|
|
Wielki straszny potwór
![]() Rodzinna gra typu roll & write z elementami push your luck (testowania szczęścia), której celem jest narysowanie najstraszniejszego potwora. W każdej turze gracze wybierają po jednej kości ze wspólnej puli, zakreślają jej typ na arkuszu i dorysowują do własnego potwora wskazaną część ciała lub atrybut.
|
Wielce imponujące budowle: Mundo
![]() Mundo to rozszerzenie do gry planszowej Wielce imponujące budowle, które wprowadza dziewięć nowych drewnianych monumentów z antyku, takich jak Stonehenge, Wielki Sfinks czy Kolos Rodyjski. Te dodatkowe budowle można połączyć z podstawową wersją gry zgodnie z jej standardowymi zasadami lub wykorzystać w nowo wprowadzonym trybie Mundo.
|
Wielce imponujące budowle
![]() Wielce imponujące budowle to gra planszowa oparta na strategii budowania miasta. W toku gry gracze zarządzają zasobami i układają elementy przestrzenne na planszy, starając się zdobyć jak najwięcej punktów poprzez rozwój swoich miast, otoczenie dzielnic oraz wznoszenie cudów świata. Osoba, która zbierze najwięcej punktów, zostanie uznana za zwycięzcę i najlepszego przywódcę.
|
Wiek Cudów: Ku wieczności
![]() Ku nieskończoności możesz włączyć to rozszerzenie do gry podstawowej, jeżeli chcesz zwiększyć różnorodność, ułatwić graczom naukę
|
Wiedźmin: Stary Świat - Zestaw przygód
![]() Poznaj nowe wątki i sprawdź, co jeszcze zostało do odkrycia na Kontynencie! Wiedźmin: Stary Świat - Zestaw przygód to rozszerzenie wprowadzające do rozgrywki 200 kart eksploracji i zdarzeń, dzięki którym staniesz przed trudnymi wyborami, a także poznasz nowych towarzyszy drogi i zdobędziesz wyjątkowy ekwipunek.
|
Wiedźmin: Stary Świat - Skellige
![]() Rozszerzenie Wiedźmin: Stary Świat - Skellige wprowadza do gry dużą dodatkową planszę z 3 nowymi lokacjami: Ard Skellig, Wyspą Mgieł i Eyną (wyspą na wschodzie, dotąd nieznaną). Oznacza to więcej przestrzeni do podróży i zupełnie nowe akcje do przeprowadzenia. Na wyspy będziemy mogli dostać się z 6 portów na Kontynencie, a że nie każdy kapitan chętnie się tam wybiera, zarówno liczba statków, jak i miejsc na nich, jest ograniczona. Dodatkowo z podróżami na Skellige wiążą się nowe karty eksploracji pełne różnorodnych i ekscytujących historii, rzucających graczy na głębokie wody przygód.
|
Wiedźmin: Stary Świat - Na tropie potworów
![]() Wiedźmin: Stary Świat - Na tropie potworów to rozszerzenie wprowadzające kilka nowych wariantów gry, z których można korzystać oddzielnie albo jednocześnie. Gracze będą mieli okazję wcielić się w wiedźmina ze Szkoły Mantikory o unikalnej zdolności – tolerancji na eliksiry. 40 zaawansowanych kart akcji zapewni ciekawe efekty i pozwoli tworzyć jeszcze potężniejsze kombinacje.
|
Wiedźmin: Stary Świat - Magowie
![]() Rozszerzenie Wiedźmin: Stary Świat - Magowie wprowadza 5 nowych grywalnych postaci wraz ze wszystkimi niezbędnymi dla nich komponentami: figurkami, unikalnymi taliami i planszami reprezentującymi zdolności. Choć różnią się oni od wiedźminów, po drobnych modyfikacjach możemy skorzystać w jednej rozgrywce z obu rodzajów bohaterów, a każdy z nich będzie się rozwijał i walczył we własnym stylu.
