Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dominion: Zdobycze to kolejny dodatek wprowadzający do gry 500 kart w tym 40 nowych wzorów kart Królestwa. Znajduje się w nim wiele kart Skarbów i Następstwa. Są też karty, które pozwalają zdobywać Łupy; oraz Cechy, modyfikujące stosy znajdujące się w grze. Powracają także Zdarzenia.
Dodatek do gry Ruiny Thandaru zmienia Hero Realms w pełną zaskakujących przygód kooperacyjną grę karcianą. Wyrusz na wyprawę w gronie potężnych bohaterów. Zmierz się z piętrzącymi się przeciwnościami i zdobądź punkty doświadczenia, które będziesz mógł wydać pomiędzy scenariuszami na nowe umiejętności. Odnajduj cenne skarby, w tym potężne magiczne przedmioty, które dołączysz do talii startowych poszczególnych bohaterów.
Dodatek Colony Wars zaprojektowany przez karcianych weteranów Dawida Kastle'a i Roba Doughrtey'ego może być używany jako samodzielna gra dwuosobowa lub rozszerzenie do Star Realms, które pozwala włączyć do rozgrywki jednego albo dwóch kolejnych graczy.
Kiedy ryzyko inwazji staje się namacalne, flota musi przejść w stan najwyższej gotowości bojowej. Czy Twoje gwiezdne imperium będzie gotowe, gdy wróg zaatakuje? Ten dodatek zawiera kilka nowych okrętów i baz, wykorzystujących mechanikę podwójnej zdolności sojuszu.
Dla władzy nie ma znaczenia, co wiesz - ważne jest tylko to, kogo znasz. Odpowiedni sojusznicy pomogą Ci zdobyć narzędzia niezbędne do tego, żebyś to Ty władał w tym sektorze kosmosu. Dobieraj przyjaciół starannie! Ten dodatek zawiera nowe okręty i bazy, kosztujące mniej za każdą kartę tej samej frakcji, którą posiadasz w grze.
Wygraj wyścig o technologiczny prymat, a nikt Ci się nie oprze w walce o kosmiczne panowanie. Czy uda Ci się zaprojektować drogę do zwycięstwa? Ten dodatek zawiera nowy rodzaj kart: Tech, które po zakupie trafiają prosto do gry i zapewniają Ci stałe zdolności, które możesz aktywować raz na turę, płacąc za to punktami Handlu.
Zagraj jako Wysoka Dyrektor Valken. Metodycznie zdobywaj kontrolę nad galaktyką, pożytkując zasoby Federacji Handlowej z zabójczą wydajnością Kultu Maszyn! Stań do pojedynku z innymi Taliami Dowódców albo wciel się w rolę rajdowego bossa!
Zagraj jako Wszechwładca Newburg. Patrz, jak Twoja siła ognia i autorytet rosną, podczas gdy Federacja Handlowa sprzymierzona z Blobami zdobywają galaktykę pieniędzmi i przemocą! Stań do pojedynku z innymi Taliami Dowódców albo wciel się w rolę rajdowego bossa!
Zagraj jako Boski Admirał Le. Udoskonalaj swoją flotę do zabójczej perfekcji, łącząc wojenny potencjał Gwiezdnego Imperium z bezwzględną efektywnością Kultu Maszyn! Stań do pojedynku z innymi Taliami Dowódców albo wciel się w rolę rajdowego bossa!
Zagraj jako Dyrektor Floty Nandi. Stwórz najwspanialszą armadę, korzystając z połączonego bogactwa i wpływu Federacji Handlowej i Gwiezdnego Imperium! Stań do pojedynku z innymi Taliami Do-wódców albo wciel się w rolę rajdowego bossa!
Zagraj jako Admirał Roju McCready. Błyskawicznie miażdż swoich wrogów, korzystając z połączonej siły ognia Gwiezdnego Imperium i Blobów! Stań do pojedynku z innymi Taliami Dowódców albo wciel się w rolę rajdowego bossa!
Zagraj jako Biolord Walsh. Zdominuj galaktykę, budując potężne bazy wzmocnione biotechnologią Blobów i nanotechnologią Kultu Maszyn! Stań do pojedynku z innymi Taliami Dowódców albo wciel się w rolę rajdowego bossa!
Jeśli lubisz UNO, to jeszcze bardziej polubisz UNO DOS! W tej kultowej grze karcianej gracze (lub ich drużyny) starają się jako pierwsi zdobyć określoną liczbę punktów. Punkty zdobywasz za pozbycie się wszystkich kart przed innymi graczami, a karty funkcyjne pozwolą Ci trochę namieszać i utrudnić życie przeciwnikom. W nowej wersji ulubionej gry rodzinnej musisz krzyknąć Dos!, gdy w ręce zostaną Ci dwie karty.
Gra karciana, składająca się ze 112 kart w 4 różnych kolorach oraz karty akcji. Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart w każdej rundzie i zdobycie punktów za karty, które zostały w rękach innych graczy. Zwycięża gracz, który jako pierwszy zdobędzie 500 punktów. Po wyłożeniu przedostatniej karty gracz musi krzyknąć „UNO”, tzn. „jeden”. Jeśli nie krzyknie i zostanie „przyłapany”, bierze kolejne karty.