Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Oberżysta to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice spekulacji, w której próbujesz przygotować odpowiednie pokoje dla najliczniejszych przybyszów w grze na końcu każdej rundy.
Hodowca smoków to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice mandali oraz budowania worka, w której dobierasz znaczniki karmy i rozmieszczasz je pojedynczo na swojej planszy. Dzięki temu młode smoki mogą podążać śladem jedzenia i rosnąć z każdym kolejnym kęsem!
Zatoka kupców to silnie asymetryczna gra euro, w której każdy z graczy wcieli się w innego handlarza ze świata fantasy, prowadzącego własny, wyjątkowy sklepik. Kupcy starają się sprzedać swoje towary podróżnikom przybyłym na trzy pomosty Zatoki, pełniące rolę najznakomitszych placów handlowych w całych Pięciu Królestwach. Każdy gracz używa do gry własnego zestawu unikalnych elementów i mechanik przypisanych jego postaci, aby produkować towary, zwiększyć wydajność swojego sklepu i - przede wszystkim - wzbogacić się!
Zamiast nas to gra łącząca mechanikę deck-buildingu z zarządzaniem zasobami. Prezentuje unikatową i intuicyjną zasadę łączenia kart dla osiągania jak najlepszych wyników.
Załoga: Wyprawa w głębiny to niezależna kontynuacja gry Załoga: W poszukiwaniu dziewiątej planety, zdobywcy tytułu Kennerspiel des Jahres 2020 (Zaawansowana gra roku).
Lepiej zapnij pasy, bo od teraz twoja Wyspa dinozaurów stanie się jeszcze bardziej dzika i nieokiełznana. Trzymasz w dłoniach klucz do rozpoczęcia nowej, ekscytującej jak nigdy epoki w historii parków rozrywki!
Wojna Szeptów to oparta na strategicznym działaniu, ukrytych celach i zmiennej lojalności rywalizacyjna gra planszowa dla od 2 do 4 graczy. Pięć potężnych imperiów toczy wojnę o władzę nad światem, jednak gracze nie wcielą się we władcę żadnego z nich. Zamiast tego poprowadzą jedną z tajnych organizacji stawiających na zwycięzcę, manipulując tokiem działań wojennych.
Wojna o Pierścień to epicka strategiczna gra planszowa pozwalająca graczom zanurzyć się w świecie Władcy Pierścieni stworzonym przez J.R.R. Tolkiena, pełnym ekscytujących przygód, dramatycznych starć i niezapominanych bohaterów.
Wioska to gra kafelkowa, w której gracze starają się jak najmocniej rozwinąć gospodarkę i infrastrukturę swojej osady. Wznosząc nowe budowle, z których każdy gracz będzie mógł skorzystać, otrzymują możliwość wytwarzania surowców, przetwarzania ich, zdobywania złota i przede wszystkim realizowania dostaw, aby wspólnie wybudować centralny punkt wioski – kościół.
Akcja gry Wieczna Zima: Paleoamerykanie rozgrywa się w Ameryce Północnej około 10 000 lat p.n.e. Gracze poprowadzą swoje plemiona przez kilka pokoleń, przekształcając je ze skromnej grupy łowiecko-zbierackiej w rozwiniętą społeczność plemienną. W czasie rozgrywki plemiona mogą odkrywać nowe ziemie i się na nich osiedlać, rozwijać kulturę, doskonalić techniki polowania na wielką zwierzynę i budować niezwykle trwałe megality.
To rozszerzenie dodaje do planszy terenu nowe kafelki rzeki oraz znaczniki widoków. Gracze przemierzają kajakami rzekę, łowią ryby i rywalizują, aby mieć największe wpływy na rozbudowanej o nowe możliwości mapie.
To rozszerzenie wprowadza do gry alternatywne karty plemion i zwierząt, zaawansowane karty Wodzów oraz dwa moduły zawierające zupełnie nowe karty kultury: Dobrobyt i Spory.
To rozszerzenie wprowadza do gry zupełnie nową akcję: malowidła naskalne! Na swoich suchościeralnych planszach gracze wypełniają pola, rysują linie i odblokowują różne natychmiastowe oraz trwałe premie. Dodatkowo po każdej grze plansze będą przypominać niezwykłe zwierzęta!
Podczas rozgrywki w grę W stronę słońca na przestrzeni trzech rund będziecie starać się uzyskać jak największą liczbę punktów. W swojej turze każde z Was, w wyniku decyzji własnej bądź posunięć rywali, otrzyma kształt do narysowania na swoim arkuszu. Rysując, będziecie decydować, czy lepiej pokonać wrogich kosmitów, zdobyć usprawnienia, sięgnąć po niezwykle cenne zasoby, czy może badać czarne dziury. Spróbujecie też dotrzeć do najodleglejszych krańców galaktyki. To z Was, które podoła wyzwaniu i najlepiej wykona powierzone zadania, zwycięży.
Jako poważany przywódca zdobywaj poparcie trolli z klanów Błota, Ognia, Lodu i Księżyca. Kop tunele bogate w kamień, żelazo i klejnoty. Drąż rozległe pomieszczenia i zmieniaj je w wielkie groty. Wydobywaj posągi starożytnych i z pomocą klanów przywracaj im dawną świetność, stawiając jak najbliżej serca góry. Wzbierająca lawina trolli powracających do domu będzie potężnieć wraz z postępem odbudowy naszego królestwa. Przemoże i porwie wszystko na swej drodze, aż jeden przywódca wybije się nad pozostałych i zasłuży na tytuł Króla Gór!
To ogromne rozszerzenie jest wypełnione po brzegi nowymi elementami, którymi możesz wzbogacić swój egzemplarz Twilight Imperium. Galaktyka znacznie się rozrosła, od kiedy do gry dołączyło siedem nieznanych dotąd ras. Każda może pochwalić się wyjątkowymi zdolnościami, ale też obciążona jest różnymi słabościami. Wystarczy wymienić Mahactów posiadających moc modyfikowania genów, czujnych strażników ze Srebrnego Klucza, czy tajemniczych i starożytnych Niebian.
W grze Tuareg gracze wcielają się w przywódców tuareskich plemion, którzy handlują daktylami, solą oraz pieprzem, zdobywając za to złote monety oraz ulepszenia dla swych rodzin.
Jesteś adeptem tajemniczej sztuki alchemii i szukasz sposobu, aby stać się następcą największego żyjącego alchemika - Hermesa Trismegistusa. Aby to zrobić, będziesz przekształcać zwykłe metale w czyste złoto, przeprowadzać eksperymenty i wymyślać artefakty, aby w końcu osiągnąć wieczną wielkość.