|
|
Jakub Wędrowycz: Upiorne wczasy
![]() Jakub Wędrowycz: Upiorne wczasy to samodzielna kooperacyjna gra karciana, w której razem z przyjaciółmi wcielasz się w Jakuba i jego ekipę, by wspólnie tłuc potwory, bronić wakacyjnych zakątków i pochłaniać hektolitry ożywczego samogonu. Co turę zagrywasz kartę, namawiasz kompana na jej wsparcie, a potem liczysz na to, że potwór nie odda za mocno!
|
Jakub Wędrowycz: Dziki Samogon
![]() Wcielcie się w jedną z pięciu znanych postaci i stańcie do walki z Drakulą albo Diabłem! Wszyscy bohaterowie posiadają dedykowane talie kart, które ze sobą połączycie, czyniąc każdą rozgrywkę niepowtarzalną. Spieszcie się, wasz czas jest ograniczony! Kiedy wrogiemu Przywódcy wyczerpie się talia Ataków — przegracie! Nie można bez końca machać szpadlem i siekierą…
|
Hero Realms - Ruiny Thandaru
![]() Dodatek do gry Ruiny Thandaru zmienia Hero Realms w pełną zaskakujących przygód kooperacyjną grę karcianą. Wyrusz na wyprawę w gronie potężnych bohaterów. Zmierz się z piętrzącymi się przeciwnościami i zdobądź punkty doświadczenia, które będziesz mógł wydać pomiędzy scenariuszami na nowe umiejętności. Odnajduj cenne skarby, w tym potężne magiczne przedmioty, które dołączysz do talii startowych poszczególnych bohaterów.
|
Gejsze - gra karciana
![]() Ta gra cię zaskoczy! Masz do wykonania tylko 4 działania. Od kolejności, w jakiej je wykonasz, zależy twój sukces! Celem gry jest zdobycie przychylności gejsz. Każda gejsza oczekuje innego podarunku. Jedna pasjonuje się muzyką, inna zbiera wachlarze, a kolejna zgłębia mądre księgi. Przychylność gejszy zdobędzie ten gracz, który podaruje jej właściwe prezenty.
|
Fasolki - nowe wydanie (Rebel)
![]() Jeśli uważasz, że strączki to po prostu warzywa, bardzo się mylisz – w grze karcianej Fasolki to niezwykle cenna waluta! Podczas zabawy każdy uczestnik uprawia swoje pola z fasolą, którą będzie chciał jak najdrożej sprzedać. Oczywiście wraz ze wzrostem rośliny rośnie też jej cena. Handluj z pozostałymi graczami i wystrzegaj się przedwczesnych zbiorów!
|
Dominion: Zdobycze
![]() Dominion: Zdobycze to kolejny dodatek wprowadzający do gry 500 kart w tym 40 nowych wzorów kart Królestwa. Znajduje się w nim wiele kart Skarbów i Następstwa. Są też karty, które pozwalają zdobywać Łupy; oraz Cechy, modyfikujące stosy znajdujące się w grze. Powracają także Zdarzenia.
|
Dominion: W nieznane!
![]() W nieznane! to dodatek do gry Dominion, który wprowadza 400 kart, 6 podkładek i 60 żetonów. Gracze znajdą w nim 30 nowych wzorów kart Królestwa - w tym, ponownie, karty Następstwa, które robią coś w przyszłych turach graczy - a także karty Rezerwy, które można zachować na właściwą chwilę. W nieznane! zawiera też 20 Zdarzeń, dzięki którym gracze mogą kupować coś innego niż karty, i żetony modyfikujące działanie kart.
|
Dominion: W Głąb Lądu
![]() Dominion: W głąb lądu jest dodatkiem do gry Dominion, który zawiera 300 kart, w tym 26 nowych wzorów kart Królestwa. Główny motyw dodatku stanowią karty, których efekt rozpatruje się natychmiast po ich dodaniu. Dodatek ten nie zawiera kart niezbędnych do samodzielnej rozgrywki. Do rozgrywki potrzebna jest gra podstawowa. W głąb lądu można swobodnie łączyć ze wszystkimi dodatkami serii.
|
Dinokalipsa: Niebezpieczeństwa dojrzewania
![]() Dinokalipsa: Niebezpieczeństwa dojrzewania to rozszerzenie wprowadzające 54 zupełnie nowe karty z katastrofami rodem z piekła nastoletnich lat. Dzięki nim zyskasz okazję, by dowiedzieć się (lub przypomnieć sobie!) jakie to uczucie, gdy Twoja praca domowa zostanie zjedzona przez welociraptora, włosy zaczynają Ci rosnąć na calutkim ciele, a do tego obrywasz piłką w twarz podczas gry w zbijaka. Głowa do góry, wszyscy przez to przechodziliśmy!
|