Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Szachy turniejowe jako jedyne są traktowane jako profesjonalny komplet szachowy. Jest to większy komplet turniejowy. Zawiera obciążane figury szachowe Staunton nr 6 wykonane z drewna grabowego.
Gracze są adeptami staropandzkiej szkoły szaolin, której mistrzowie trenują sztuki walki i zachowanie równowagi między siłami ping i pang. Gracze wysyłają do rywalizacji swoje pandy i starają się zebrać jak najmniej karnych punktów.
Raz w roku, na dziewięć dni, rynek w Pasikurowicach otwiera swoje podwoje. Najlepsi znachorzy i szarlatani z całego kraju zjeżdżają się, aby zaprezentować swoje lecznicze mikstury. Czkawka, cuchnące stopy, tęsknota za domem, nieszczęśliwa miłość - mają lek na wszystko. Wszyscy prześcigają się w warzeniu swoich eliksirów.
Dodatek do gry Szarlatani z Pasikurowic oferuje możliwość gry do pięciu graczy. Zawiera również więcej ksiąg ze składnikami, nowe rodzaje ziół oraz wstęp do Ziołowych Wiedźm, które dadzą więcej różnorodności i regrywalności.
Wieść niesie, że do Pasikurowic zawitali znachorzy. Ich zdolności wytwarzania leków są tak popularne, jak niepopularność samych znachorów. Ludzie ściągają z odległych miejsc, aby ich choroby – często egzotyczne – uleczyli „profesjonaliści”.
Szczury z Wistar to zaawansowana gra euro z niezwykle wdzięcznym tematem i ciekawą mechaniką oferującą wiele dróg do zwycięstwa. Włącz się w mistrzowski plan podbicia świata gospodarstwa!
Szklany tron to dwuosobowa, kooperacyjna gra karciana, która zabierze Was w świat Królestwa popiołów, stworzonego przez Sarah J. Maas. Pomóżcie młodej królowej pokonać jej oprawców.
Szkoła Alchemii to gra karciana dla 2 do 6 graczy w wieku od 10 lat. Zabierze ona graczy do magicznego laboratorium, w którym tworzy się rozmaite eliksiry i nie tylko.
Ta niesforna myszka znów się schowała i coś podgryza! Pomożecie mi ją odnaleźć? Wytężcie słuch, słyszycie ją? Sprawdziliście kosz z ubraniami? A może za kanapą? Czy ktoś wołał z górnej półki z zabawkami? Postarajcie się odnaleźć jej kryjówkę. I doprowadzić ją do serowego pudełka.
Szybka kawka to rodzinna gra planszowa o zarządzaniu kawiarnią dla 2-4 graczy w wieku od 8 lat. W tej grze wszystko dzieje się błyskawicznie, a presja czasu jest ogromna.
Wiadomość z ostatniej chwili: z muzeum skradziono zabytkowy eksponat. Policja zamknęła wszystkie wyjścia. W budynku zostało 16 podejrzanych. Czy złodziej działał w pojedynkę? A może miał wspólników? Czy udało mu się uciec jeszcze przed zamknięciem drzwi?
Zrzut zaopatrzenia to pierwsze rozszerzenie do gry Ślimaki - super zabawnej gry strategicznej i bitewnej z wojowniczymi mięczakami. Dodatek zawiera 14 zupełnie nowych kart arsenału, które zaskoczą Twoich wrogów.
Śmierć Jaśniepanu! to zabawna i emocjonująca wieloosobowa rozgrywka,w któej na równi przydadzą się spryt, odpowiednia taktyka, zdolności negocjacyjne a czasem odrobina ryzyka. W Śmierć Jaśniepanu! wcielamy się w różne postacie z dworu i otoczenia władcy, które knują spiski przeciwko niemu ale również przeciwko sobie. Zwyciężyć moze tylko ten kto zostanie Jaśniepanem i pozbędzie się konkurencji!
Dziecko ma do dyspozycji: bułkę, kromki chleba, plasterki sera i jajka oraz wiele kolorowych warzyw.
Może bawić się w przygotowywanie śniadanka dla siebie i dla innych domowników. Tworząc smaczne, zdrowe kanapki ćwiczy nowe słowa i uczy się określać kolory oraz położenie poszczególnych elementów.
Wyobraźcie sobie miejsce, w którym żyją: Królewna Naleśników, Książę Ciastek i stadko nadopiekuńczych smoków… Jeśli brzmi to dla Was jak sen, to najwidoczniej tak jest!
Śpiące Królewny 2: Na ratunek! to kontynuacja popularnej gry matematycznej o budzeniu zaklętych królewien. Tym razem mamy przed sobą zupełnie nowe wyzwanie: musimy uratować określoną liczbę książąt! Czeka na nas mnóstwo niebezpieczeństw takich jak dzikie krasnale, zdradliwe wierzby usypiające i niezwykle podstępne czarownice zamiennice. Na szczęście mamy też wielu sojuszników, których możemy wezwać układając z kart z cyframi proste równania.
Twórzcie zupełnie nowe dinozaury z wyizolowanych fragmentów DNA, budujcie nowe, ekscytujące atrakcje i rozkoszujcie się powiększaniem tego zwariowanego świata. Postarajcie się jednak dotrzymać obietnicy i nie dopuścić do zbyt wielu wypadków śmiertelnych. Chyba pamiętacie, co stało się z poprzednimi właścicielami…