Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Talia pikantna jest idealna dla tych, którzy szukają mocniejszych wrażeń. Pozwala realizować fantazje związane z drapieżną dominacją i podniecającą uległością, a także wykorzystać zmysłowe gadżety. Ta talia rozbudzi Wasze ukryte żądze i namiętności!
Wersja gry specjalnie stworzona dla młodszych dzieci. Hasła, które trzeba pokazywać są łatwiejsze niż w wersji dla dorosłych oraz powiązane z tematyką zaczerpniętą z dziecięcego świata – dużo postaci zwierzęcych oraz bajkowych.
Odkryj dwie karty i sprawdź, czy trafisz parę. Udało się? To jeszcze nie koniec! Aby zapunktować, musisz znaleźć jeszcze jedną kartę o tej samej wartości.
"Scriba Junior" to najatrakcyjniejsza gra gra słowna dla dzieci w dwóch wariantach. Z udziałem i pomocą partnerów umiejących czytać i pisać, najmłodsze dzieci (od 5-ciu lat) w trakcie zabawy poznają alfabet i stopniowo uczą się czytać. Drugi wariant ...
Talia kart Architectural. Bicycle Architectural nawiązuje do architektonicznych cudów świata. Talia ilustrowana jest 54 grafikami autorstwa słynnego, amerykańskiego Billiter Studio.
Legenda wśród gier opartych na klasycznym Monopoly
Chyba najstarsza gra biznesowa dostępna obecnie na rynku. Eurobiznes oparty jest na zasadach klasycznego Monopoly, praktycznie nie wprowadza żadnych zmian. Inna oczywiście jest plansza oraz miejsca do wykupienia. Plansza jest duża, grafiki bardzo proste, kolory wyraźne.
Czy jesteście gotowi na ekscytującą grę słów? Sprawdźcie czy myślicie podobnie i czy wasza wyobraźnia powędruje w tym samym kierunku.
Używając tylko jednego wyrazu musicie naprowadzić swoją drużynę na słowo klucz. Myślcie szybko i błyskotliwie. Pamiętajcie, że to co wypowiadacie może zostać wykorzystane przez waszych przeciwników! Oni również próbują odgadnąć dokładnie to samo hasło. Uważajcie zatem. By przez przypadek nie podsunąć im wygranej na tacy.
Gracie razem i wspólnie próbujecie odkryć tajemnicę Enigmy. Aby to zrobić, musicie najpierw złamać kod do zamków, zebrać różne wskazówki, a następnie wszystko sprytnie ze sobą połączyć. dopiero wtedy będziecie mogli rozwiązać finałową zagadkę.
Ten Pakiet Imperialny wprowadza do gry mechanikę Podboju. Dzięki niej gracze mogą przekroczyć granicę pomiędzy imperiami, porwać jedną z wysuniętych kart przeciwnika i przeciągnąć na swoją stronę!
Skok po marchewkę to prosta i przyjemna gra karciana, w której staramy się schrupać jak najwięcej warzyw danego typu. Czy odważysz się przeskoczyć przez płot, żeby zdobyć przekąskę, a może wolisz poczekać na wsparcie? Nie zwlekaj zbyt długo, bo inne króliki też szukają smakołyków, a rolnik zaraz wróci do domu!
Zagraj w E-Motionz i przekonaj się jak szybka i dynamiczna może być gra planszowa. Pamiętaj, że prędkie rzucanie kostek to nie wszystko, musisz też wykazać sie nieprzeciętną zręcznością i wyjątkową sposrzegawczością.
Ta gra cię zaskoczy! Masz do wykonania tylko 4 działania. Od kolejności, w jakiej je wykonasz, zależy twój sukces! Celem gry jest zdobycie przychylności gejsz. Każda gejsza oczekuje innego podarunku. Jedna pasjonuje się muzyką, inna zbiera wachlarze, a kolejna zgłębia mądre księgi. Przychylność gejszy zdobędzie ten gracz, który podaruje jej właściwe prezenty.
Jungo to ekscytująca gra oparta na zarządzaniu ręką. W swojej turze możemy dobrać kartę lub zagrać zestaw, jednak jeśli chcemy przebić kombinację znajdującą się na stole, musimy pamiętać o kilku zasadach, z których najważniejsza brzmi: nigdy, ale to nigdy nie zmieniaj położenia kart na ręce!
Chipsy to wciągająca niczym najpyszniejsza przekąska i doprawiona emocjami gra imprezowa, w której próbujemy oszacować prawdopodobieństwo zrealizowania kart celu. Na początku gry uczestnicy otrzymują ich po 6, a każdy związany jest z układem lub kolejnością pojawiania się kolejnych przekąsek. W toku gry będziemy odrzucali kolejne karty, zastanawiając się, czy warto postawić na bardziej wartościowy, ale ryzykowny cel. A może pewne punkty to dobre punkty, niezależnie od okoliczności?