Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dodatek Destinies: Mity i folklor pozwala odwiedzić niesamowite, historyczne miejsca i stanąć przeciwko mitycznym stworzeniom: gargulcom, doppelgangerowi i meluzynie. Gra zawiera 36 dużych kafli mapy i aż 15 figurek, w tym figurkę Gargulca o wysokości 9 cm. Na grę składają się trzy scenariusze, każdy oferujący rozgrywkę około 2 - 2,5 godzin.
Dodatek Morze piasku zawiera trzy nowe scenariusze Destinies. Historia gry przenosi się do pirackiej twierdzy u wybrzeży Afryki, a gracze wcielają się w osoby zaangażowane w jej oblężenie.Gracze spotkają niezliczone postaci, będą odkrywać tajemnice zalanych słońcem terenów i stawać naprzeciw postaciom z legend. Do mechaniki znanej z gry podstawowej Destinies dodany został nowy sposób wędrówki - podróż pomiędzy mniejszymi mapami, a także nowe miejsca kluczowe - lochy i labirynty.
W grze Karak każdy gracz prowadzi przez labirynt, znajdujący się w podziemiach tytułowego zamku, jednego z sześciu śmiałków. Kafelek po kafelku, gracze odkrywają labirynt, spotykają w nim potwory, z którymi muszą walczyć, zdobywają wyposażenie i zaklęcia, które mogą wykorzystać do tego, aby stać się silniejszymi, a przede wszystkim skarby, których znalezienie zapewni im bogactwo.
Kroniki Zbrodni: 1900 to niezależna, kooperacyjna gra detektywistyczna. Zastosowana w niej technologia Scan & Play pozwala połączyć zalety gry planszowej i elektronicznej. Gracz może prowadzić wiele różnych dochodzeń, korzystając z tych samych elementów.