|
|
Obcy: Gra fabularna - Kolonialni Marines
![]() OBCY Gra fabularna - Kolonialni Marines Amunicja przeciwpancerna przechodzi przez miękkie ciało, a promienie plazmy wypalają blizny w nabrzmiałych siatkówkach. Gryzący dym dławi cię i zdajesz sobie sprawę, że trawi cię od wewnątrz. Chemikalia topią twój pancerz, gotują oczy i stapiają hełm z czaszką, zaś broń biologiczna nicuje ci wnętrzności i zmienia je w masę czarnej, dygoczącej galarety.
|
Obcy: Gra fabularna - Jądro ciemności
![]() Jądro ciemności to scenariusz filmowy dla OBCEGO: Gry fabularnej, stworzony przez pisarza S-F, Andrew E.C. Gaskę. Stanowi on samodzielną przygodę, a zarazem zakończenie sagi o szczepie Draconis rozpoczętej scenariuszem filmowym Rydwan bogów i kontynuowanej w Niszczycielu światów. Scenariusz stworzono dla 3-5 graczy i Matki Gry. Wspólnie zostaną wciągnięci w otchłań niszczącego duszę szaleństwa.
|
Neuroshima RPG: Zaginione Miasto
![]() Neuroshima: Zaginione Miasto Przed tobą przygoda, której akcja rozgrywa się w dżungli i na bagnach Florydy. Gracze odpoczną od radioaktywnych pustkowi i zagłębią się w świat złowrogiej zieleni. Celem BG jest dotarci do tytułowego Zaginionego Miasta. Wcześniej muszą poradzić sobie w Miami, spenetrować szeregi tajemniczego kultu i odpowiednio dobrać przyjaciół. Wrogowie znajdą się sami - pojawią się między innymi kultyści, naziści, mutanci oraz twory Neodżungli. Wszyscy tu starają się odnaleźć wskazówki prowadzące do upragnionego celu, rozwikłać chroniące tajemnicę zagadki i uniknąć niebezpieczeństw na drodze. Kto kogo uprzedzi i kto zgranie ostateczną wygraną? No właśnie, kto...?
|
Neuroshima RPG: Prawo i ołów
![]() 18. dodatek do Neuroshimy RPG znów dostępny! Prawo i Ołów ma wszystko, czego potrzebujesz, by zmienić wątek stróżów prawa w grywalny, miodny element Twojej Neuroshimy. Znajdziesz w nim szczegółowe rozpisanie systemów i systemików prawnych funkcjonujących w postapokaliptycznych Stanach, teczkę sędziego z materiałami rozwijającymi tę profesję i fabularne rozszerzenie o układach i spiskach.
|
Neuroshima RPG: Piraci
![]() Neuroshima: Piraci (RPG.10) Nie od razu zostałem piratem.
|
Neuroshima RPG: Miami
![]() Niech ludzie wiedzą, że słoneczne Miami, ... ... takie, jakie widzi się na przedwojennych wideoklipach czy pocztówkach, nie istnieje już dawno. Niech nie pędzą tu na łeb na szyję w poszukiwaniu mitycznej krainy wiecznej zabawy – niech już lepiej pędzą zwykłe życie w szarych zapylonych ruinach, gdzie nie ma wody, lekarstw i nadziei, a jedynym sąsiadem jest banda mutków. Tak będzie dla nich lepiej.
|
Neuroshima RPG: Krew i Rdza
![]() ...Hegemonia nie byłaby w stanie ruszyć dupska i narzucić swojej woli całemu kontynentowi. Gdyby ruszyli naprzód zatrzymaliby się dopiero na Molochu albo na mocnych państwach ze wschodniego wybrzeża. Otóż powiem ci, że południowcy mają potencjał, ale nie mają ambicji. Potrzebny im po prostu charyzmatyczny przywódca. Ktoś na miarę Esteveza. Módl się, żeby drugi taki sukinkot nie przyszedł na świat.”
|