Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Ułóż wszystkie elementy łamigłówki na planszy. Uważaj! Masz 36 części, a tylko 24 wolne miejsca! Otwarte pierścienie oraz kulki należące do różnych elementów mogą zajmować to samo miejsce, jeśli je właściwie połączysz.
"Kolorowy Kod" to kreatywna gra logiczna, która w prosty i przyjemny sposób wprowadzi Twoje dziecko w świat kolorów, kształtów i obrazów. Każde za 100 zadań prezentuje obrazek, który dziecko, korzystając z półprzezroczystych płytek, musi ułożyć. Nie zawsze jest to proste! Dzięki narastającemu poziomowi trudności wyzwań, mały gracz poprzez zabawę rozwija swoją wyobraźnię, i w naturalny sposób kształtuje kreatywność.
60 zadań, 4 poziomy trudności! Króliczek to trójwymiarowa układanka dla małych dzieci, Składa się z 4 dużych wytrzymałych drewnianych klocków. Czy królik patrzy przez okrągłą dziurkę, czy przez otwór w kształcie gwiazdki? A na jakim klocku stoi - na ...
Wypróbuj swoją pomysłowość, wyobraźnię i umiejętność logicznego myślenia konstruując zamki z pięknie wykonanych drewnianych elementów. Twoje zadanie polega na takim ułożeniu drewnianych klocków, aby powstał jeden z zamków umieszczonych w książeczce. ...
Czy pomożesz pingwinkom odnaleźć się w mroźnym, arktycznym świecie? Poukładaj lodowe kry w taki sposób, aby każdy pingwin znajdował się w miejscu oznaczonym w zadaniu. Nie jest to wcale takie proste, ponieważ klocki są ruchome i można zmieniać ich kształt, co czasami pomaga, a czasami utrudnia znalezienie właściwego wyjścia.
"Tajemnica Świątyni" to przygodowa gra logiczna, w której Twoje dziecko wcieli się w dzielnego poszukiwacza przygód, uwięzionego w ruchomym labiryncie! Mały bohater będzie musiał wykorzystać nieszablonowe myślenie i logikę, aby uciec unikając groźnych pułapek.
9 kostek, 54 obrazy, nieskończona ilość opowieści Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześci...
Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji.
Stupromilowy Biznes to pierwsza strategiczna gra na rynku, w której budujesz i zarządzasz biznesem alkoholowym. Jednym z ważniejszych Twoich zadań będzie stworzenie własnej linii produkującej napoje sponiewierające, którą obsługują Chomiki z New Jersey.
Czy potrafisz przypomnieć sobie najbardziej zwariowaną rzecz, jaką zdarzyło Ci się zrobić w Twoim życiu? Zastanawiasz się? Po przygodzie w Stupromilowym Lesie nie będziesz miał problemów z odpowiedzią! To gra, w której ilość humoru na centymetr kwadr...
Mija właśnie 10 lat odkąd Granna wprowadziła na rynek Super farmera. Inicjatorką tego powojennego wydania była żona profesora Karola Borsuka - autora gry - pani Zofia Borsukowa. We wrześniu Pani Zofia skończyła 100 lat, cieszy się znakomitym zdrowiem...
Gra "Super Farmer" ma swoją fascynującą historię. Powstała ponad 50 lat temu, a jej twórcą jest wybitny polski matematyk Karol Borsuk. Dlatego reguły gry, oparte o zasady matematyczne, są zupełnie wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju. "Super Farmer" to...
Szybcy i wpienieni to imprezowa gra planszowa, w której podstawą rozgrywki jest piwo spożywane przez graczy. Celem uczestników jest jak najszybsze wypicie swojego piwa i uruchomienie ochronnego piwokręgu, który powstrzyma inwazję kosmity Zen-ON'a zan...
Witaj w kolejnej części słynnej gry kolejowej! W Wsiąść do Pociągu: Holandia akcja toczy się poniżej poziomu morza, w kraju z niezliczonymi kanałami i rzekami i jeszcze większą liczbą mostów. Mapa Holandii oferuje rozgrywkę, w której zwłoka może słon...
Gra ćwiczy spostrzegawczość i refleks, rozwija wyobraźnię przestrzenną. Proste reguły! Gracz ma za zadanie ułożyć na planszy układ z karty przy pomocy pionka.
Gra karciana, składająca się ze 112 kart w 4 różnych kolorach oraz karty akcji. Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart w każdej rundzie i zdobycie punktów za karty, które zostały w rękach innych graczy. Zwycięża gracz, który jako pierwszy zdobędzie 500 punktów. Po wyłożeniu przedostatniej karty gracz musi krzyknąć „UNO”, tzn. „jeden”. Jeśli nie krzyknie i zostanie „przyłapany”, bierze kolejne karty.
Zwą mnie Obibok i jestem smokiem, lecz nie zabijam nikogo wzrokiem, nie zieję ogniem i nie przerażam, jak to się innym smokom przydarza. Nikt patrząc na mnie, nie krzyczy: "rety!", bo we mnie drzemie dusza poety, bo ze mnie smoka przypadek rzadki, co...