|
|
Obcy: Gra fabularna - Kolonialni Marines
OBCY Gra fabularna - Kolonialni Marines Amunicja przeciwpancerna przechodzi przez miękkie ciało, a promienie plazmy wypalają blizny w nabrzmiałych siatkówkach. Gryzący dym dławi cię i zdajesz sobie sprawę, że trawi cię od wewnątrz. Chemikalia topią twój pancerz, gotują oczy i stapiają hełm z czaszką, zaś broń biologiczna nicuje ci wnętrzności i zmienia je w masę czarnej, dygoczącej galarety.
|
Obcy: Gra fabularna - Jądro ciemności
Jądro ciemności to scenariusz filmowy dla OBCEGO: Gry fabularnej, stworzony przez pisarza S-F, Andrew E.C. Gaskę. Stanowi on samodzielną przygodę, a zarazem zakończenie sagi o szczepie Draconis rozpoczętej scenariuszem filmowym Rydwan bogów i kontynuowanej w Niszczycielu światów. Scenariusz stworzono dla 3-5 graczy i Matki Gry. Wspólnie zostaną wciągnięci w otchłań niszczącego duszę szaleństwa.
|
Niezwykłe opowieści: gra wyobraźni dla dzieci uwielbiających przygody
Rodzima wersja jednej z najlepszych gier fabularnych dla dzieci (i nie tylko) w końcu trafia na polski rynek! Do każdej zakupionej gry dodajemy za darmo 20 gotowych przygód do rozegrania z dziećmi!
|
Neuroshima RPG: Zaginione Miasto
Neuroshima: Zaginione Miasto Przed tobą przygoda, której akcja rozgrywa się w dżungli i na bagnach Florydy. Gracze odpoczną od radioaktywnych pustkowi i zagłębią się w świat złowrogiej zieleni. Celem BG jest dotarci do tytułowego Zaginionego Miasta. Wcześniej muszą poradzić sobie w Miami, spenetrować szeregi tajemniczego kultu i odpowiednio dobrać przyjaciół. Wrogowie znajdą się sami - pojawią się między innymi kultyści, naziści, mutanci oraz twory Neodżungli. Wszyscy tu starają się odnaleźć wskazówki prowadzące do upragnionego celu, rozwikłać chroniące tajemnicę zagadki i uniknąć niebezpieczeństw na drodze. Kto kogo uprzedzi i kto zgranie ostateczną wygraną? No właśnie, kto...?
|
Neuroshima RPG: Zabić Szczura
Kampania do Neuroshimy, w rolach głównych szczury z Sharrash, Moloch, automaty strażnicze, działka EMP i pseudożołnierze.
|
Neuroshima RPG: Wyścig
Suplement 01 - Książka w miękkiej oprawie.
|
Neuroshima RPG: Suplement
Neuroshima: Suplement (RPG.03)
|
Neuroshima RPG: Skażenia
|
Neuroshima RPG: Ruiny
Ruiny to dodatek do kultowej gry - NEUROSHIMA RPG. Gracze są zgodni - ten dodatek miał wyjść jako pierwszy. Pochodzenia, Księga Szczura, walka w ruinach, i inne. Danie główne to minigra GLIZDA.
|
Neuroshima RPG: Rok Molocha
Neuroshima RPG to limitowana edycja podręcznika RPG wydanego przez Portal Games z okazji Roku Molocha 2020. To zupełnie nowe wydanie – w kolorze, formacie A4, druk na papierze kredowym ze znakowaniem UV z numerem egzemplarza.
|
Neuroshima RPG: Prawo i ołów
18. dodatek do Neuroshimy RPG znów dostępny! Prawo i Ołów ma wszystko, czego potrzebujesz, by zmienić wątek stróżów prawa w grywalny, miodny element Twojej Neuroshimy. Znajdziesz w nim szczegółowe rozpisanie systemów i systemików prawnych funkcjonujących w postapokaliptycznych Stanach, teczkę sędziego z materiałami rozwijającymi tę profesję i fabularne rozszerzenie o układach i spiskach.
|
Neuroshima RPG: Piraci
Neuroshima: Piraci (RPG.10) Nie od razu zostałem piratem.
|
Neuroshima RPG: Nowy Jork
Nowy Jork to dodatek do kultowej gry - NEUROSHIMA RPG. Nowy Jork to znacznie więcej niż pan prezydent. To bezlik enklaw, a także mutki, szczury, ruiny i szczeliny.
|
Neuroshima RPG: Moloch - Ucieczka z Miasta Maszyn
Powrót największej kampanii do Neuroshimy RPG w pudełkowym wydaniu! W trzewiach stalowej bestii Pudełkowe wydanie kampanii do Neuroshimy RPG powraca dla nowego pokolenia graczy po kilkunastu latach od wyprzedania pierwszego, limitowanego nakładu!
|
Neuroshima RPG: Mistrz Gry^2
Wznowienie prawdziwej pomocy dla Mistrza Gry
|
Neuroshima RPG: Miami
Niech ludzie wiedzą, że słoneczne Miami, ... ... takie, jakie widzi się na przedwojennych wideoklipach czy pocztówkach, nie istnieje już dawno. Niech nie pędzą tu na łeb na szyję w poszukiwaniu mitycznej krainy wiecznej zabawy – niech już lepiej pędzą zwykłe życie w szarych zapylonych ruinach, gdzie nie ma wody, lekarstw i nadziei, a jedynym sąsiadem jest banda mutków. Tak będzie dla nich lepiej.
|
Neuroshima RPG: Łowca Mutantów Zabójca Maszyn
Suplement 12 - Książka w miękkiej oprawie.
|
Neuroshima RPG: Krew i Rdza 2
Wielki powrót zbioru przygód, tym razem w nowej odsłonie
|
Neuroshima RPG: Krew i Rdza
...Hegemonia nie byłaby w stanie ruszyć dupska i narzucić swojej woli całemu kontynentowi. Gdyby ruszyli naprzód zatrzymaliby się dopiero na Molochu albo na mocnych państwach ze wschodniego wybrzeża. Otóż powiem ci, że południowcy mają potencjał, ale nie mają ambicji. Potrzebny im po prostu charyzmatyczny przywódca. Ktoś na miarę Esteveza. Módl się, żeby drugi taki sukinkot nie przyszedł na świat.”
|
Neuroshima RPG: Gladiator
Gladiator to drugi dodatek do kultowej gry - NEUROSHIMA RPG.
|