Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dice Throne Sezon 2 to kontynuacja przebojowej serii pojedynkowych gier karciano-kościanych. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Dice Throne Sezon 2 to kontynuacja przebojowej serii pojedynkowych gier karciano-kościanych. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Dice Throne Sezon 2 to kontynuacja przebojowej serii pojedynkowych gier karciano-kościanych. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Dice Throne Sezon 2 to kontynuacja przebojowej serii pojedynkowych gier karciano-kościanych. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Diuna: Imperium - Potęga Ix urozmaica podstawową grę Diuna: Imperium i wprowadza nowe możliwości strategiczne. Pozyskuj technologie, aby otrzymać trwałe korzyści. Zdominuj pole bitwy potężnymi drednotami. Przechytrz swoich przeciwników, wysyłając na Arrakis infiltratorów. Walcz o najwyższe stawki w nowym, dłuższym trybie gry epickiej. Czy Twoja fortuna wzrośnie wraz z Potęgą Ix?
El Grande to jedna z najbardziej znanych i cenionych gier planszowych na świecie. W 1996 roku zdobyła prestiżową nagrodę niemieckiej gry roku - Spiel des Jahres - i od tego czasu nie znika ze stołów graczy, co potwierdza wysokie miejsce w rankingu BoardGameGeek.
Rozszerzenie Krainy Snów wprowadza do gry dodatkową planszę Krain Snów i otwiera dziwne portale, łączące świat przebudzonych z niezwykłymi miejscami. Do grona bohaterów dołączy ośmiu nowych badaczy oraz nieustraszeni sprzymierzeńcy, jak tajemniczy Randolph Carter, i razem bronić będą naszego świata przed narastającym zagrożeniem.
Ponadto w pudełku znajduje się wiele nowych kart spotkań, Mitów i Preludium. W grze pojawiają się również czterej nowi badacze oraz nowe karty Artefaktów, Zaklęć i Zasobów unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
Rozszerzenie Miasta w gruzach wprowadza nowego, niszczycielskiego Przedwiecznego – Shudde M’ella. To nowe zagrożenie sprowadza Katastrofy i Spotkania Zniszczeń oraz nowe, destrukcyjne karty Mitów. Do walki dołączy czterech strudzonych badaczy wraz z nowymi Artefaktami, Zasobami, Zaklęciami i Talentami, dzięki którym spróbują powstrzymać zmierzch ludzkości.
Rozszerzenie Pod Piramidami wprowadza dodatkową planszę Egiptu, dzięki której badacze odwiedzą gwarne egipskie miasta, jałowe pustynie i tajemnicze wykopaliska archeologiczne. Szeregi śmiałków zasili ośmiu nowych badaczy, którzy stawią czoła przedwiecznemu zagrożeniu.
W Erze galaktyki każdy gracz stanie na czele sojuszu składającego się z maksymalnie 3 frakcji. Termin "sojusz" zawsze odnosi się do zestawu odkrytych kart frakcji leżących przed graczem, a nie do rzeczywistych koalicji między graczami. W ciągu 5 rund gracze zawiązują swój sojusz, zarządzają zasobami i wykonują różne akcje, aby zdobyć punkty zwycięstwa (PZ). Na końcu gry wygrywa gracz, który zebrał najwięcej PZ.
Matka smoków wprowadza do gry nie tylko rosnących w siłę Targaryenów, ale także ród Arrynów. Dzięki nakładce na fragment mapy przedstawiający Orle Gniazdo i nowym kartom postaci będziecie mogli wykorzystać nowy ród w swoich walkach o Żelazny Tron i zwiększy liczbę graczy biorących jednocześnie udział w grze do ośmiu.
Kryptyda to gra dedukcji i subtelnego blefu. Każdy gracz posiada unikalną wskazówkę, która określa, w jakim rejonie mapy może znajdować się siedlisko kryptydy. Połączenie wskazówek wszystkich graczy niezawodnie prowadzi do miejsca bytowania stwora. W trakcie rozgrywki starasz się zatem odkryć informacje posiadane przez rywali, jednocześnie chroniąc swoje własne tajemnice. Zachowaj czujność, analizuj fakty i dokonaj wiekopomnego odkrycia!
W Listach z Whitechapel jeden z graczy przyjmuje rolę Kuby Rozpruwacza, a pozostali – pięciu detektywów ścigających go po uliczkach wiktoriańskiego Londynu. Kuba Rozpruwacz musi zmylić policyjny pościg w gmatwaninie uliczek dzielnicy Whitechapel i uciec, popełniwszy straszliwe morderstwa.
W grze Małe epickie galaktyki każdy z graczy kontroluje galaktyczne imperium, którego wpływy stara się cały czas poszerzać poprzez zajmowanie jak najludniejszych planet oraz stałą rozbudowę floty.
Grę napędza kościana mechanika pozwalająca tworzyć spektakularne kombinacje zagrań. Im silniejsze jest Twoje imperium, tym większą pulą kości dysponujesz. Każda kość wygrawerowana jest unikalnymi ikonami reprezentującymi dostępne do wykonania akcje, takie jak ruch floty, rozwój kulturowy imperium, zbieranie energii, zwiększanie politycznej lub ekonomicznej dominacji nad nowo odkrytymi planetami.
Mamy rok 1977, a obiecywana przez filmy i powieści science-fiction wizja świata stała się rzeczywistością. Więcej informacji i formularze zgłoszeniowe można znaleźć w środku. Pozyskaj najatrakcyjniejsze działki i najciekawsze projekty. Starannie zaprojektuj swoje miasto, aby sponsorująca cię firma stanęła na czele wielkiego projektu budowy miast Luny!