|
|
Czarne historie - Zwłoki, pech i nieszczęścia
![]() Zabójcze piłkarskie gole, ludzki gulasz w jacuzzi, gryzące egzotyczne przysmaki... Ponuremu Żniwiarzowi nigdy nie brakuje pomysłów na dziesiątkowanie swoich owieczek. Najmroczniejsze historie wciąż wymyśla rzeczywistość! 50 zupełnie nowych, całkowicie nieprawdopodobnych zagadek, które wydarzyły się naprawdę.
|
Gra w kolory
![]() Doskonała zabawa dla osób w każdym wieku. Jeden z graczy rzuca 2 kostkami i wszyscy jak najszybciej wykładają swoje karty. Wykładane karty muszą spełniać warunki wskazane przez kostki. Wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Pełna emocji gra na spostrzegawczość dla dzieci i dorosłych!
|
11. bierze!
![]() Każdy gracz rozpoczyna z dziesięcioma kartami na ręce. Podczas swojej tury musi dołożyć jedną ze swoich kart, na jeden ze stosów znajdujących się na środku stołu. Należy przy tym zwrócić uwagę na różnicę wartości wierzchniej karty w stosie i zagranej przez gracza.
|
Jetlag - edycja polska
![]() Jetlag to zwariowana gra towarzyska, łącząca sprawdzanie wiedzy z presją czasu i koniecznością skutecznego zapamiętywania! W każdej rundzie jeden z graczy odczytuje członkowi swojej drużyny pytania z danej kategorii. Wyzwanie tkwi w tym, że zawodnik nie udziela odpowiedzi na aktualne, a na poprzednie pytanie. Tym samym musi skutecznie zapamiętywać to, co chce powiedzieć, jednocześnie analizując kolejne zadania.
|
Kojot
![]() Kojot to karciana gra blefu, w której zawsze widzisz karty innych graczy, ale nigdy swoje. Kiedy nadejdzie twoja kolej, musisz ogłosić liczbę, która jest mniejsza od sumy wszystkich kart w grze i wyższa od poprzedniej podanej liczby. Możesz też zakwestionować liczbę wcześniej ogłoszoną. Na koniec, kiedy wszystkie karty zostaną ujawnione, zobaczysz, kto ma po swojej stronie przebiegłego Coyote.
|
Wilkołaki z Czarnego Lasu
![]() Wilkołaki z Czarnego Lasu to narracyjna gra blefu i dedukcji, w której każdemu uczestnikowi przypisywana jest rola: wilkołaka, zwykłego mieszkańca lub specjalnej postaci. Pod wodzą narratora prowadzona jest rozgrywka składająca się z naprzemiennych faz nocy (gdy wilkołaki wybierają, którego z wieśniaków zamordować) oraz dnia (gdy mieszkańcy starają się wyeliminować wilkołaki ze swojego grona). Celem gry jest wyeliminowanie wszystkich postaci spoza swojej grupy.
|