierwsza gra planszowa Funny Duck jest dostosowana dla dzieci już od 2,5 roku życia. Zawiera proste zasady, atrakcyjne ilustracje i duże drewniane elementy.
To kolejna innowacyjna gra z serii iKNOW. Podczas gdy jeden z graczy udziela odpowiedzi, pozostali obstawiają jej trafność. Możliwy jest jednak zwrot akcji – jeżeli uważasz, że wiesz lepiej, możesz spróbować zdobyć dla siebie trochę dodatkowych punktów!
Lutecja to szybka do wytłumaczenia gra z elementami licytacji i blefu. W każdej rundzie będziecie starać się zdobyć karty postaci i/lub miejsc. W ten sposób zdobywacie punkty zwycięstwa i kontrolę nad zasobami oraz budynkami.
Pierwsza gra planszowa Little Builder jest dostosowana dla dzieci już od 2,5 roku życia. Zawiera atrakcyjne ilustracje, proste zasady i duże drewniane elementy.
Ten dodatek wprowadza do Gry o Tron: Gry planszowej nowy 4-osobowy scenariusz. „Uczta dla wron” to scenariusz o krótszym czasie rozgrywki i alternatywnych warunkach zwycięstwa, zawierający talię kart Rodu dla Rodu Arrynów.
W grze Oriflamme: Pożoga będziesz umieszczał swoje zakryte karty, by przygotować nieczyste zagrywki. Będziesz miał za zadanie zabezpieczać swoje interesy lub przygotowywać kombinacje efektów. Będziesz musiał pamiętać o zastawianiu pułapek we właściwym momencie i w końcu zgromadzeniu wystarczająco dużej ilości punktów wpływu, by zdobyć tron!
Karty BICYCLE HIGH VICTORIAN zostały zainspirowane zawiłym, zapierającym dech stylem epoki wiktoriańskiej. Każdy element został zaprojektowany od podstaw z żmudną, nieustającą dbałością o szczegóły.