|
|
Czarne historie - Aż po grób
![]() "Aż po grób" to wersja Czarnych Historii, która zaczyna się tam, gdzie większość z nich się kończy, czyli śmiercią! Bo tu chodzi o to, co dzieje się później. I w tym przypadku wydarzyło się naprawdę! Tutaj wszyscy fani makabry i absurdu poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie docierają do dziwacznych szczegółów najbardziej nietypowych pogrzebów wszechczasów!
|
Uno No Mercy bez litości
![]() UNO No Mercy Bez litości to najbardziej bezwzględna wersja UNO! Ma o wiele więcej kart i DUŻO surowsze kary (dobieranie 10 kart to wyzwanie!), a do tego nowe reguły, przez które gracze będą dokładać, wymieniać i dobierać więcej kart niż kiedykolwiek wcześniej. Jest tu nawet reguła Litości (ironiczne, co?), jeśli sprawy zabrną za daleko. Tę najsurowszą wersję klasycznej gry można wygrać na dwa sposoby: pozbyć się wszystkich kart ALBO wyeliminować pozostałych graczy... z rozgrywki oczywiście. Nie zapomnij zawołać UNO!, gdy w ręce zostanie Ci tylko jedna karta!
|
To ja go tnę! Berserkowie i nekromanci
![]() To ja go tnę! Berserkowie i nekromanci to rozszerzenie wprowadzające dwie nowe klasy bohaterów: doskonałych wojowników o ekstremalnej sile i nieokiełznanym gniewie oraz potężnych magów odprawiających mroczne rytuały, aby zapewnić swojej drużynie przewagę. Wraz z dodatkiem zmienia się nieco jeden z warunków zwycięstwa: zamiast 6 musimy zebrać przedstawicieli 7 różnych klas.
|
Bicycle: Gold Dragon
![]() Niestandardowe figury tych kart ubrane w stroje inspirowane kimonem dodadzą wyjątkowego blasku Twojej następnej grze; a olśniewająca, złocona ramka wokół smoków na zapinanym etui z pewnością przyciągnie uwagę. Niestandardowy projekt rewersu karty - podwójne złote smoki na tle brązu. Standardowa talia kart. Made in USA.
|
Koszmarium
![]() Wejdź do świata pełnego najdziwniejszych potworów. O połowie z nich już śniłeś, druga połowa z niecierpliwością czeka, by bez zaproszenia wtargnąć do twoich snów. W pudełku znajdziesz kafle nocnych widziadeł, z których przyzywane są potwory. Użyte we właściwy sposób stworzą najbardziej nierzeczywiste monstra o niewyobrażalnej sile. Przyzwij pięć potworów, staw im czoła i przejmij nad nimi kontrolę. Stwórz takie monstra, które sprawią, że przeciwnikom zabraknie tchu… z przerażenia. Tylko w ten sposób będziesz mógł opanować własne lęki i przejąć kontrolę nad Koszmarium.
|
Quizy świata: Sławy świata
![]() Wybierz się w podróż dookoła świata i poznaj największych wynalazców, poszukiwaczy przygód, artystów i przywódców, jakich zna historia! By wygrać, zbieraj punkty, rozpoznając znane osoby i odpowiadając poprawnie na fascynujące pytania. Jeśli nie uda Ci się odgadnąć od razu, możesz skorzystać z podpowiedzi, jednak każda wskazówka oznacza odpowiednio mniej punktów. Wygrywa osoba, która na koniec gry ma najwięcej sław przyporządkowanych do właściwych grup.
|
Cortex Harry Potter
![]() Cortex Harry Potter to nie lada gratka dla małych i dużych czarodziejów, którzy chcą spróbować swoich sił w rozwiązywaniu łamigłówek. W każdej rundzie na stole pojawia się karta z zadaniem. Ten, kto rozwiąże je jako pierwszy, musi przykryć ją ręką i głośno podać odpowiedź. Wśród wyzwań znajdziecie wyścig o złoty znicz, pojedynek na zaklęcia czy poszukiwanie tajnych przejść na mapie Huncwotów!
|
Dylematy 2
![]() Sądzisz, że po rozgrywkach w Dylematy znasz swoich znajomym na wylot? Nic bardziej mylnego! Dzięki części drugiej staniecie przed nowymi wyborami moralnymi i poznacie się z zupełnie innej strony! Zapraszamy do gry moralnych dylematów i trudnych wyborów. Usiądźcie w kręgu w grupie od 4 do 15 osób i rozdajcie każdemu z graczy po 2 karty do głosowania (“A” oraz “B”). Wybierzcie talię, którą będziecie grali oraz tego, kto rozpocznie zabawę.
|
Kruki
![]() Dwa kruki co noc udają się w podróż po krainach, które śnią się ludziom. Tym razem muszą się spieszyć, aby zakończyć podróż przed nadejściem poranka. Gracze mają do dyspozycji po jednym kruku. Umiejętnie wykorzystując karty lotu i karty akcji, będą się starali jak najszybciej pokonać trasę wyścigu. Wygra osoba, której kruk jako pierwszy dotrze do celu.
|
Plus i minus. Nauka liczenia
![]() Pierwsza gra tej serii to matematyczna gra karciana, w której Spryciula wraz ze szczurem Matemateuszem plują pestkami z arbuza i wygryzają dziury w serze Wszystko po to, by nauka dodawania i odejmowania w pierwszej klasie szkoły podstawowej kojarzyła się wyłącznie z przyjemnością.
|