Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zestaw Kroniki zamku Avel: Skarby bohatera zawiera 3 magiczne przedmioty, które wzbogacają pulę ekwipunku do wylosowania z woreczka. Są to Kamień teleportu, Sakiewka oraz Klejnot szczęścia. Umieszczone w plecaku, te potężne przedmioty pozwolą bohaterowi zdobyć umiejętności, które ułatwią walkę o Avel.
Zestaw dodatkowy zawierający 6 ekskluzywnych, zupełnie nowych kart, które będziemy mogli wcielić do swojej talii, by stać się jeszcze silniejszymi czarodziejami! Od teraz walcząc z bazyliszkiem będziemy mogli zyskać unikatowy i niezwykle przydatny przedmiot, a w czasie zabawy nauczymy się trzech kolejnych czarów i spotkamy dwóch nowych sprzymierzeńców. Ku chwale Hogwartu!
Kroniki zamku Avel: Niezbędnik poszukiwaczy przygód to rozszerzenie, wprowadzające do Waszych rozgrywek jeszcze więcej różnorodności! Wykreowani przez Was bohaterowie otrzymają nowe, przydatne przedmioty i będą mieli okazję odkryć nieznane do tej pory zakamarki krainy oraz związane z nimi możliwości. Dodatek wprowadza również nowe potwory.
Crime zoom to seria gier detektywistycznych przeznaczonych dla 1–6 graczy. Zasady tłumaczy się w 2 minuty, a sama rozgrywka zajmuje około godziny.
„Ostatnia karta” przeniesie was do cieszącego się złą sławą Brooklynu z lat 80. Otrzymujecie anonimowe zgłoszenie o strzałach z mieszkania niejakiego Franka Bucco. Docieracie do zapuszczonej kamienicy, w której mieszkają ubogie rodziny i narkomani. Wyważywszy drzwi do mieszkania, odkrywacie zwłoki mężczyzny leżące na kanapie. Od czego zaczniecie śledztwo?
Crime zoom to seria gier detektywistycznych przeznaczonych dla 16 graczy. Zasady tłumaczy się w 2 minuty, a sama rozgrywka zajmuje około godziny.
"Ptaki złej wróżby" przeniosą was do współczesnego Paryża, do metropolii tyleż nowoczesnej, co bezdusznej. Ciało młodej, filigranowej kobiety znaleziono na podłodze w jednym z biurowców. Kto ją zabił? I dlaczego? Jak wyglądało jej życie prywatne? A zawodowe? Od czego zaczniecie śledztwo?
"Co to znowu za pokraki? Wyglądają jak wieszaki! Wyszły z szafy bez pomocy... Kiedy wyszły? O północy!!! Maszerują przez pokoje, szumią na nich różne stroje. Idą, idą, nie przystają. Pod wersalkę zaglądają..." - Dorota Gellner Wieczorem świat wygląda...
Wyrusz w podróż przez Stany Zjednoczone w 1854 roku śladami niewolnika Bassa Reevesa. Czy zdołasz uciec od swojego pana? Kogo spotkasz na swojej drodze? Czy zostaniesz szeryfem? Wygrasz w niebezpiecznego pokera? I wreszcie – czy znajdziesz drogę do wolności?
CARTAVENTURA: Oklahoma to interaktywna gra karciana, w której gracze wspólnie doświadczają przygód osadzonych w realiach historycznych, dokonując po drodze szeregu wyborów.
Oficerowie z pazurem to dodatek do kultowej kryminalnej gry planszowej Ignacego Trzewiczka, Detektyw. Autorami scenariusza do gry są Mike Selinker, Liz Spain i Skylar Woodies, członkowie prestiżowego zespołu Lone Shark Games. Tym razem do drużyny śledczych Antares dołączają ich pupile!
Zagraj kartę i dobierz kartę - czy da się jeszcze prościej? Niech Was to jednak nie zwiedzie. Żeby zwyciężyć, będziecie musieli udowodnić, że potraficie stworzyć doskonale współpracujący zespół, który rozumie się bez słów!
