Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dice Throne Sezon 2 to kontynuacja przebojowej serii pojedynkowych gier karciano-kościanych. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Dice Throne Sezon 2 to kontynuacja przebojowej serii pojedynkowych gier karciano-kościanych. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Dice Throne Sezon 2 to kontynuacja przebojowej serii pojedynkowych gier karciano-kościanych. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Dice Throne Sezon 2 to kontynuacja przebojowej serii pojedynkowych gier karciano-kościanych. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Diuna: Imperium to gra strategiczna, która łączy w sobie mechaniki budowani talii i rozmieszczania sił na planszy (worker placement). To od Ciebie zależy, jak rozbudujesz swoją potęgę. Poszukasz politycznych sojuszy czy stworzysz militarną przewagę? Siła ekonomii czy subtelne intrygi? Miejsce w radzie... czy ostra klinga? Wybór należy do Ciebie. Imperium czeka.
Diuna: Imperium - Potęga Ix urozmaica podstawową grę Diuna: Imperium i wprowadza nowe możliwości strategiczne. Pozyskuj technologie, aby otrzymać trwałe korzyści. Zdominuj pole bitwy potężnymi drednotami. Przechytrz swoich przeciwników, wysyłając na Arrakis infiltratorów. Walcz o najwyższe stawki w nowym, dłuższym trybie gry epickiej. Czy Twoja fortuna wzrośnie wraz z Potęgą Ix?
PRZEDSPRZEDAŻ! NOWOŚĆ! Premiera zapowiadana na początek czerwca 2024 r. Wysyłka i odbiór PO PREMIERZE!
Diuna: Imperium - Powstanie to niezależna kontynuacja Diuna: Imperium, która rozwija mechaniki budowania talii i rozmieszczania sił na planszy znane z pierwowzoru. W dalszym ciągu musisz dążyć do zwycięstwa, zachowując równowagę między potęgą wojskową a politycznymi intrygami.
Dominant Species: Władcy Oceanu to gra dla 2 do 4 graczy, przedstawiająca koniec epoki lodowcowej i próby przystosowania się żywych stworzeń do nowych warunków. W grze przejmiesz kontrolę nad jedną z czterech gromad: Ryb, Gadów, Skorupiaków bądź Głowonogów. Rozpoczynają one rozgrywkę we względnej równowadze, choć taki stan prędko ulegnie zmianie.
El Grande to jedna z najbardziej znanych i cenionych gier planszowych na świecie. W 1996 roku zdobyła prestiżową nagrodę niemieckiej gry roku - Spiel des Jahres - i od tego czasu nie znika ze stołów graczy, co potwierdza wysokie miejsce w rankingu BoardGameGeek.
Encyklopedia to strategiczna gra dla 1-4 odkrywców z mechaniką "dice placement". W trakcie gry gracze będą dobierać kości i układać je na planszy, wykonując różne akcje w zależności od ich wartości i koloru. Co ciekawe można korzystać zarówno ze swoich kości, jak i przeciwnika - co zapewnia interakcję między graczami.
Kryptyda to gra dedukcji i subtelnego blefu. Każdy gracz posiada unikalną wskazówkę, która określa, w jakim rejonie mapy może znajdować się siedlisko kryptydy. Połączenie wskazówek wszystkich graczy niezawodnie prowadzi do miejsca bytowania stwora. W trakcie rozgrywki starasz się zatem odkryć informacje posiadane przez rywali, jednocześnie chroniąc swoje własne tajemnice. Zachowaj czujność, analizuj fakty i dokonaj wiekopomnego odkrycia!
Rozmieszczaj strategicznie swoje kafle, tworząc dzielnice w swoim mieście 4 × 4. Buduj wieżowce i obiekty użyteczności publicznej, starając się spełnić przedstawione na nich wymagania. Zdobądź najwięcej punktów harmonii i wygraj grę! Neopolis to gra planowania, ryzykowania i wyścigu po punkty w pięknej trójwymiarowej oprawie futurystycznej metropolii. Spodoba się zarówno rodzinom, jak i bardziej zaawansowanym graczom.
Pagan: Tajemnica Roanoke to asymetryczna gra karciana dla dwóch graczy, w której każda strona ma swoje cele i strategię. Pudełko podstawowe oferuje pełną rozgrywkę, a dodatkowe serie dodatków pozwalają na jeszcze głębsze zanurzenie się w świecie gry i wprowadzają nowe możliwości dla graczy.
W grze Plemiona wiatru wcielisz się w przewodnika, który, korzystając z magii żywiołów, walczy ze skażeniem. Zagrywane karty z ręki pozwolą Ci wykonywać różne akcje, ale ich efekt, będzie zależeć od rewersów kart sąsiadujących z Tobą przeciwników. Odkażaj tereny, sadź lasy i wysyłaj swoich jeźdźców wiatru do budowy nowych wiosek, wykorzystując zdobyte zasoby.