Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W grzeCzaszki z Sedlec zadaniem graczy jest pomóc półślepemu mnichowi opróżnić groby i rozmieścić czaszki w krypcie. Każdy z graczy układa swój własny stos, starając się uhonorować ostatnie życzenia zmarłego.
Dice Throne to szybka gra karciano-kościana, która sprawi, że Twoje serce zabije mocniej. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Dice Throne to szybka gra karciano-kościana, która sprawi, że Twoje serce zabije mocniej. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Dice Throne to szybka gra karciano-kościana, która sprawi, że Twoje serce zabije mocniej. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Dice Throne to szybka gra karciano-kościana, która sprawi, że Twoje serce zabije mocniej. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Radlands to gra karciana, która w perfekcyjny sposób łączy prostotę zasad z dużą głębią strategiczną. Wszystko tu działa, zazębia się i jest piekielnie niebezpieczne... Stań na czele grupy ocalałych. Wykorzystaj karty postaci oraz wydarzeń, by odeprzeć najazdy wściekle atakującego wroga. Każdy z graczy musi obronić swoje trzy obozy i zniszczyć obozy wroga, wykorzystując karty postaci i karty wydarzeń. Ten intensywny karciany pojedynek wygra gracz, który odnajdzie potężniejszą synergię kart i lepiej zarządzi wodą - najcenniejszym zasobem neonowych pustkowi.
Gra towarzyska TEN, czyli dycha jest oparta na mechanizmie push your luck. Gracze wykładają karty z talii, jedna po drugiej, starając się zebrać jak najwięcej kart, tak aby ich suma nie przekroczyła DYCHY – inaczej przegrywają! Uczestnicy mogą próbować swojego szczęścia i wykładać kolejne karty, ale czasami jedna karta może zdecydować o tym, że gracz straci wszystko.
Trefle to niesamowity pojedynek na spryt i humor. W grze musisz pozbyć się wszystkich kart tak szybko, jak to tylko możliwe. Sprawdź swoje karty, opracuj strategię rozgrywki, popatrz pozostałym graczom głęboko w oczy i zgarnij całą pulę bonusów.
Ziemia to gra karciana o tworzeniu synergicznych połączeń o prostych zasadach, ale wielu możliwościach i strategiach. Gracze wykonują swoje akcje równocześnie - co zapewnia dynamiczną rozgrywkę.
Spiski, piski i przyciski to niezależna kontynuacja gry Zwierzęcy front. Pudełko zawiera niezależną grę oraz zasady umożliwiające połączenie jej z poprzedniczką, a także dodatkowe tryby rozgrywki. W toku nowego konfliktu zwycięstwo osiągnie ten, komu uda się pokonać przeciwnika na każdym obszarze, nawet tym najmniej oczywistym.