Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Każdy gracz otrzymuje arkusz gry oraz ołówek, a jego zadaniem będzie rysowanie symboli pojawiających się na kościach. Należy tak planować rozmieszczenie symboli, aby było najwięcej tych samych w linii. Po 14 rundach obliczamy punkty z kolumn i szeregów. Wygrywa gracz, który zdobędzie ich najwięcej. Dwa poziomy trudności pozwolą dostosować grę do wieku i umiejętności graczy. Gra posiada też tryb rozgrywki dla jednego gracza.
Szalona gra, która rozkręci twój mózg! Każdy gracz dostaje planszę i 12 elementów układanki. Każda plansza ma inny wzór. Jeden z graczy przekręca klepsydrę i rzuca kostką, wskazując, z których elementów gracze będą korzystać w tej rundzie. Wszyscy gracze jednocześnie starają jak najszybciej zasłonić puste pola na swoich planszach. Każdy, kto zdąży to zrobić, zanim skończy się czas, zdobywa klejnot. Wygrywa gracz, który w ciągu dziewięciu rund zbierze najcenniejsze klejnoty!
Ubongo Duo to wyjątkowa wersja kultowej gry dla dwóch osób. Zawiera klocki, które przybierają nieco bardziej skomplikowane kształty, a nowe plansze zadań okażą się wspaniałą gimnastyką dla Twojego mózgu! Dzięki dwóm poziomom trudności możecie dostosować grę do wieku i doświadczenia.
Ubongo Shimo to najnowsza rodzinna gra Grzegorza Rejchtmana, twórcy bestsellerowej serii Ubongo. Tym razem wszyscy gracze będą starali się jak najszybciej ułożyć na swoich kartach wzór tak, aby nie zasłonić wskazanych pól specjalnych. Cztery poziomy trudności umożliwiają dostosowanie gry do wieku i doświadczenia graczy.
Genialnie zakręcona gra logiczna! Gracze na przemian układają na planszy po jednej kuli w swoim kolorze. Wygrywa gracz, który jako pierwszy ułoży 5 swoich kul w jednym rzędzie. Wydaje się łatwe? Tylko pozornie - po każdy ułożeniu kuli, gracz obraca j...
Baw się i ćwicz swoją pamięć rysując portrety zwariowanych postaci! Gracze losują kartę z bohaterem i zapamiętują, jak on wygląda. Korzystając z podpowiedzi znajdujących się na planszy starają się odtworzyć jego wygląd. Za każdą poprawnie narysowaną ...