|
|
Dochodzenie: Sprzymierzeńcy
![]() Dodatek Sprzymierzeńcy wprowadza do gry Dochodzenie trzy nowe role wspomagające obie drużyny, a dodatkowo prawie 150 kart poszlak i metod zbrodni, które zwiększają możliwe opcje i scenariusze wydarzeń. W pudełku można znaleźć też dodatkowe żetony odznak oraz 9 Kafli Poszlak (w tym 1 Kafel Wydarzenia).
|
Piątka
![]() Piątka to szybka, kolorowa gra imprezowa dla 2-8 graczy. Znajdziecie tu wszystko, czego potrzeba do rozkręcenia planszówkowego wieczoru: proste zasady, konieczność przejrzenia przeciwników i pięknie wykonane, customowe kości zaprojektowane przez Silly Jellie, twórczynię grafik do Coatla.
|
Zegar szachowy dla szkół i klubów DGT 1001 - Czarny
![]() Elektroniczny zegar szachowy DGT 1001 w kolorze czarnym jest wyposażony w duży i przejrzysty wyświetlacz, jest przy tym prosty w obsłudze i klasyczny w swoim wyglądzie. DGT 1001 dzięki niewielkim rozmiarom jest łatwy w transporcie oraz łatwo jest go przechowywać.
|
Osadnicy: Królestwa Północy - Gniew Latarni
![]() Pora znowu wkroczyć do świata Królestw Północy — tym razem w trybie legacy! Gniew Latarni to solowy dodatek do kultowej gry autorstwa Joanny Kijanki. Kiedy Świątynia Miłosiernych stoi w ruinie, na horyzoncie pojawiają się tajemniczy wyznawcy Latarni. Będą chcieli ci pomóc, czy jeszcze bardziej uprzykrzyć życie?
|
Osadnicy: Narodziny Imperium - Poprzez Historię
Cena:
99,00 zł
![]() Osadnicy: Narodziny Imperium - Poprzez Historię to rozszerzenie, które wprowadza do uniwersum Osadników Kampanię w Otwartym Świecie. Celem kampanii jest stałe rozwijanie twojego Imperium, gra po grze, poprzez osiąganie kolejnych Celów i podbój nowych Prowincji. Jednocześnie należy pamiętać o sprawnym zarządzaniu rozwijającym się Imperium, aby uniknąć jego upadku, oraz co najważniejsze, dążyć do wprowadzenia uniwersum Osadników do czasów współczesnych!
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa: Bramy ze Złota
![]() W Wicehrabiach Zachodniego Królestwa: Bramy ze Złota ludzie z każdego zakątka świata przybyli, aby zobaczyć splendor tego wspaniałego miasta. Podczas gdy większość z nich to handlarze i robotnicy chcący się tu osiedlić, inni mają niecne zamiary. Czy możemy ufać tym, którzy kiedyś zaatakowali nasze mury? Czy naprawdę pragną pokoju? Król wysłał swoje rozkazy, ale to my zadecydujemy kto pozostanie, a kto będzie musiał odejść.
|
Carcassonne: Łowcy i Zbieracze
![]() Teren wokół dzisiejszego Carcassonne, z jego potężnym zamkiem, był zamieszkany tysiące lat temu. Ówcześni mieszkańcy polowali, łowili ryby i zbierali leśne owoce, aby zapewnić sobie przetrwanie. Nawet dzisiaj liczne naskalne malowidła i znaleziska archeologiczne przynoszą dowody ich życia i pomagają zrozumieć ich losy.
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa: Strażnik Kluczy
![]() W Wicehrabiach Zachodniego Królestwa: Strażnik Kluczy wzrastają napięcia i niepokoje na dworze Króla. Niektórzy próbują spiskować w tajemnicy, zawierając sojusze z urzędnikami o podobnych poglądach. Inni zaś szukają skarbów i tajemnic ukrytych głęboko w murach zamku. Czy do końca pozostaniesz lojalny wobec Króla, czy weźmiesz przyszłość w swoje ręce?
|