Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Rozwiń swoją wyspę macierzystą i zapewnij jej dostęp do nowych gałęzi przemysłu. Musisz jednak planować każdy ruch z wyprzedzeniem - konkurencja nie śpi! Czy będziesz w stanie zdobyć niezbędne surowce, zgłębić tajemnice Starego Świata i wyruszyć na niejedną ekspedycję, aby odkryć wyspy Nowego Świata?
W Black Rose Wars: Duel - Lex przeniesiemy się do mistycznej Twierdzy Templariuszy. W jej katakumbach spoczywają szczątki potężnego mistrza Ulricha. Postaramy się przejąć moc Czarnej Róży i zostać jego następcą. Do przechylenia szali zwycięstwa na swoją stronę wykorzystamy różnorodne rodzaje kart czarów, ulepszenia naszej postaci oraz właściwości komnat, po których będzie się przemieszczać.
Pozyskuj moce i błogosławieństwa istot ze świata H.P. Lovecrafta poprzez poświęcanie swoich kultystów, a następnie używaj ich zagrywając kart, aby zniszczyć badaczy i przyspieszyć unicestwienie wrogich kultów!
Biała Śmierć to ogromne rozszerzenie Divide et Impera, które zawiera wszystkie ekskluzywne i dodatkowe materiały odblokowane podczas kampanii Kickstarter.
Dzięki rozszerzeniu Cytadela możesz grać w D.E.I. gry z nowym trybem oraz dodatkowymi, alternatywnymi Liderami czterech frakcji gry podstawowej oraz jednego Lidera i jednego Drona do frakcji Rasy Czystej Krwi
To rozszerzenie pozwala grać nową frakcją: Rasą Czystej Krwi, tymi, którzy panują nad całą ludzkością. Gracze mogą używać tej frakcji w każdej rozgrywce D.E.I. gry, z wyjątkiem tych, gdzie używacie trybu Cytadela, z dodatku Cytadela.
Wyznawcy powstali z popiołów starożytnej religii. W czasach, gdy każda żywa istota szuka nadziei na przetrwanie, ta nowa i inkluzywna frakcja szybko nabiera siły. Mówi się, że ich kult zaginął u początków czasu, ale ślady jego przemijania można znaleźć w każdej epoce. Crono, ich bóg, pomaga im i prowadzi ich ku odrodzeniu i ku przyszłości.
DEI to gra dla 2-4 graczy, w której każdy przywódca jest wezwany do zarządzania jedną z 4 asymetrycznych frakcji, odzyskiwania zasobów, korzystania z systemu przewag do poruszania się po mapie 3D (będziesz także przemieszczał się między różnymi wysokościami).
Mechanika Dice City oparta jest na manipulacji kośćmi i odpowiednim modyfikowaniu rzutów. Gracz będzie miał kilka możliwości rozwoju swojego miasta: stworzenie silnej armii, konstrukcja różnorodnych budynków lub otworzenie szlaków handlowych.
Rozszerzenie Krainy Snów wprowadza do gry dodatkową planszę Krain Snów i otwiera dziwne portale, łączące świat przebudzonych z niezwykłymi miejscami. Do grona bohaterów dołączy ośmiu nowych badaczy oraz nieustraszeni sprzymierzeńcy, jak tajemniczy Randolph Carter, i razem bronić będą naszego świata przed narastającym zagrożeniem.
Ponadto w pudełku znajduje się wiele nowych kart spotkań, Mitów i Preludium. W grze pojawiają się również czterej nowi badacze oraz nowe karty Artefaktów, Zaklęć i Zasobów unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
W rozszerzeniu Maski Nyarlathotepa badacze zmagają się z Pełzającym Chaosem, próbując ocalić ludzkość. Do tej pełnej rozmachu, fabularnej kampanii dołączy siedmiu nieustraszonych badaczy, którzy zahartują się w ogniu przeznaczenia albo spłoną w jego płomieniach.
Rozszerzenie Miasta w gruzach wprowadza nowego, niszczycielskiego Przedwiecznego – Shudde M’ella. To nowe zagrożenie sprowadza Katastrofy i Spotkania Zniszczeń oraz nowe, destrukcyjne karty Mitów. Do walki dołączy czterech strudzonych badaczy wraz z nowymi Artefaktami, Zasobami, Zaklęciami i Talentami, dzięki którym spróbują powstrzymać zmierzch ludzkości.