Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Kieszonkowa karcianka dla 2 graczy… z użyciem discardu!
Przyzywaj fantastyczne stwory i wysyłaj je do boju z przeciwnikiem. Ale bądź ostrożny: przeciwnik może użyć swojego Mingbuga i przejąć kontrolę nad twoim stworem! Mindbug łączy w sobie przystępność i prostotę zasad ze strategiczną głębią rozbudowanej gry karcianej. Przechytrz przeciwnika w tym fascynującym, taktycznym pojedynku!
Pradawny MONOLIT, starszy od najstarszych kronik i pieśni, czeka na bohaterów, którzy wezmą udział w krwawym turnieju. Dołącz do gry i rzuć wyzwanie mistrzom. MONOLITH ARENA to szybka, taktyczna gra fantasy dla 2-4 graczy. Poznaj cechy swoich wojowników.
Najprawdziwsza gra cywilizacyjna, w której znajdziesz wszystko: technologie, cuda świata, miasta, ekspansję, zasoby, towary, złoty wiek, osiągnięcia, systemy rządów, przywódców ze specjalnymi zdolnościami i wiele więcej! Każda twoja decyzja formuje los cywilizacji!
Mur Hadriana to pasjonująca gra strategiczna oparta na mechanice paper and pencil. Korzystając z surowców i robotników, będziesz zakreślać kolejne tory postępu na naszych arkuszach dowodzenia, wzmacniając wojska i rozwijając rzymską kulturę.
Mystic Vale to innowacyjna gra karciana w której gracze przewodzą klanami druidów starającymi się ściągnąć klątwę ze swojej doliny. W tej grze strategicznej nie tylko budujemy swoje talie, ale też same karty – bardzo ciekawa pozycja dla wielbicieli karcianek.
Wiele wieków temu antyczne imperia drżały przed tajemniczymi wojownikami. Dosiadali rączych koni, tresowali orły, doskonale władali mieczem i świetnie strzelali z łuku. Kiedy się pojawiali, pozostawały po nich jedynie zgliszcza. Najeźdźcy ze Scytii to strategiczna gra planszowa Shema Phillipsa (Architekci zachodniego królestwa). Tym razem ze średniowiecznej Europy przenosimy się na starożytny Wschód!
Neuroshima HEX: Rok Molocha to limitowana edycja gry wydana z okazji Roku Molocha. Wydanie zawiera specjalną dwuwarstwową planszę z nową grafiką, planszetki graczy dla wszystkich frakcji, kampanię opowiadającą o początkach Molocha, nowe ilustracje jednostek armii, wypraska zaprojektowana dla wszystkich 19 armii.
Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwzględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.
Jeśli spotykasz na swojej drodze jakieś zwierzę, to wiedz, że nie jest to zwierzę. To bestia, która przed chwilą opuściła Laboratorium Molocha. Widzisz wilka? Sprawdź, czy nie ma przypadkiem na plecach ośmiu macek... Bestie to dodatek do kultowej gry strategicznej Neuroshima Hex 3.0. Zmutowana fauna chce zakosztować ludzkiego mięsa!
Dancer to drugi z serii army packów do Neuroshimy Hex. Tym razem mamy przyjemność opublikować armię fanowską, armię stworzoną przez jednego z najzagorzalszych fanów Neuroshimy, szwedzkiego gracza Rustan Håkanssona.
Death Breath to przerażający wirus rozprzestrzeniający się od kilku miesięcy wokół wschodnich enklaw Molocha, w okolicach dawnego Detroit, zmieniający ludzi, mutanty i molochowe cyborgi w bezmózgie, krwiożercze bestie. Hordy szaleńców przypominających zombie rzucają się na wszystko co żywe. Organizmy ofiar wirusa mutują, tworząc trudne do unicestwienia wybryki natury.
Hexogłówki Iron Gang to idealna pozycja dla pojedynczych graczy. Sprawdź swoją wiedzę na temat taktyk i strategii Neuroshimy, prowadząc krwawy i brutalny Iron Gang do zwycięstwa!
Hexogłówki to też idealna okazja, by zwiększyć potencjał armii Iron Gang - dodatek zawiera jeden nowy żeton, który można podmienić przed rozgrywką wieloosobową.
Mephisto, zaprojektowany przez Michała Herdę jest już czwartym armypackiem. Jeśli zastanawiacie się jak może wyglądać armia zaprojektowana przez człowieka który stworzył Hexogłówki, to Mephisto jest dla was odpowiedzią.
Gildia Kupców to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza… nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed tobą poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii!
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.