Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W grzeCzaszki z Sedlec zadaniem graczy jest pomóc półślepemu mnichowi opróżnić groby i rozmieścić czaszki w krypcie. Każdy z graczy układa swój własny stos, starając się uhonorować ostatnie życzenia zmarłego.
Dice Throne to szybka gra karciano-kościana, która sprawi, że Twoje serce zabije mocniej. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Dice Throne to szybka gra karciano-kościana, która sprawi, że Twoje serce zabije mocniej. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Dice Throne to szybka gra karciano-kościana, która sprawi, że Twoje serce zabije mocniej. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Dice Throne to szybka gra karciano-kościana, która sprawi, że Twoje serce zabije mocniej. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Lutecja to szybka do wytłumaczenia gra z elementami licytacji i blefu. W każdej rundzie będziecie starać się zdobyć karty postaci i/lub miejsc. W ten sposób zdobywacie punkty zwycięstwa i kontrolę nad zasobami oraz budynkami.
Ostium jest grą karcianą w klimacie mrocznego fantasy, w której gracze walczą ze sobą o panowanie nad nowym światem. Podczas gry wcielamy do naszej armii potężne kreatury budując swoje talie. Kluczem do zwycięstwa jest odkrycie kombinacji, umiejętne łączenie zdolności swojej armii, a także odpowiednio szybkie reagowanie na działania przeciwnika. Zniszczenie wrogich bram zapewni zwycięstwo.
Radlands to gra karciana, która w perfekcyjny sposób łączy prostotę zasad z dużą głębią strategiczną. Wszystko tu działa, zazębia się i jest piekielnie niebezpieczne... Stań na czele grupy ocalałych. Wykorzystaj karty postaci oraz wydarzeń, by odeprzeć najazdy wściekle atakującego wroga. Każdy z graczy musi obronić swoje trzy obozy i zniszczyć obozy wroga, wykorzystując karty postaci i karty wydarzeń. Ten intensywny karciany pojedynek wygra gracz, który odnajdzie potężniejszą synergię kart i lepiej zarządzi wodą - najcenniejszym zasobem neonowych pustkowi.
Wysokie napięcie: Gra karciana zapewnia te same emocje i wyzwania taktyczne, co jej większa siostra - gra Wysokie napięcie. Ta wersja nie wymaga jednak używania map. Przygotujcie się na 60 minut intensywnej rozgrywki!
Ziemia to gra karciana o tworzeniu synergicznych połączeń o prostych zasadach, ale wielu możliwościach i strategiach. Gracze wykonują swoje akcje równocześnie - co zapewnia dynamiczną rozgrywkę.
Spiski, piski i przyciski to niezależna kontynuacja gry Zwierzęcy front. Pudełko zawiera niezależną grę oraz zasady umożliwiające połączenie jej z poprzedniczką, a także dodatkowe tryby rozgrywki. W toku nowego konfliktu zwycięstwo osiągnie ten, komu uda się pokonać przeciwnika na każdym obszarze, nawet tym najmniej oczywistym.