|
|
Sentient
![]() Świadome roboty stworzone do pracy w wojskowości, przemyśle i transporcie są na wyciągnięcie dłoni. Ich budowa nie stanowi dla nas problemu. Ale odpowiednie ich zaprogramowanie okazało się dużo trudniejsze. Nieliczne firmy twierdzą, że mają zasoby i wiedzę, by osiągnąć cel, ale tylko jedna z nich wygra ten wyścig.
|
ZgrajMy się
![]() ZgrajMy się - kooperacyjna gra towarzyska, w której uczestnicy wcielą się w członków orkiestry i będą musieli tak zgrać swoje odpowiedzi, aby jednym głosem osiągnąć zwycięstwo! Sęk w tym, że gracze, nie mogą się ze sobą komunikować podczas dawania koncertu. Wybory będą mogli przedyskutować wyłącznie w trakcie przerw między rundami.
|
Młodzi Czarodzieje
![]() W grze Młodzi Czarodzieje zadaniem graczy jest dotrzeć do szkoły magii, zanim duch złapie któregoś z graczy. Aby tego dokonać, trzeba zapamiętywać położenie świetlików na planszy. Gra się zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Gracz, który ostatnio był w lesie, otrzymuje znacznik zegara i będzie rozpoczynać grę. W swojej turze rzuca się 3 kostkami.
|
Recto Verso. Buduj imprezowo!
Cena:
89,00 zł
![]() Recto Verso to wyjątkowo szybka i prosta gra imprezowa, która dostarczy wiele zabawy zarówno dzieciom, jak i dorosłym. Szansę na wygraną zapewni tylko dobra współpraca z partnerem. Niezbędne jest opanowanie nerwów pomimo upływającego czasu. Wylosujcie kartę, włączcie stoper i zacznijcie budowanie!
|
Eksplodujące Kotki: Zombie
![]() Eksplodujące Kotki: Zombie to samodzielna talia 61 kart z zupełnie nowymi ilustracjami, nawiązującymi do klimatu horroru. Część z nich to mechanizmy znane z gry podstawowej, ale są też zupełnie nowe efekty, na czele z kotkami zombie, pozwalającymi pozostać w grze nawet po spotkaniu z eksplodującym kotkiem.
|
Tokaido: Matsuri - nowa edycja
![]() Wraz z rozszerzeniem Tokaido: Matsuri gracze zyskają możliwość wzięcia udziału w wyjątkowych wydarzeniach odbywających się w rozlokowanych na trasie gospodach. 20 specjalnych kart pozwoli zyskać przewagę w kluczowych obszarach gry i uczyni rozgrywkę jeszcze bardziej strategiczną. Rozszerzenie wprowadza też do gry 16 nowych podróżników, a wraz z nimi kolejne możliwości do wypróbowania!
|
Małe epickie podziemia: Opowieści
![]() W rozszerzeniu Małe epickie podziemia: Opowieści, bohaterowie gromadzą się w cieple obozowego ogniska, świadomi niebezpieczeństw w otaczającej ich kniei. Przybyli na Wybrzeże Goblinów z krain całego Aughmoor i każde z nich ma coś do opowiedzenia nowym towarzyszom.
|
Detektyw: Sezon 1
![]() Detektyw: Sezon 1 to samodzielna gra na bazie bestsellera Portal Games - Detektyw. Jest to zestaw trzech unikatowych spraw, z których każda zabierze Was w inne miejsce i wprowadzi w kryminalną zagadkę w innym stylu. Żadna z nich nie przypomina tych, które do tej pory rozwiązywaliście w Detektywie. To w pełni kooperacyjna gra dla 1-5 graczy, która zamieni Wasze spotkania przy stole w fascynujące śledztwa.
|
To ja go tnę!
![]() Zbierzcie drużynę bohaterów i wyruszcie na epicką przygodę przepełnioną prawdziwą jatką! Niech zdrada, groźne potwory i humor znany z Odjechanych jednorożców zagoszczą na Waszym stole! Podczas rozgrywek w To ja go tnę! będziecie mieli okazję pokonywać groźnych przeciwników i sabotować plany swoich wrogów. Aby osiągnąć cel, będziecie wyposażać herosów w przedmioty, ujarzmiać magiczne potęgi i korzystać z modyfikatorów rzutów, by skutecznie przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę. Zwycięży gracz, który jako pierwszy ubije 3 potwory lub zbierze drużynę składającą się z 6 różnych klas.
|
Miasto Szpiegów: Estoril 1942
![]() Zadaniem graczy jest stworzenie najbardziej efektywnej siatki szpiegowskiej. Wszyscy rozpoczynają rozgrywkę z takim samym zestawem 6 kart postaci, które będą posyłać w różne historyczne miejsca, aby wykonywały zadania polegające na pozyskiwaniu nowych szpiegów, zdobywaniu punktów zwycięstwa oraz wypełnianiu misji.
|
Akademia Smoczych Wrót - WYPRZEDAŻ!
![]() Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
|
Splendor: Pojedynek
![]() Splendor: Pojedynek to nowa odsłona popularnej gry ekonomicznej, w pełni dostosowana do potrzeb planszówkowych par i duetów. Zawiera zmodyfikowany system dobierania znaczników klejnotów oraz zupełnie nowe karty z dodatkowymi umiejętnościami i premiami. Dzięki nim dwuosobowe rozgrywki będą jeszcze bardziej wymagające i ekscytujące!
|
Paladyni Zachodniego Królestwa: Wiek Królów
![]() Powiększ podstawowe plansze gry o siedem rozszerzeń i wykonaj cztery nowe akcje dzięki niespotykanym wcześniej rodzajom kart. Decydując się na Dyplomację, staniesz przed poważnym wyborem: Powierzyć arystokratom ziemię, czy może Zwerbować ich we własne szeregi, aby mieć ich na oku? Buduj potęgę państwa nie tylko w oparciu o oręż, ale i pióro. Pamiętaj: musisz być zręczny swoich postanowieniach, gdyż te mogą ci wiele dać, ale i jeszcze więcej odebrać.
|