Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Rozwiń swoją wyspę macierzystą i zapewnij jej dostęp do nowych gałęzi przemysłu. Musisz jednak planować każdy ruch z wyprzedzeniem - konkurencja nie śpi! Czy będziesz w stanie zdobyć niezbędne surowce, zgłębić tajemnice Starego Świata i wyruszyć na niejedną ekspedycję, aby odkryć wyspy Nowego Świata?
Dice Throne Sezon 2 to kontynuacja przebojowej serii pojedynkowych gier karciano-kościanych. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Dice Throne Sezon 2 to kontynuacja przebojowej serii pojedynkowych gier karciano-kościanych. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Dice Throne Sezon 2 to kontynuacja przebojowej serii pojedynkowych gier karciano-kościanych. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Dice Throne Sezon 2 to kontynuacja przebojowej serii pojedynkowych gier karciano-kościanych. Wybierz bohatera i wykorzystaj jego umiejętności, by pokonać przeciwnika.
Diuna: Imperium to gra strategiczna, która łączy w sobie mechaniki budowani talii i rozmieszczania sił na planszy (worker placement). To od Ciebie zależy, jak rozbudujesz swoją potęgę. Poszukasz politycznych sojuszy czy stworzysz militarną przewagę? Siła ekonomii czy subtelne intrygi? Miejsce w radzie... czy ostra klinga? Wybór należy do Ciebie. Imperium czeka.
Diuna: Imperium - Potęga Ix urozmaica podstawową grę Diuna: Imperium i wprowadza nowe możliwości strategiczne. Pozyskuj technologie, aby otrzymać trwałe korzyści. Zdominuj pole bitwy potężnymi drednotami. Przechytrz swoich przeciwników, wysyłając na Arrakis infiltratorów. Walcz o najwyższe stawki w nowym, dłuższym trybie gry epickiej. Czy Twoja fortuna wzrośnie wraz z Potęgą Ix?
PRZEDSPRZEDAŻ! NOWOŚĆ! Premiera zapowiadana na początek czerwca 2024 r. Wysyłka i odbiór PO PREMIERZE!
Diuna: Imperium - Powstanie to niezależna kontynuacja Diuna: Imperium, która rozwija mechaniki budowania talii i rozmieszczania sił na planszy znane z pierwowzoru. W dalszym ciągu musisz dążyć do zwycięstwa, zachowując równowagę między potęgą wojskową a politycznymi intrygami.
El Grande to jedna z najbardziej znanych i cenionych gier planszowych na świecie. W 1996 roku zdobyła prestiżową nagrodę niemieckiej gry roku - Spiel des Jahres - i od tego czasu nie znika ze stołów graczy, co potwierdza wysokie miejsce w rankingu BoardGameGeek.
Rozszerzenie Krainy Snów wprowadza do gry dodatkową planszę Krain Snów i otwiera dziwne portale, łączące świat przebudzonych z niezwykłymi miejscami. Do grona bohaterów dołączy ośmiu nowych badaczy oraz nieustraszeni sprzymierzeńcy, jak tajemniczy Randolph Carter, i razem bronić będą naszego świata przed narastającym zagrożeniem.
Ponadto w pudełku znajduje się wiele nowych kart spotkań, Mitów i Preludium. W grze pojawiają się również czterej nowi badacze oraz nowe karty Artefaktów, Zaklęć i Zasobów unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
W rozszerzeniu Maski Nyarlathotepa badacze zmagają się z Pełzającym Chaosem, próbując ocalić ludzkość. Do tej pełnej rozmachu, fabularnej kampanii dołączy siedmiu nieustraszonych badaczy, którzy zahartują się w ogniu przeznaczenia albo spłoną w jego płomieniach.
Rozszerzenie Miasta w gruzach wprowadza nowego, niszczycielskiego Przedwiecznego – Shudde M’ella. To nowe zagrożenie sprowadza Katastrofy i Spotkania Zniszczeń oraz nowe, destrukcyjne karty Mitów. Do walki dołączy czterech strudzonych badaczy wraz z nowymi Artefaktami, Zasobami, Zaklęciami i Talentami, dzięki którym spróbują powstrzymać zmierzch ludzkości.
Rozszerzenie Pod Piramidami wprowadza dodatkową planszę Egiptu, dzięki której badacze odwiedzą gwarne egipskie miasta, jałowe pustynie i tajemnicze wykopaliska archeologiczne. Szeregi śmiałków zasili ośmiu nowych badaczy, którzy stawią czoła przedwiecznemu zagrożeniu.
Encyklopedia to strategiczna gra dla 1-4 odkrywców z mechaniką "dice placement". W trakcie gry gracze będą dobierać kości i układać je na planszy, wykonując różne akcje w zależności od ich wartości i koloru. Co ciekawe można korzystać zarówno ze swoich kości, jak i przeciwnika - co zapewnia interakcję między graczami.
W Erze galaktyki każdy gracz stanie na czele sojuszu składającego się z maksymalnie 3 frakcji. Termin "sojusz" zawsze odnosi się do zestawu odkrytych kart frakcji leżących przed graczem, a nie do rzeczywistych koalicji między graczami. W ciągu 5 rund gracze zawiązują swój sojusz, zarządzają zasobami i wykonują różne akcje, aby zdobyć punkty zwycięstwa (PZ). Na końcu gry wygrywa gracz, który zebrał najwięcej PZ.