Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
"Czarne historie - Dziwny świat" to zestaw zupełnie nowych, ciągle niesamowicie tajemniczych historii z najdalszych zakątków globu. Całkowicie zakręcona i pouczająca podróż dookoła świata. Aby się w nią wybrać, wcale nie trzeba wychodzić z domu.
Frywolne Kotki do dodatek do napędzanej kociakami rosyjskiej ruletki, który zawiera 15 zupełnie nowych kart. Wśród nich znajdziemy nieznane dotąd efekty takie jak przejazd śmieciarki zmuszający uczestników do pozbycia się kart z ręki czy wyjątkowa pułapka na współgraczy w postaci bomby kotomowej.
Spójrz w szkarłatną i purpurową głębię Mgławicy Kraba na każdej karcie z fotografią wykonaną przez teleskop Hubble'a 19 września 2002 roku. Dzięki inspirowanym konstelacjami wzorom figur i inkrustowanej srebrną folią zakładce będziesz rozdawać wszechświat rozrywki.
Galopujące zwłoki i eksplodujące psy? Kto myśli, że widział już wszystko, ten nie liczył się z najbardziej makabrycznym dziejopisarzem na świecie – rzeczywistością! Przed graczami 50 jeżących włos na głowie, ciągle niewiarygodnych, a jednak opartych na faktach, historii o tragicznej śmierci na własne życzenie. Gęsia skórka, zdumienie i uśmiech politowania – gwarantowane!
Kryminalne Zagadki: Krwawe Róże to kooperacyjna gra śledcza, w której wspólnymi siłami staracie się rozwikłać sprawę tajemniczej śmierci arystokraty. Czy potraficie połączyć zebrane dowody i rozwikłać tajemnicę?
Dzięki niestandardowemu projektowi tylnej części karty i figurom wypełnionym grafiką Sensational Six Disneya, Myszka Miki i Przyjaciele są gotowi do rozdania!
Gracze stają się cinkciarzami w czasach PRL i starają się zarobić jak najwięcej na nielegalnej wymianie walut. Do dyspozycji mają dolary, złotówki, ruble, forinty… oraz równo pocięte gazety.
Tęczowe historie otulą was podmuchem magii. Nieważne, czy to gorliwe elfy, nieustraszone wróżki, czy eleganckie jednorożce: w tych bajecznie zawiłych opowieściach dzieją się magiczne rzeczy, których iskrzące się tajemnice możecie odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.
RED7 to na pierwszy rzut oka niepozorna gra, ale to ona mocno postraszyła faworytów do zeszłorocznych Golden Geeków. Ta karcianka zdobyła aż w 4 nominacje w kategoriach: najlepsza gra karciana, innowacyjna, rodzinna i imprezowa!
Gracze mają przed sobą stosy kart z taką samą ilustracją. Na początku gry kartę z tą ilustracją umieszcza się na środku stołu. Gracze grają równocześnie, a ich zadaniem jest jak najszybsze odnalezienie różnic pomiędzy rysunkiem na środku stołu, a tym znajdującym się na wierzchnich kartach z ich stosów.
Oto najnowsza wersja niezwykle popularnej gry karcianej - Uno Flip! Doskonała rozrywka dla starszych i młodszych. Kompaktowe rozmiary sprawiają, że gra jest świetnym pomysłem na podróż.
"Czarne historie - Mroczne opowieści" oferują pięćdziesiąt zupełnie nowych zagadek opartych na najstraszniejszych historiach z krainy mitów, sag i legend - makabryczna zabawa w zgadywanie i koszmary w nocy gwarantowane. Jesteście żądni krwi?
Czarne historie 3 - znów stajecie przed 50 strasznymi opowieściami, od których włos się na głowie jeży, a krew zastyga w żyłach. Wszystko przez to, że historie te są jeszcze czarniejsze, jeszcze straszniejsze i jeszcze bardziej zakręcone niż dotychcz...
Teraz najpopularniejsze postacie z Harry'ego Pottera są częścią imprezy w UNO! Gra karciana odpowiada podstawowej wersji UNO, ale została zaprojektowana z wykorzystaniem zdjęć Hermiony, Harry'ego, Rona i innych postaci z magicznego świata Harry'ego Pottera. Celem gry jest bycie pierwszym graczem, który odrzuci wszystkie karty. Gracz lub drużyna, która jako pierwsza osiągnie 500 punktów, wygrywa. Karty akcji specjalnych to karty zawieszenia, karty zwrotu, karty dobrania dwóch i karty wyboru koloru. Jeśli zostanie zagrana karta z Tiarą Przydziału, wybrany gracz musi dobierać karty, aż pojawi się karta Gryffindoru. Wspaniały prezent dla fanów Harry'ego Pottera w wieku od 7 lat. Zawartość: 112 kart, zasady gry. Z zastrzeżeniem odchyleń w kolorze i wzornictwie.
Jeżące włos na głowie procesy czarownic, paskudne narzędzia tortur, upiorni hrabiowie i katastrofalna higiena osobista - Czarne Historie tym razem zakotwiczyły w mrokach średniowiecza.
55 kart w talii. Każda talia wykonana jest z własnego, unikatowego papieru oraz powlekana specjalistycznym tworzywem. Dzięki temu klienci od wielu lat ufają produktom Bicycle.
Czarne historie – Głupia śmierć to najbardziej spektakularne wydanie w całej serii. Ich szczególną cechą jest to, że wszystkie te groteskowe, makabryczne i wręcz niewiarygodne opowieści, które są przedstawione na kartach, wydarzyły się naprawdę.