Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Domek z piernika, ubrana na czerwono dziewczynka, siedmioro dzieci, które zabłądziły w lesie. A jeśli te znane bajki skrywają tajemnice, które trzeba wyjaśnić? Hokus i Pokus to dwójka dzieci, w które będziesz mógł się wcielić i przeżyć niesamowitą przygodę. Wybierz swoje magiczne zwierzę, rozwiąż zagadki, zdobądź pożywienie dla bajkonów… Postaraj się wykonać swoją misję: odnajdź dwoje zaginionych dzieci. Twój sukces zależeć będzie od decyzji, które podejmiesz, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
Wasza mentorka wybiera się na upragnione wakacje, by w spokoju pławić się w leczniczych bagnach spa w Czarcim Lesie. Swój dom pozostawi pod opieką najzdolniejszego z uczniów. Wiedźma przygotowała dla Was magiczny konkurs.
A któż to wyłania się z puszczy? Lisy, sowy, zające i jelenie płatają figle, przybierając zabawne pozy. Zaproś do zabawy przyjaciela lub przyjaciółkę i wspólnie stawcie czoła drużynie przeciwników. Czy potraficie porozumieć się jednym dźwiękiem?
Grupa czarujących kociaków zupełnym przypadkiem otworzyła magiczną księgę, wypuszczając na wolność uwięzione w niej mroczne siły. Musicie teraz pomóc futrzastym przyjaciołom pokonać wszystkie klątwy i z powrotem zamknąć je w księdze. Spieszcie się, ponieważ już niedługo do biblioteki wraca Profesor Pazurek, która nie będzie zachwycona Waszym wybrykiem!
Gracze używają czterech elementów o różnych kształtach do tworzenia i rozwiązywania łamigłówek. W każdej rundzie inny gracz buduje tajne słowo. Inni wiedzą tylko, które fragmenty liter znajdują się w tajnym słowie, i zbierają wskazówki i punkty.
Odkrywajcie kolejne obszary Wyspy Smoków, poruszając się po różnych rodzajach terenu. W każdym z tych miejsc starajcie się znaleźć jak najwięcej smoczątek! Rozgrywka kończy się w chwili, gdy nie będziecie już mogli dobrać nowych płytek obszarów.
Przenieście się w czasie do epoki kamienia. Podejmijcie wyzwanie i spróbujcie okiełznać ogień wulkanicznej lawy. Zapanujcie nad żywiołem, by rozniecić płomień.
Zbierajcie cenne zasoby: ryby, krzemienie, grzyby i mamuty, by rekrutować nieustraszonych jaskiniowców, zdobywać trofea i poszerzać tereny łowieckie. Pamiętajcie, by nie igrać z ogniem - niekontrolowany może siać zniszczenie. Niech Wasze plemiona rosną w siłę!
Jakie znasz zwierzęta zamieszkujące lasy, pola, parki w Polsce Czy potrafisz je rozpoznać i wiesz, gdzie występują Poznaj świat niesamowitej i różnorodnej FAUNY POLSKI.
Czy znasz kwiaty, drzewa i inne rośliny spotykane w Polsce? Czy potrafisz je rozpoznać i wiesz, gdzie występują? Poznaj świat niesamowitej oraz różnorodnej FLORY POLSKI!
Pudełko zawiera 80 sztuk twardych kafelków, na których znajduje się 40 par zdjęć z najbardziej znanych zakątków pięknego świata. Więc... odkryj świat... grając w Memory Adamigo.
Biedronka, ważka, żuk czy mucha – to tylko kilka z owadów występujących w Polsce. Czy znasz ich więcej i wiesz jak wyglądają małe, niepozorne stworzenia żyjące blisko nas? Poznaj niesamowity i różnorodny świat OWADÓW I PAJĄKÓW POLSKI.
Zestaw zawiera 80 kartoników pogrupowanych w pary, mające na jednej stronie takie same obrazki w parze. Jest więc 40 par i 40 obrazków przedstawiających zabawne zwierzątka.
Sagrada Familia, na zawsze niedokończone dzieło Gaudiego, architektoniczny cud upiększający centrum Barcelony, wymaga wymiany witraży, a Ty wraz z innymi uzdolnionymi artystami stajesz do konkursu na najlepszy projekt okna...
Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji, jakie widział świat!
Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witrażu w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Wybierz odpowiednie kostki i ułóż z nich witraż, który zapewni najwięcej punktów zwycięstwa!
Sagrada: Życie to kolejny dodatek, który pozwoli Ci odkryć blaski i cienie wędrówki zwanej życiem - od trudów mozolnej pracy poprzez nieocenioną pomoc twoich czeladników. Możesz wprowadzić do rozgrywki wszystkie lub tylko wybrane moduły dodatku.
Wiadomość z ostatniej chwili: z muzeum skradziono zabytkowy eksponat. Policja zamknęła wszystkie wyjścia. W budynku zostało 16 podejrzanych. Czy złodziej działał w pojedynkę? A może miał wspólników? Czy udało mu się uciec jeszcze przed zamknięciem drzwi?