Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Kawerna: Dokąd sięgają korzenie wprowadza osiem nowych nacji, które będziemy nazywać rasami. Każda z nich ma swoje unikalne cechy. Każdy gracz na początku gry musi zdecydować: grać krasnoludami (zgodnie z zasadami gry podstawowej), czy jedną z nowych ras (zgodnie ze specyficznymi zasadami danej rasy).
To drugie rozszerzenie gry O mój zboże! kontynuuje historię, którą zaczęliśmy opowiadać w pierwszym rozszerzeniu. Do rozgrywki potrzebne są wszystkich karty gry podstawowej oraz następujące karty pierwszego rozszerzenia (Rewolta w Longsdale): budynki 50-56 i karty postaci 58-60.
Cztery śmiertelnie niebezpieczne choroby zagrażają całemu światu! Ty i twój zespół musicie współpracować, aby wynaleźć lekarstwa i przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się epidemii.
W Pracowni snów będziesz podróżować pomiędzy sześcioma zakątkami krainy snów, zbierając okruchy snu, z których zbudujesz swoją własną wizję snu. Stworzysz krajobrazy, które otulą Cię niczym ciepła, kojąca kołderka.
Wysokie napięcie: Gra karciana zapewnia te same emocje i wyzwania taktyczne, co jej większa siostra - gra Wysokie napięcie. Ta wersja nie wymaga jednak używania map. Przygotujcie się na 60 minut intensywnej rozgrywki!