|
Wiedźmin: Stary Świat - Legendarne łowy
![]() Rozszerzenie Wiedźmin: Stary Świat - Legendarne łowy wprowadza do standardowej zabawy zupełnie nowy tryb z 7 ogromnymi potworami. Rozgrywka z tym dodatkiem oznacza, że aby wygrać, musisz wytropić i zabić legendarnego potwora. Pojawia się on na Kontynencie już na początku i w kolejnych rundach przemieszcza się po mapie, pozostawiając po sobie zniszczenie reprezentowane przez specjalne żetony. W tym czasie wiedźmini trenują, zbierają trofea i zdobywają chwałę, szykując się do ostatecznego starcia.
|
Wiedźmin: Stary Świat - Dziki Gon
![]() Wiedźmin: Stary Świat - Dziki Gon to rozszerzenie wprowadzające kooperacyjne wyzwanie dla wszystkich zasiadających przy stole wiedźminów. Podczas rozgrywek uczestnicy będą realizowali zadania i walczyli z potworami oraz ogarami Dzikiego Gonu, by ostatecznie doprowadzić do starcia z jednym z upiornych jeźdźców: Eredinem, Nithralem, Imlerithem albo Caranthirem. Jeśli w ostatniej rundzie zdołają go pokonać, zanim wszyscy wiedźmini zostaną powaleni, wspólnie zwyciężą. W przeciwnym razie (również wspólnie) poniosą klęskę i będą mogli podjąć wyzwanie ponownie.
|
Wiedźmin: Stary Świat
![]() Wiedźmin: Stary Świat to przygodowa gra planszowa, która zabiera graczy w podróż po fantastycznym świecie pełnym niebezpieczeństw, tajemnej magii, mrocznych sekretów i niezwykłych miejsc, które tylko czekają na odkrycie. Akcja gry toczy się w uwielbianym przez fanów uniwersum Wiedźmina, wiele lat przed wydarzeniami z sagi o Geralcie z Rivii, w czasach, gdy plaga potworów trawiła Kontynent. Przeciwdziałać jej byli zdolni tylko wiedźmini — profesjonalni zabójcy szkoleni do walki z istotami wrogimi ludziom.
|
Wiedźmia Skała: Czas pełni
![]() Wiedźmia Skała: Czas pełni to rozszerzenie wprowadzające kilka elementów, które możecie dowolnie ze sobą łączyć, by wzbogacić grę podstawową. Obejmuje ono wieże arcymistrzów, oraz dwa moduły: ukryte moce pełni księżyca i wzmocnione składniki, czyli nowe, silniejsze płytki akcji.
|
Wiedźmia Skała
![]() Wiedźmia Skała to gra planszowa, w której wcielacie się w uczonych mistrzów gildii zebranych wokół pradawnego świętego kamienia. Każda osoba zajmuje 1 z 4 wież i stamtąd rozpoczyna grę. Szykujcie w swoich kociołkach zaklęcia i stwórzcie wokół Wiedźmiej Skały sieć magicznej energii. Rozsyłajcie swoje wiedźmy, wyławiajcie z kociołków magiczne kryształy i zróbcie dobry użytek z pentagramu i czarodziejskich różdżek. Nie zapominajcie jednak o przepowiedniach, jeśli chcecie zapewnić sobie zwycięstwo!
|
Wiedeński łącznik
![]() Wiedeński łącznik to kooperacyjna gra szpiegowska. To doświadczenie, które pozwoli ci razem z przyjaciółmi wcielić się w rolę szpiegów prowadzących tajne operacje w historycznych czasach zimnej wojny! Gra zawiera cztery unikatowe misje, których akcja toczy się w Europie, w tym w Wiedniu, Pradze i Berlinie. Mechanika gry oparta na bestsellerze Detektyw: Kryminalna Gra Planszowa i poszerzona o dodatkowe elementy odzwierciedlające pracę tajnego wywiadu.
|
Wieczna Zima: Paleoamerykanie (WYSYŁKA GRATIS)
![]() Akcja gry Wieczna Zima: Paleoamerykanie rozgrywa się w Ameryce Północnej około 10 000 lat p.n.e. Gracze poprowadzą swoje plemiona przez kilka pokoleń, przekształcając je ze skromnej grupy łowiecko-zbierackiej w rozwiniętą społeczność plemienną. W czasie rozgrywki plemiona mogą odkrywać nowe ziemie i się na nich osiedlać, rozwijać kulturę, doskonalić techniki polowania na wielką zwierzynę i budować niezwykle trwałe megality.
|