Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wysokie napięcie: Gra karciana zapewnia te same emocje i wyzwania taktyczne, co jej większa siostra - gra Wysokie napięcie. Ta wersja nie wymaga jednak używania map. Przygotujcie się na 60 minut intensywnej rozgrywki!
Jesteście mieszkańcami Squall’s End podczas misji ratunkowej na Wyspie kotów. Waszym zadaniem jest ocalić jak najwięcej kotów, zanim przybędzie zły Lord Vesh.
Wyspa kotów: Pakiet z Kickstartera zawiera całą dodatkową zawartość, która została odblokowana w kampanii na kickstarterze w 2019. Więcej kafli kotów, oshaxów i skarbów urozmaica rozgrywkę, a nowe karty zmieniają sposoby punktowania. Dodatkowe drewniane elementy zastępują te z gry podstawowej, aby rozgrywka była jeszcze przyjemniejsza.
Ziemia to gra karciana o tworzeniu synergicznych połączeń o prostych zasadach, ale wielu możliwościach i strategiach. Gracze wykonują swoje akcje równocześnie - co zapewnia dynamiczną rozgrywkę.
Zwierzęcy front to gra karciana, w której gracze walczą o kontrolę nad obszarami wojennymi, zagrywając karty i wykorzystując opisane na nich zdolności taktyczne. Ten, kto zdobędzie najwięcej punktów w szeregu toczonych bitew, wygrywa grę! Gra mieści się w małym pudełku, jest krótka, łatwa do nauczenia, ma dużą strategiczną i taktyczną głębie.
Spiski, piski i przyciski to niezależna kontynuacja gry Zwierzęcy front. Pudełko zawiera niezależną grę oraz zasady umożliwiające połączenie jej z poprzedniczką, a także dodatkowe tryby rozgrywki. W toku nowego konfliktu zwycięstwo osiągnie ten, komu uda się pokonać przeciwnika na każdym obszarze, nawet tym najmniej oczywistym.
„Pamięć ’39”, oparta na zasadach popularnej gry „Memory”, wprowadza uczniów w tematykę kampanii wrześniowej 1939 r., operując archiwalnymi zdjęciami. Dołączona do gry broszura zawiera komentarz historyczny do poszczególnych fotografii. Podstawowe inf...