Rozszerzenie Pokój 25: VIP to dodatek dla prawdziwych fanów gry. Poza 5 całkowicie nowymi pokojami, gra wprowadza ważne urozmaicenie dla trybu podejrzliwości. Jeden z graczy staje się naprawdę ważną personą z olbrzymim przywilejem - nie musi planować swoich ruchów. Niczym prawdziwa gwiazda robi to, co się jej podoba w odpowiednim dla niej momencie.
Głodostwory to zwariowana gra kooperacyjna dla 3-6-osobowej drużyny, doskonała na imprezy i spotkania w gronie znajomych, ale nie tylko. Podczas rozgrywek jest głośno, śmiesznie, chaotycznie i zawsze brakuje czasu - jak w prawdziwej knajpie w godzinach szczytu. Jedyną różnicą jest to, że klientami są głodne potwory, monstrualnie wymagające. Lubią zjeść tłusto i dużo...
Skuteczna współpraca jest kluczem do sukcesu. Ale co w przypadku, gdy sami nie wiecie, jakie karty posiadacie? Hanabi: Wielki pokaz to wyjątkowa gra kooperacyjna, w której z pomieszanych lontów, rakiet i prochu próbujecie poskładać odpowiednie zestawy. Musicie znaleźć sposób na przekazanie kluczowych informacji pozostałym graczom i zapamiętanie tego, co sami usłyszeliście. Połączcie siły i zorganizujcie niezapomniany pokaz!
Antek i Antosia bardzo lubią zabawę w detektywa. Tata chowa kilka zabawek do magicznego kufra. Aby odgadnąć, jakie przedmioty zostały schowane, dzieci będą musiały odnaleźć wszystkie pozostałe zabawki i wydedukować, których brakuje.
Kotek Psotek uwielbia ścigać się ze zwierzątkami w ogrodzie. Jest bardzo szybki, ale przyjaciele potrafią go przechytrzyć, korzystając ze skrótów na planszy oraz kocich smakołyków. Pomóżcie ptaszkowi, wiewiórce i myszce dotrzeć do kryjówki na drzewie.
„Wyprawa do babci” to rodzinna gra planszowa, podczas której zwykły spacer zamienia się w niesamowitą przygodę! Już czas spakować plecaki i zacząć wycieczkę! Największa zabawa zaczyna się, gdy drogę zagrodzi wartki strumień lub gęsty las, a nad głowami rozszaleje się burza. W czasie „Wyprawy do babci” gracze muszą sami wymyślać, jak poradzić sobie z kolejnymi przeszkodami. Mogą wspólnie wybierać przydatne przedmioty, dyskutować jak ich użyć, razem cieszyć się zwycięstwem. Najdziwniejsze pomysły dzieci i rodziców mile widziane. Ograniczeniem jest tylko wyobraźnia graczy. W grze nie występuje rywalizacja między graczami, ponieważ wszyscy mają wspólny cel. Rodzice będą mieli frajdę z pomagania swoim podopiecznym, a dzieci będą ćwiczyć pamięć i logiczne myślenie.
Park dinozaurów to gra, która rozwija się razem z dziećmi - po pokonaniu poziomu podstawowego można w niej wspólnie zmagać się z coraz trudniejszymi zadaniami.
Awaria samochodu zmusiła was do spędzenia nocy w środku lasu. Na szczęście udało wam się schronić przed deszczem w opuszczonej chacie. Jednak rano okazuje się, że drzwi zostały zamknięte, a solidne kraty w oknach uniemożliwiają ucieczkę… Waszą uwagę zwraca tajemnicza książka oraz zagadkowy dysk. Czy to klucz do waszej wolności?
Dziennik eksperymentu. Zgłosiliście się jako obiekty testowe do nowych badań i musicie stawić się w wyznaczonym laboratorium. Na miejscu okazuje się jednak, że jesteście tam zupełnie sami. Nagle z jednej z probówek zaczyna unosić się dziwny dym i tracicie przytomność.
Z notatnika dr. Forda. Wizyta w Dolinie Królów to najbardziej emocjonująca część waszej wycieczki do Egiptu. Błądząc po wąskich korytarzach, tracicie z oczu resztę grupy i docieracie do pełnego tajemnic grobowca faraona.