|
|
NiePrawda
![]() NiePrawda to imprezowa gra pełna blefu i niepewności! Czy potrafisz odkryć, którą kartę wybrał Krętacz? To czy mówi prawdę albo NIEprawdę zależy od wylosowanego żetonu. Zadawaj pytania, analizuj odpowiedzi i uważaj – Krętacz może mówić prawdę… albo perfidnie kłamać! Czy uda Ci się go przechytrzyć? Sprawdź, komu można zaufać, a kto wodzi wszystkich za nos!
|
Mysterium - edycja polska: Ukryte znaki
![]() Wróćcie do tajemniczej posiadłości i usiądźcie przy stole. Seans zaraz się rozpocznie! Mysterium: Ukryte znaki to rozszerzenie, w którym jeszcze raz próbujecie wyjaśnić okoliczności śmierci ducha. Akcja się komplikuje, gdy natrafiacie na nowe tropy: 6 podejrzanych, 6 miejsc i 6 przedmiotów. Duch może Wam pomóc, korzystając z 42 nowych kart wizji, dzięki którym jeszcze skuteczniej będzie się z Wami komunikować.
|
Mysterium - edycja polska: Sekrety i kłamstwa
![]() Coś nadal więzi tajemniczego ducha… Z rozszerzeniem Mysterium - Sekrety i kłamstwa macie okazję sprawdzić, co to takiego! Wykorzystajcie swoje nadprzyrodzone zdolności i 18 nowych kart historii, aby uchylić rąbka tajemnicy i dowiedzieć się czegoś więcej o wydarzeniach z przeszłości. Dzięki 42 dodatkowym kartom wizji duch może wspierać Was jeszcze lepiej, gdy sprawdzacie nowych podejrzanych, miejsca i przedmioty.
|
Mix Tura
![]() Wciel się w jednego z goblinów i testuj przygotowane przez wiedźmę mikstury. Co rundę dobieraj kartę i razem z innymi graczami wykonujcie zawarte na niej polecenia. Uważajcie na trucizny, które zmienią Was w duchy. Ostatni żywy goblin wygrywa grę, a w nagrodę może posprzątać cały ten bajzel.
|
Memy - gra imprezowa
![]() Memy to imprezowa gra karciana dla okropnych ludzi, którzy wiedzą jak się dobrze bawić. W każdej kolejce jeden z graczy odsłania zdjęcie a pozostali gracze tworzą z niego mam, za pomocą swojej najzabawniejszej karty. Uwaga! Gra zawiera niecenzuralne teksty!
|
Mascarade (Maskarada) - edycja polska
![]() Mascarade to nowa edycja popularnej gry imprezowej, w której każdy skrywa prawdziwą twarz, a my musimy wydedukować, kto mówi prawdę, a kto blefuje. Celem gry jest zebranie żetonów monet o wartości 13 punktów. Aby je zgromadzić, będziemy korzystali ze zdolności kart postaci: niekoniecznie tych, które mamy przed sobą. Pamiętajmy jednak, że każdy blef niesie za sobą ryzyko zdemaskowania, a tym samym utraty cennych monet!
|
Listy z Zaświatów
![]() Gra imprezowa dla miłośników gier słownych Drużyny mediów ścigają się, by odkryć sekretne hasło podpowiadane przez ich towarzysza - ducha. Na zmianę zadają duchowi pytania z puli dostępnych kart niewidocznej dla przeciwnej drużyny. Ale jest haczyk! Duchy zapisują tylko kilka pierwszych liter odpowiedzi - tylko tyle, by podpowiedzieć swoim, ale nie zdradzić zbyt wiele przeciwnikom.
|