Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Każdy gracz rozpoczyna z dziesięcioma kartami na ręce. Podczas swojej tury musi dołożyć jedną ze swoich kart, na jeden ze stosów znajdujących się na środku stołu. Należy przy tym zwrócić uwagę na różnicę wartości wierzchniej karty w stosie i zagranej przez gracza.
Jeśli wynosi ona więcej niż dziesięć, to 11. bierze! i gracz musi wziąć cały stos na rękę. Jest szansa, że gracz otrzyma dzięki temu kartę byka, która pozwala na zagranie więcej niż jednej karty na jeden stos. Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart byczych głów z ręki. Osoba, która po rozegraniu odpowiedniej liczby rund ma najmniej punktów ujemnych - wygrywa!
Czy twój rysunek będzie dziełem sztuki czy gryzmołami? Rysowanie domu nie jest trudne. Ale co się stanie, jeśli nie widzisz tego co rysujesz? Zadania bowiem trzeba narysować na tabliczce, przytwierdzonej do twojego czoła! Każdy widzi co robisz tylko nie ty! Czy wystarczy 30 sekund aby stworzyć rozpoznawalny rysunek?
"Czarne historie - Dziwny świat" to zestaw zupełnie nowych, ciągle niesamowicie tajemniczych historii z najdalszych zakątków globu. Całkowicie zakręcona i pouczająca podróż dookoła świata. Aby się w nią wybrać, wcale nie trzeba wychodzić z domu.
Pomiędzy "super" a "supergłupi" leży często bardzo cienka granica! Szczególną cechą tej edycji Czarnych Historii jest to, że wszystkie zagadki pochodzą ze świata superbohaterów i superbohaterek, i tylko tam mogły się wydarzyć.
Życie na kampusie nie jest dla mięczaków... Zamiast stresować się egzaminami, pozwól, aby włosy stanęły ci dęba i spróbuj rozwiązać mroczne zagadki z serii "Czarne historie - Uniwersytet"!
Gdy Czarne historie trafiły na pechową liczbę trzynaście, nie mogło to oznaczać niczego dobrego... Mordercze, kruczoczarne zagadki, w których może wydarzyć się wszystko - oprócz szczęśliwego zakończenia. Nietypowe wypadki, makabryczne zgony, zapierające dech w piersiach opowieści zmrożą wam krew w żyłach.
Przez około pół godziny tykająca bomba wystawia nerwy graczy na próbę. Losowana jest karta zawierająca kilka liter. Uruchamiany jest mechanizm zegarowy na losowy czas (od 10 do 60 sekund) i pierwszy gracz bierze bombę do ręki. Gracz, na którego przypada kolejka, musi podać wyraz zawierający litery wylosowane na karcie i przekazać bombę sąsiadowi z lewej, zanim nastąpi wybuch!
Activity jest grą umożliwijącą wykazanie się różnymi formami kreatywności. Hasła przedstawiane są kolegom z drużyny rysunkowo, na migi lub w formie opisu słownego. Jeżeli gracz ma przedstawić hasło graficzne, nie może nic mówić ani też gestykulować. ...
Zasłońcie okna, zgaście światło i zapalcie świece… Niech nastanie kompletna cisza… Rozsuńcie karty w wachlarz i wylosujcie z nich JEDNĄ NAPRAWDĘ MROCZNĄ CZARNĄ HISTORIĘ! Mistrz zagadek odczyta Wam ją ściszonym głosem. Gdy skończy nastanie cisza, a po...
Uwaga: Nadaje się tylko dla osób od 18 lat! 42 przypadki fatalnych namiętności, 18 tragicznych zdarzeń, dziewięć małżeńskich zdrad, dwoje transwestytów i jeden oszust matrymonialny. Czarne historie - Seks i zbrodnia to 50 kruczoczarnych zagadek trakt...
W opowieściach Czarne historie - Śmiertelne wakacje wszystko dzieje się w czasie najpiękniejszych dni w roku! Nieprzyjemne wypadki na drodze, fatalne nieporozumienia z mieszkańcami, śmiertelne pamiątki, gwałtowne wybuchy... Urlop to ryzyko! Rozwiąż z...
Czarne historie 3 - znów stajecie przed 50 strasznymi opowieściami, od których włos się na głowie jeży, a krew zastyga w żyłach. Wszystko przez to, że historie te są jeszcze czarniejsze, jeszcze straszniejsze i jeszcze bardziej zakręcone niż dotychcz...
Czarne historie 4 znów dadzą wam szanse stanąć przed strasznymi opowieściami i sprawdzić jak wiele emocji jesteście w stanie wytrzymać podążając śladami mordercy. W tej grze nie ma przegranych, ani wygranych. Wszyscy bawią się wspólnie rozwiązując za...
Przybij "piątkę"! Jak to? Młoda para zapłaci życiem za spędzenie miłego wieczoru przy grillu? Dlaczego pewna kobieta uspokoiła się dopiero, gdy na podłodze odkryła ślady krwi? Wreszcie powstał nowy materiał dla niezliczonych zwolenników kultowych zag...
"Karaluszek kłamczuszek (edycja królewska)" to gra o zwierzakach, których nikt nie lubi. Istotną rolę odgrywa tutaj umiejętność blefowania i obserwacja innych graczy. Sprytne oszukiwanie pozwoli wykiwać przeciwników i wcisnąć im jak najwięcej kart. N...
Rzucanie kart pod stół, wyrzucanie za siebie czy chowanie ich w rękawie w grach jest zwykle zabronione. Tym razem jest inaczej! Mól szachrajek to najbardziej niepożądana karta. Ten, kto wejdzie w jej posiadanie będzie się musiał nieźle natrudzić, żeb...
My First Activity to zabawna i emocjonująca gra edukacyjna dla 3-16 graczy od 4 lat. Gracze mogą ćwiczyć kreatywność, pewność siebie i poszerzać słownictwo, a ich ręce i nogi są w ciągłym ruchu! Można grać już w 3 osoby, ale gra świetnie się sprawdza...
Zestaw 300 żetonów w aluminiowej walizce. Żetony z nominałami, waga po 14g, na każdym logo Piatnika. W komplecie ponadto: - 2 talie 55 plastikowanych kart o pokerowym wymiarze 63 x 88 mm, - 5 kości, - żeton dla rozdającego - kluczyki do walizki. Dołą...