Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Każdy gracz rozpoczyna z dziesięcioma kartami na ręce. Podczas swojej tury musi dołożyć jedną ze swoich kart, na jeden ze stosów znajdujących się na środku stołu. Należy przy tym zwrócić uwagę na różnicę wartości wierzchniej karty w stosie i zagranej przez gracza.
Jeśli wynosi ona więcej niż dziesięć, to 11. bierze! i gracz musi wziąć cały stos na rękę. Jest szansa, że gracz otrzyma dzięki temu kartę byka, która pozwala na zagranie więcej niż jednej karty na jeden stos. Celem gry jest pozbycie się wszystkich kart byczych głów z ręki. Osoba, która po rozegraniu odpowiedniej liczby rund ma najmniej punktów ujemnych - wygrywa!
Zbieraj bycze głowy, ale tylko te odpowiednie! Gracze starają się zebrać jak najwięcej zielonych byczych głów, które dają punkty dodatnie. Jednocześnie próbują unikać zbierania czerwonych byczych głów, które oznaczają punkty ujemne. Warto też zwracać uwagę na karty specjalne, które dają dodatkowe punkty.
"Czarne historie - Dziwny świat" to zestaw zupełnie nowych, ciągle niesamowicie tajemniczych historii z najdalszych zakątków globu. Całkowicie zakręcona i pouczająca podróż dookoła świata. Aby się w nią wybrać, wcale nie trzeba wychodzić z domu.
Pomiędzy "super" a "supergłupi" leży często bardzo cienka granica! Szczególną cechą tej edycji Czarnych Historii jest to, że wszystkie zagadki pochodzą ze świata superbohaterów i superbohaterek, i tylko tam mogły się wydarzyć.
Życie na kampusie nie jest dla mięczaków... Zamiast stresować się egzaminami, pozwól, aby włosy stanęły ci dęba i spróbuj rozwiązać mroczne zagadki z serii "Czarne historie - Uniwersytet"!
Gdy Czarne historie trafiły na pechową liczbę trzynaście, nie mogło to oznaczać niczego dobrego... Mordercze, kruczoczarne zagadki, w których może wydarzyć się wszystko - oprócz szczęśliwego zakończenia. Nietypowe wypadki, makabryczne zgony, zapierające dech w piersiach opowieści zmrożą wam krew w żyłach.
Dominion: Zdobycze to kolejny dodatek wprowadzający do gry 500 kart w tym 40 nowych wzorów kart Królestwa. Znajduje się w nim wiele kart Skarbów i Następstwa. Są też karty, które pozwalają zdobywać Łupy; oraz Cechy, modyfikujące stosy znajdujące się w grze. Powracają także Zdarzenia.
Dodatek do gry Ruiny Thandaru zmienia Hero Realms w pełną zaskakujących przygód kooperacyjną grę karcianą. Wyrusz na wyprawę w gronie potężnych bohaterów. Zmierz się z piętrzącymi się przeciwnościami i zdobądź punkty doświadczenia, które będziesz mógł wydać pomiędzy scenariuszami na nowe umiejętności. Odnajduj cenne skarby, w tym potężne magiczne przedmioty, które dołączysz do talii startowych poszczególnych bohaterów.
"Rzuć na tacę" to sprytna gra kościana. Gra trwa określoną liczbę rund, zależną od liczby uczestników. Gracze starają się umiejętnie wykorzystywać kości i wywoływać reakcje łańcuchowe dzięki bonusom. Wyniki rzutów należy wpisywać na arkuszach gry, do obszarów w odpowiednich kolorach. Każde skreślenie czy wpisanie wyniku, przybliża gracza do zdobycia punktów, a tym samym do zwycięstwa.
Dodatek Colony Wars zaprojektowany przez karcianych weteranów Dawida Kastle'a i Roba Doughrtey'ego może być używany jako samodzielna gra dwuosobowa lub rozszerzenie do Star Realms, które pozwala włączyć do rozgrywki jednego albo dwóch kolejnych graczy.
Kiedy ryzyko inwazji staje się namacalne, flota musi przejść w stan najwyższej gotowości bojowej. Czy Twoje gwiezdne imperium będzie gotowe, gdy wróg zaatakuje? Ten dodatek zawiera kilka nowych okrętów i baz, wykorzystujących mechanikę podwójnej zdolności sojuszu.
Dla władzy nie ma znaczenia, co wiesz - ważne jest tylko to, kogo znasz. Odpowiedni sojusznicy pomogą Ci zdobyć narzędzia niezbędne do tego, żebyś to Ty władał w tym sektorze kosmosu. Dobieraj przyjaciół starannie! Ten dodatek zawiera nowe okręty i bazy, kosztujące mniej za każdą kartę tej samej frakcji, którą posiadasz w grze.
Wygraj wyścig o technologiczny prymat, a nikt Ci się nie oprze w walce o kosmiczne panowanie. Czy uda Ci się zaprojektować drogę do zwycięstwa? Ten dodatek zawiera nowy rodzaj kart: Tech, które po zakupie trafiają prosto do gry i zapewniają Ci stałe zdolności, które możesz aktywować raz na turę, płacąc za to punktami Handlu.
Zagraj jako Wysoka Dyrektor Valken. Metodycznie zdobywaj kontrolę nad galaktyką, pożytkując zasoby Federacji Handlowej z zabójczą wydajnością Kultu Maszyn! Stań do pojedynku z innymi Taliami Dowódców albo wciel się w rolę rajdowego bossa!