Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wkrocz do magicznego świata mrocznych mocy i stań do walki z przeciwnikami w tej strategicznej grze twórców Odjechanych Jednorożców i To ja go tnę! Podczas rozgrywki w Zaklinaczy cienia będziesz pozyskiwać zasoby i poznawać nowe zaklęcia. Przywołasz też towarzysza i w końcu wyzwolisz swoją ciemną stronę. A wszystko po to, by wyeliminować wrogów i pozostać jedynym – a więc obiektywnie najlepszym – zaklinaczem!
Zakazana pustynia to kolejny projekt w stylu popularnej “Zakazanej Wyspy”, w którym grupa uczestników jednoczy się przeciwko mechanice gry. Na samym początku graczom zostają przydzielone role, które definiują specjalne zdolności i początkowe miejsce na planszy. Następnie uczestnicy zabawy muszą skoordynować swoje działania w ten sposób, by jak najszybciej zdobyć zestaw potrzebnych przedmiotów, zanim kolejne fragmenty pustyni na dobre znikną im z oczu i już na zawsze pozostaną niedostępne.
Zaginiony Ląd to wyścigowa gra planszowa, doskonała dla wszystkich fanów przygód i eksploracji. Podczas rozgrywki będziemy zarządzali pięcioosobowymi zespołami badawczymi, by jak najszybciej zebrać rozsiane po świecie wskazówki i odkryć miejsce, w którym znajduje się zaginiony ląd. Niektórzy z uczestników naszej wyprawy będą pozyskiwali różne środki transportu i szczegóły dotyczące misji, inni będą podróżowali po świecie, wypełniając zadania, podczas gdy kierownicy wyprawy zajmą się analizą zdobytych wskazówek. Kto pierwszy, ten lepszy!
Zaginiony klucz to oparta na współpracy gra towarzyska o bardzo uniwersalnym charakterze, oparta o dedukcję i zabawę ze skojarzeniami. To od waszej współpracy i skutecznej komunikacji zależy, czy klucz zostanie odnaleziony!
W grze Wyścig z misiem każdy uczestnik zawiaduje grupą trojga przyjaciół: myszą, kozą i niedźwiedziem. Wykorzystując karty ruchu, rzucając kością oraz sterując specjalnym, obrotowym dyskiem będziemy starali się jak najefektywniej przemieszczać po planszy. Zwycięży ten, kto jako pierwszy doprowadzi swoją drużynę na pole finałowe!
Uczeń na 6! to rozszerzenie do gry Wybuchowa mieszanka. Zawiera nowe płytki eliksirów, których można używać wraz z tymi z gry podstawowej. Pojawiają się także nowe kulki dzikiej ingrediencji, które działają jak swego rodzaju dżokery podczas umieszczania na płytkach eliksirów, ale przy zderzeniu eksplodują tylko ze sobą. Dodatek wprowadza również możliwość rozgrywki dla 5-6 osób, podczas której na stole znajdują się 2 podajniki.
Wsiąść do Pociągu: Widmo to łatwa do nauczenia i szybka odsłona popularnej serii gier rodzinnych, doskonała, żeby wprowadzić do niej młodszych graczy. Podczas zabawy dzieci i rodzice będą zbierali specjalne, kolorowe karty platform, które pozwolą im zajmować kolejne odcinki na mapie Koszmarkowa.
We Wsiąść do Pociągu: USA gracze otrzymują na początku zestaw biletów (zadań), które mają zrealizować - na przykład "San Francisco - New Jork" czy "Los Angeles - Atlanta". W czasie gry budują trasy z wagoników na mapie Stanów Zjednoczonych, przy czym dwie osoby nie mogą przejechać tą samą trasą (chyba że jest tam podwójna linia).
Wsiąść do Pociągu: San Francisco to dynamiczna odsłona popularnej serii gier rodzinnych, w której ścigamy się o to, kto zwiedzi najwięcej punktów turystycznych w mieście i zbierze najcenniejsze pamiątki. Kolorowe karty lokomocji pozwolą nam tworzyć połączenia na mapie i realizować cenne bilety, które zapewnią nam punkty na koniec gry.
