|
|
Sushi Go! 10. rocznica
![]() Sushi Go! 10. rocznica to specjalna edycja popularnej, imprezowej karcianki, opartej o mechanikę draftu. Gracze dobierają na rękę tyle samo kart, po czym jedną z nich wybierają, a resztę przekazują dalej wokół stołu. W ten sposób konstruujemy jak najbardziej opłacalne zestawy, kontrolując jednocześnie poczynania przeciwników. Masz ochotę na więcej? Poszperaj w pudełku, żeby znaleźć niespodziankę – słodkie desery, które możesz wprowadzić do gry! I to na koszt lokalu!
|
Seria GIPF: Punct - edycja polska
![]() Gra PÜNCT to opowieść o piątym żywiole, o duchu w najszerszym znaczeniu. To opowieść o ludzkim umyśle, o połączeniu świadomości i podświadomości, boskiej iskry natchnienia i twórczego potencjału. Gra opowiada też więc o znaczeniu sztuki, piękna i treści. No i o odwadze! PÜNCT jest grą o łączeniu przeciwstawnych stron życia.
|
Terraformacja Marsa: Niepokoje
![]() Piąte i jednocześnie najbardziej zaawansowane rozszerzenie do Terraformacji Marsa wprowadza dwa ważne elementy mechaniki gry. Po pierwsze, na wszystkich uczestników gry czekają wydarzenia globalne, którym będziemy musieli się podporządkować. Będą one stanowiły utrudnienie dla graczy i z pewnością wpłyną na ich strategie. Na szczęście będziemy mieli okazję przygotować się na każde z nich.
|
Odjechane Jednorożce: Bez cenzury
![]() UWAGA! Ta wersja gry przeznaczona jest wyłącznie dla osób dorosłych! Bezkonkurencyjna gra imprezowa powraca, tym razem w znacznie bardziej niegrzecznej wersji! Odjechane Jednorożce: Bez cenzury to strategiczna karcianka pełna śmiechu i destrukcji, złośliwych zagrywek i radosnego rżenia! Każdy z nas zacznie z uroczym, małym jednorożkiem, który stanowi zalążek pełnoprawnej armii zniszczenia. Zwyciężymy, jeśli będziemy umiejętnie wykorzystywać wpływające na siebie efekty kart i mądrze wybierzemy cele, które zaatakujemy.
|
Świnie na trampolinie
![]() Świnie na trampolinie to zwariowana gra zręcznościowa dla najmłodszych, która pozwala ćwiczyć koordynację i celność w atmosferze doskonałej zabawy. Chwytaj zwierzaki, odbijaj je od trampoliny i postaraj się, aby wylądowały w dołku pełnym błotnych placków. Najsprawniejszy gracz zostanie prawdziwym mistrzem błotnistych skoków!
|
Szukaj mnie!
![]() Ta niesforna myszka znów się schowała i coś podgryza! Pomożecie mi ją odnaleźć? Wytężcie słuch, słyszycie ją? Sprawdziliście kosz z ubraniami? A może za kanapą? Czy ktoś wołał z górnej półki z zabawkami? Postarajcie się odnaleźć jej kryjówkę. I doprowadzić ją do serowego pudełka.
|
Pojedynek Superbohaterów DC: Deck Building Game
![]() Wciel się w ulubionego superbohatera DC Comics - Batmana, Wonder Woman, Flasha i innych. Zdobądź potężne supermoce, mega sprzęt i lojalnych sprzymierzeńców. A może wolisz wykorzystać łotrów, by zaatakować swoich współgraczy? Wybierz swoją strategię i ruszaj po zwycięstwo! Pojedynek Superbohaterów DC to gra karciana z uniwersum DC Comics oparta na popularnym mechanizmie budowania talii!
|
Squadro Mini
![]() W swojej turze, gracz musi poruszyć jednym ze swoich pięciu pionów. Każdy pion porusza się o tyle pól, ile wskazuje liczba kropek przy jego polu startowym, w kierunku, który wskazuje ostre zakończenie piona. Jeśli nic nie stoi na przeszkodzie, pion musi wykonać cały swój ruch.
|
Bohaterowie Tenefyru
Cena:
95,00 zł
|
Eksplodujące Kotki
![]() Eksplodujące Kotki to napędzana kociakami odmiana rosyjskiej ruletki. Gracze dobierają co turę po karcie, aż do momentu dobrania eksplodującego kota - wtedy nieszczęśnik wybucha i ginie, a gra się kończy. Ale! W talii są też karty, dzięki którym można odwrócić uwagę samobójczego kocięcia, uniknąć go, czy też zmusić przeciwnika do dobrania kilku kart naraz.
|
Quantik Mini
![]() W swojej turze, gracz musi umieścić jeden ze swoich pionów na pustym polu planszy. Gracz nie może umieścić piona w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której przeciwnik ma już pion w tym kształcie. Jednakże gracz może umieścić pion w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której znajduje się już jego pion w tym kształcie.
|
Seria GIPF: Gipf - edycja polska
![]() GIPF jest grą logiczną dla dwóch graczy opartą na klasycznej koncepcji: gracze w turach, wprowadzają jednego pionka do gry, aż do ustawienia czterech w szeregu. Gdy tak się stanie, wtedy gracze usuwają swój rząd pionów i zdobywają wszystkie pionki przeciwnika, które stanowią jego przedłużenie. Taka zasada zdobywania pionów za każdym razem prowadzi do zupełnie nowej sytuacji na planszy.
|