Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wybierz, odkryj, zagraj! 6. bierze to niezwykle prosta, a jednocześnie maksymalnie wciągająca gra karciana, w której staramy się pozbyć z ręki wszystkich byczych głów. Na samym początku otrzymujemy po 10 kart, które następnie zagrywamy w 1 z 4 rzędów. Pamiętaj jednak, że nazwa gry nie jest przypadkowa: ten, kto dołoży 6. kartę do rzędu, musi go zebrać, a każdy byk na zebranej karcie oznacza niechciane punkty karne!
Co się dzieje, gdy legendarny projektant gier bierze jedno ze swoich najpopularniejszych dzieł i przekształca je w dodatek do ulubionej, szybkiej karcianki? Matt Leacock, twórca Pandemica, wraz ze swoją córką Coleen stworzył pierwszy dodatek do Blank –Blankdemic!
"Dobble 123" to wspaniała gra dla dzieci, dostosowana do tego, by najmłodsi grali samodzielnie, ale też na tyle elastyczna w swych zasadach, żeby dorośli mogli bez problemów dołączyć się do zabawy i mieć trudności z wygraniem z dziećmi!
Eksplodujące Kotki: Wersja dla 2 graczy to specjalna odsłona popularnej serii, w pełni przystosowana do potrzeb wybuchowych par i duetów. Jeśli uwielbiacie negatywną interakcję i rozgrywki pełne emocji, właśnie znaleźliście karciankę idealną.
Jeśli uważasz, że strączki to po prostu warzywa, bardzo się mylisz – w grze karcianej Fasolki to niezwykle cenna waluta! Podczas zabawy każdy uczestnik uprawia swoje pola z fasolą, którą będzie chciał jak najdrożej sprzedać. Oczywiście wraz ze wzrostem rośliny rośnie też jej cena. Handluj z pozostałymi graczami i wystrzegaj się przedwczesnych zbiorów!
Gra Origami jest szybką grą karcianą, którą łatwo wytłumaczyć nawet początkującym graczom, a jednocześnie pozostawia wiele przestrzeni do kombinowania. Każde z nas zaczyna z zestawem kart na ręku.
Sabotażysta to prosta i angażująca karciana gra blefu, w której wcielamy się w górników poszukujących bryłek złota w głębokich tunelach albo w sabotażystów, którzy na każdym kroku utrudniają im pracę. Członkowie obu grup powinni się wspierać, ale nigdy nie mogą być pewni, kto jest po ich stronie – tożsamość każdego z krasnoludów zostaje ujawniona dopiero po rozdzieleniu złota. Zwycięży gracz, który po zakończeniu trzeciej rundy będzie miał najwięcej bryłek cennego kruszcu.
UWAGA! Część kart z tego zestawu służy do rozgrywki z dodatkiem Terraformacja Marsa: Niepokoje (ich treść odnosi się bezpośrednio do elementów z tego dodatku).