|
|
Dinokalipsa: Niebezpieczeństwa dojrzewania
![]() Dinokalipsa: Niebezpieczeństwa dojrzewania to rozszerzenie wprowadzające 54 zupełnie nowe karty z katastrofami rodem z piekła nastoletnich lat. Dzięki nim zyskasz okazję, by dowiedzieć się (lub przypomnieć sobie!) jakie to uczucie, gdy Twoja praca domowa zostanie zjedzona przez welociraptora, włosy zaczynają Ci rosnąć na calutkim ciele, a do tego obrywasz piłką w twarz podczas gry w zbijaka. Głowa do góry, wszyscy przez to przechodziliśmy!
|
Mandragora
![]() Magiczny Black Friday właśnie się rozpoczął, a właściciele sklepów z czarodziejskimi cudownościami ogłosili wielką wyprzedaż! To doskonała okazja, by uzupełnić zapasy Twojej magicznej spiżarni i wyrównać rachunki z innymi czarodziejami w mieście. W grze Mandragora wysyłasz swojego asystenta na targ, wręczając mu długą listę zakupów. Lecz wygląda na to, że inni czarodzieje wpadli na ten sam pomysł…
|
Wredna Małpa
![]() Wredna Małpa to karciana gra, w której chodzi o pozbycie się swoich kart i zdobycie fasolek. Zaczynasz z kartami zarówno w ręce, jak i w zakrytym rzędzie na stole. Zagrywaj je i odpalaj efekty zwierzaków, by wpłynąć na rzędy kart i swoich rywali. Pozbądź się ich, zanim zrobią to przeciwnicy. Odkryj tę sprytną karciankę z zaskakującą głębią – następny krok w serii zapoczątkowanej przez Spicy.
|
Sowy
![]() Udaj się w podróż po baśniowych krainach! Gracze odwiedzają krainy pełne sów. Każdy chce, aby jego podróż trwała jak najdłużej i aby zakończyła się w krainie z dużą liczbą sów. Po drodze gracze spotkają koty, kruki i króliki. Zwierzęta te mogą im pomóc w podróży lub bardzo ją utrudnić!
|
3 rozdziały
![]() Dawno, dawno temu była sobie magiczna księga baśni podzielona na trzy części, znana jako 3 rozdziały. Pudełko tej niepozornej gry przeniesie Cię na karty tej opowieści! Jako jej bohater podejmiesz się kolejnych wyzwań: w pierwszym rozdziale zbierzesz towarzyszy, w drugim sprawdzisz skuteczność swojej drużyny, a w trzecim poznasz finał tej historii i spróbujesz zdobyć jak najwięcej punktów. Czy uda Ci się stawić czoła wszystkim wyzwaniom i zwyciężyć?
|
Jakub Wędrowycz: Dziki Samogon
![]() Wcielcie się w jedną z pięciu znanych postaci i stańcie do walki z Drakulą albo Diabłem! Wszyscy bohaterowie posiadają dedykowane talie kart, które ze sobą połączycie, czyniąc każdą rozgrywkę niepowtarzalną. Spieszcie się, wasz czas jest ograniczony! Kiedy wrogiemu Przywódcy wyczerpie się talia Ataków — przegracie! Nie można bez końca machać szpadlem i siekierą…
|
Sojusz na już
![]() Sojusz na już to kolejna gra Reinera Knizii, która uczy strategii, taktyki i lekkiego blefu w atmosferze zdrowej rywalizacji. Przepięknie ilustrowane karty umilą każde rozdanie, a nieskomplikowane zasady sprawiają, że łatwo zachęcić do rozgrywki osoby nie grające na co dzień w gry planszowe. To świetny prezent dla miłośników zwierząt i małych karcianek o dużej głębi rozgrywki.
|
Klink - edycja polska
![]() Klink to prosta i angażująca karcianka pełna interakcji i podejmowania dobrze skalkulowanego ryzyka. W każdej turze otrzymujemy dwie karty. Podglądamy jedną z nich i na tej podstawie musimy zdecydować, czy chcemy je zatrzymać, czy też przekazać dalej. Celem gry jest zbieranie zestawów kart o możliwie najniższej wartości.
|
Labirynty: Minotaur
![]() Minotaur trzyma Ariadnę w najgłębszym lochu labiryntu. Jesteś jej jedyną nadzieją! Aby do niej dotrzeć, musisz pokonać aż 7 labiryntów. W grze Labirynty: Minotaur będziesz mieć do wykonania różne zadania (np. zdobycie miecza i zbroi). Na końcu stawisz czoło Minotaurowi!
|
Najlepsza gra o kotach: Pudełko łakoci
![]() Dzięki dodatkowi Najlepsza gra o kotach: Pudełko łakoci będziecie mogli dać Waszym futrzakom jeszcze więcej uwagi i miłości. Rozszerzenie to wprowadza nowe karty przedmiotów i pudełek, a także żetony łakoci i wspólnych celów. Oprócz tego dołączą do Was zupełnie nowe przybłędy oraz niespotykane dotąd szare koty!
|
Rzuć na tacę (Ganz Schon Clever)
![]() "Rzuć na tacę" to sprytna gra kościana. Gra trwa określoną liczbę rund, zależną od liczby uczestników. Gracze starają się umiejętnie wykorzystywać kości i wywoływać reakcje łańcuchowe dzięki bonusom. Wyniki rzutów należy wpisywać na arkuszach gry, do obszarów w odpowiednich kolorach. Każde skreślenie czy wpisanie wyniku, przybliża gracza do zdobycia punktów, a tym samym do zwycięstwa.
|