|
|
Neuroshima RPG: Krew i Rdza
...Hegemonia nie byłaby w stanie ruszyć dupska i narzucić swojej woli całemu kontynentowi. Gdyby ruszyli naprzód zatrzymaliby się dopiero na Molochu albo na mocnych państwach ze wschodniego wybrzeża. Otóż powiem ci, że południowcy mają potencjał, ale nie mają ambicji. Potrzebny im po prostu charyzmatyczny przywódca. Ktoś na miarę Esteveza. Módl się, żeby drugi taki sukinkot nie przyszedł na świat.”
|
Neuroshima RPG: Gladiator
Gladiator to drugi dodatek do kultowej gry - NEUROSHIMA RPG.
|
Neuroshima RPG: Detroit
Detroit to prawdziwy Nowy Świat. Ma własne prawa, własną scenografię, zwyczaje i reguły życia. Ludzie jeżdżą tu szybkimi samochodami, bawią się całymi nocami w barach i cieszą życiem. Bo cóż innego można robić, jak nie cieszyć się z tych paru lat, jakie jeszcze nam zostały? Uprawiać rolę? Sadzić buraki? Naprawiać pieprzone bojlery?! Lepiej założyć kurtkę z naszywkami gangu, postawić fryzurę i... zostać żyjącą legendą!
|
Neuroshima RPG: Bohater Maxx
Bohater Maxx to paliwo dla wyobraźni graczy, by stworzyli postać, jakiej jeszcze nie mieli. Nawet, jeśli grają naprawdę regularnie, a cmentarzysko ich postaci jest rozległe i pełne najróżniejszych pochodzeń i profesji. Przykład? Dzięki poprzednim tomom możesz stworzyć Europejczyka, Hibernatusa albo Mistrza Sztuk Walki. Teraz stworzysz też postać Wyznawcy Molocha, Stalowego Policjanta albo prawdziwą kanalię w ramach przestępczej specjalizacji klasycznej profesji.
|
Neuroshima RPG: Bohater ^3
Suplement 11 - Dodatek przeznaczony dla graczy
|
Neuroshima RPG: Bohater ^2
Dodatek w całości skierowany do graczy. Zawiera informacje o poziomie technologicznym sprzed wybuchu wojny, o aktualnym poziomie technologicznym ludzi z Posterunku, oraz informacje o wszczepach i sprzęcie, który ludzie z Posterunku montują sobie, by walczyć z Molochem.
|
Neuroshima RPG: Bestiariusz: Maszyny
Suplement 13 - Książka w miękkiej oprawie.
|
Neuroshima RPG: Bestiariusz: Bestie
Wznowienie bestiariusza do Neuroshimy
|
Neuroshima RPG 1.5 (twarda okładka)
Neuroshima to fascynujące przygody w zdegenerowanej, post-apokaliptycznej rzeczywistości. Umierający świat jeszcze nigdy nie był tak żywy.
|
Na tropie Cthulhu
Na tropie Cthulhu to gra autorstwa Kennetha Hite z mechaniką GUMSHOE Robina D. Lawsa.
|
Mystery: Smocza Próżność
Ten tajemniczy suplement do gry Mystery: Mroczny wiek, zaprowadzi Tułaczy do smoczych bibliotek, skąd zaczerpną pradawnej mądrości, mogącej pomóc im w rozwiązywaniu problemów. Nadchodzi czas ognia, łusek i przewrotności!
|
Mystery: Sekrety Ziemi
Mystery: Sekrety Ziemi to wyjątkowy suplement do gry Mystery: Mroczny Wiek, który zgłębia tajemnice natury i jej mroczne sekrety.
|
Mystery: Mroczny Wiek
Mystery: Mroczny Wiek to unikalna gra fabularna, w której wcielisz się w nieumarłą istotę powołaną przez siły wyższe, aby wypełnić mroczne misje i odkryć sekrety skrywane przez nieznane światy. To podróż po pełnym grozy i tajemnic uniwersum, gdzie kosmos splata się z dark fantasy, a bohaterowie, zwani Tułaczami, muszą zmierzyć się z niebezpieczeństwami i zagadkami na granicy życia i śmierci.
|
Mutant: Rok Zerowy
Gra fabularna Mutant: Rok Zerowy przeniesie Was do świata po wielkiej Apokalipsie. Dumna ludzka cywilizacja upadła. Miasta zmieniły się w pustkowia. Wiatr hula po pustych ulicach, które stały się cmentarzyskami przeszłości. Jednak życie przetrwało - ruiny wciąż zamieszkuje Lud. Jesteście dziedzicami ludzkości, choć już nie do końca ludźmi. Wasze ciała i umysły są zdolne do nadludzkich wyczynów. Jesteście mutantami.
|
Mistrz Baśni - Zeszyt Scenariuszy nr 1
Podręcznik dodatkowy do rodzinnej gry fabularnej Mistrz Baśni
|
Mistrz Baśni - Czarnoksiężnik i Królowa
Niewidzialna Królowa zachorowała. Czarnoksiężnik chce odzyskać koronę. Bohaterowie wyruszają na największą wyprawę. Potwory, które napotkają, będą olbrzymie, prastare, zabawne i głodne!
|
Magic the Gathering Unpainted Miniatures: Raiyuu & Isshin
Magic the Gathering Unpainted Miniatures: Figure Pack #3
|
Łowca Porachunek - Podręcznik główny
Gra narracyjna o tych, którzy nie cofną się przed niczym
|
Kult: Boskość utracona: Zestaw Archetypów
Zestaw 25 archetypów "Kult: Boskość utracona" + 6 kart z ruchami graczy + 6 kart postaci. 76 stron.
|
Kult: Boskość utracona - Taroticum i inne opowieści
Kult: Boskość utracona - Taroticum i inne opowieści zawiera 7 rewelacyjnych, niepowiązanych ze sobą scenariuszy, dzięki którym możesz eksplorować różne czasy i miejsca. Podążaj ścieżkami tajemnic Kultu i odkrywaj prawdę. Zmierz się z rzeczywistością!
|