|
|
Posiadłość Szaleństwa - druga edycja: Świątynia Świtu
![]() Rozszerzenie Świątynia Świtu wprowadza do gry dwa scenariusze oparte na machinacjach Loży Srebrnego Świtu. W jednym z nich badacze muszą odkryć złowieszczą intrygę, kryjącą się za doroczną paradą organizowaną przez ten wybitny zakon. W drugim zadaniem badaczy jest znalezienie drogi ucieczki przed Lożą i zapewnienie bezpieczeństwa jej więźniom.
|
Spirit Island: Zarośla i Szpony
![]() Wzniećmy chaos, niech zapanują Zarośla i Szpony! Przywołajmy bestie z głębi Wyspy, a dzicz niech otoczy każdy skrawek ziemi. Zatrujmy umysły Najeźdźców, zwróćmy ich przeciwko sobie! Coraz więcej Duchów odpowiada na wezwanie, ale Najeźdźcy są nieugięci. Czy zdołamy ich w porę powstrzymać?
|
Massive Darkness 2: Bardowie i Konstruktorzy vs Metalowy Anioł
![]() To rozszerzenie wprowadza do gry dwie nowe Klasy: Bardów i Konstruktorów. Zawiera ono 4 Bohaterów wraz ze wszystkimi potrzebnymi komponentami, a także nowego Grasującego Potwora: Metalowego Anioła, który w pogoni za doskonałością ulepszył swe ciało metalicznymi wszczepami, stając się bezduszną maszyną do zabijania.
|
Massive Darkness 2: Mnisi i Nekromanci vs Znakomitość
![]() To rozszerzenie wprowadza do gry dwie nowe Klasy: Mnichów i Nekromantów. Zawiera ono 4 Bohaterów, wraz ze wszystkimi potrzebnymi komponentami, a także nowego Grasującego Potwora: Znakomitość – niegdyś boską istotę, która została strącona do Pierwotnej Sfery za swój skrajny brak tolerancji dla niezliczonych wad śmiertelników.
|