W tej dynamicznej odsłonie gry Wsiąść do Pociągu gracze ścigają się o to, kto zwiedzi najwięcej kultowych punktów turystycznych w stolicy Francji i przy okazji zrealizuje swoje bilety. Aby wygrać, musimy nie tylko zmyślnie korzystać z rozwijającej się w Paryżu sieci transportu miejskiego, lecz także wybierać połączenia, dzięki którym będziemy mogli świętować kolejną rocznicę zdobycia Bastylii.
Wsiąść do Pociągu: Legacy - Legendy Zachodu to wyjątkowe wyzwanie, w którym poprowadzicie własną firmę kolejową w Ameryce Północnej. Składa się z 12 rozgrywek, a wybory, które podejmiecie w czasie ich trwania, będą miały wpływ na kształt kolejnych rund. Realizowanie tras nadal pozostaje głównym celem gry, ale szybko okaże się, że musicie korzystać z okazji i dostosować swoją strategię do wydarzeń.
Wsiąść do pociągu: Europa to gra prosta i elegancka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, spodoba się też doświadczonym graczom. Niniejszy zestaw zawiera kompletną grę i nie wymaga użycia pierwszej wersji Ticket to Ride.
Wsiąść do Pociągu: Berlin to dynamiczna odsłona popularnej serii, w której gracze ścigają się o to, kto zwiedzi najwięcej kultowych punktów turystycznych w mieście i przy okazji zrealizuje swoje bilety. Tworząc połączenia, gracze korzystają nie tylko z sieci berlińskich tramwajów, lecz także z biegnących pod ulicami miasta linii metra.
Władcy Podziemi to wznowienie kultowej już gry strategicznej pełnej humoru i nikczemnych zagrywek. Uczestnicy wcielają się w młodych zarządców, którzy starają się o oficjalną licencję udzielaną przez Ministerstwo Podziemi. W okresie próbnym będą drążyć tunele, wydobywać złoto, najmować potwory, tworzyć pułapki i zajmować się wszystkimi rzeczami, które są potrzebne w porządnych podziemiach.
Velonimo to dynamiczna gra, w której rywalizujemy o to, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich kart z ręki. Aby robić to jak najefektywniej, należy łączyć je w zestawy według wartości lub kolorów. Kluczem do zwycięstwa będzie strategiczne myślenie i rozsądne gospodarowanie swoimi siłami poprzez trafne wybieranie momentów na atak i odpoczynek.
PRZEDSPRZEDAŻ! NOWOŚĆ! Premiera zapowiadana na 10 maja 2024 r. Wysyłka i odbiór PO PREMIERZE!
Trekking przez historię to strategiczna gra dla całej rodziny, która zabiera uczestników w wyjątkową podróż po najważniejszych wydarzeniach w dziejach. Podczas rozgrywki będziemy dobierali specjalne karty historii, starając się zachować odpowiednią kolejność, by zdobyć jak najwięcej punktów.
Tajemnica w 5 minut to dedukcyjna gra rodzinna, w której wspólnie poszukujecie symboli, zdobywacie wskazówki i staracie się wykluczyć kolejnych podejrzanych. Czas na rozwiązanie zagadki jest mocno ograniczony, więc musicie działać szybko i sprawnie podejmować decyzje!
Śpiące Królewny 2: Na ratunek! to kontynuacja popularnej gry matematycznej o budzeniu zaklętych królewien. Tym razem mamy przed sobą zupełnie nowe wyzwanie: musimy uratować określoną liczbę książąt! Czeka na nas mnóstwo niebezpieczeństw takich jak dzikie krasnale, zdradliwe wierzby usypiające i niezwykle podstępne czarownice zamiennice. Na szczęście mamy też wielu sojuszników, których możemy wezwać układając z kart z cyframi proste równania.
Śladami Darwina to prosta i przyjemna gra rodzinna oparta o zbieranie zestawów kafelków. Podczas zabawy wcielacie się w młodych przyrodników, którzy właśnie weszli na pokład okrętu Beagle. Wyruszacie na wyprawę, w trakcie której będziecie badać różne gatunki zwierząt, eksplorować teren i sporządzać mapy, publikować swoje odkrycia i formułować teorie. Każdy dąży do tego, aby zdobyć więcej punktów zwycięstwa niż rywale, czyli mieć największy wkład w powstanie dzieła Darwina!