Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zapomniane Morza to niesamowicie wciągająca w swój świat fabularna gra przygodowa, która w każdym z was obudzi morskiego wilka! Tytuł wyszedł prosto ze stajni Plaid Hat Games, twórców Martwej Zimy. Wypłyńcie na szerokie wody, rozgrywając 5 nieziemskich (bo przecież morskich) scenariuszy. Łajba, na której pływacie, nie jest może najlepszym statkiem, ale z pewnością widzieliście już gorsze. Odkrywajcie nowe lądy, zakopujcie skarby i wypełniajcie kolejne cele misji.
Innowacyjny system rozwoju robotników, eksploracja wysp Galapagos, kolekcjonowanie okazów, morskie podróże, wielowymiarowa interakcja między graczami i wiele źródeł Punktów Zwycięstwa - wszystko to składa się na głęboko tematyczną i rozbudowaną mechanicznie grę planszową, która szturmem podbiła Kickstarter.
Sadź drzewa, zbieraj drewno i inne materiały, twórz przedmioty i stwórz najlepszy warsztat w nowej grze Vladimira Suchego.
Gracze na zmianę wybierają jedną z siedmiu akcji, które stają się tym mocniejsze, im dłużej pozostają niewybrane. Akcje te służą do manipulowania kośćmi reprezentującymi drewno, które można ciąć, kleić, kupować, a nawet hodować.
Zarządzaj swoim warsztatem, dbaj o narzędzia i pracuj razem z pomocnikami, aby ukończyć projekty stolarskie, które zbudują twoją reputację najlepszego rzemieślnika drewna w lesie!
Pełna interakcji i mocno tematyczna gra o wilczych watahach, do której powraca się raz za razem.
Gracz graczowi wilkiem
Stwórz najsilniejszą wilczą watahę, zdominuj terytoria, rekrutuj samotne wilki i poluj na zwierzynę. Jednak uważaj, gdy wkraczasz na łowiska wrogich watah - twoje wilki mogą przejść na ich stronę!
Virtu to rozbudowana, strategiczna gra area control utrzymana w klimacie renesansowych Włoch. Przełom XV i XVI wieku. Kolumb odkrywa Amerykę, Vasco da Gama przypływa do Indii, Kopernik pisze swoją pracę O obrotach sfer niebieskich, a Michał Anioł przymierza się do stworzenia fresków w Kaplicy Sykstyńskiej. W tym czasie odkryć i rodzącego się humanizmu szczególną rolę odgrywa Italia.
Tekhenu zabierze graczy do starożytnego Egiptu. W tej strategicznej potyczce dla 1-4 graczy, dobierają oni akcje tak, by jak najefektywniej wznieść kompleks świątyń. Najnowszy tytuł autorstwa Daniela Tasciniego (Tzolkin, Teotihuacan) i Dávida Turcziego (Anachrony, Kitchen Rush, Tawantinsuyu) to pozycja, której wyczekiwali miłośnicy budowania strategii.
Nieumarła armia wampirów, szkieletów i upiorów - siły złowrogiego Arkthona - maszeruje wprost na Twierdzę Pereł. Gdy tylko sięgnie murów, rozegra się epickie starcie tyranii z odwagą, ciemności ze światłem, pychy z determinacją.
Złożona gra zaprojektowana specjalnie dla dwójki graczy oferuje paletę zaskakujących strategii i możliwości.
Wysoko na niebie i głęboko pod ziemię. W jednym i drugim miejscu trwają przygotowania do ostatecznej konfrontacji. Krety drążą tunele, którymi wkrótce wyjdą na powierzchnię. Kruki spiskują w koronach drzew przeciwko swym wrogom. Jedni i drudzy chcą tego samego. Jedni i drudzy są zdeterminowani. Root Rozszerzenie: Podziemia to duży dodatek do kultowej, asymetrycznej gry strategicznej. Walka o Leśnogród trwa w najlepsze.
Robinson Crusoe: Przygoda na przeklętej wyspie to wspaniała gra kooperacyjna, która ożywia młodzieńcze marzenia, rozpala wspomnienia z lektury powieści Juliusza Verne’a czy Daniela Defoe. Proste reguły wspaniale komponują się z pasjonującym tematem i porywają was ku wspaniałej przygodzie.
Okręt dobił do brzegu. W powietrzu unosi się zapach krwi i żelaza. Wioska majacząca na horyzoncie zdaje się być opustoszała. Oni już wiedzą. Twoi ludzie chwytają za topory i włócznie, by zabrać to, po co przybyli. Reavers of Midgardto strategiczna gra przygodowa J. B. Howella (Papillon, Gates of Mara), będąca prawowitym następcą kultowego Champions of Midgard. Tym razem czeka na ciebie jeszcze więcej możliwości i dróg do zwycięstwa.
Gwałtownie rosnąca liczba przeludnionych metropolii uzmysłowiła ludzkości, że czas na założenie nowego domu – na dnie morza. Farmy alg dostarczą żywności. Odsalarnie zaopatrzą w wodę. A laboratoria opracują technologie niezbędne przy budowie sieci podwodnych miast.
Zbuduj Planetę z “tetrisowych” kształtów, zoptymalizuj silnik swojej asymetrycznej Planety i Korporacji, zbieraj Meteoryty planetarnym Łazikiem i pokonaj sąsiednie Planety w rywalizacji o cele!
Neuroshima: Last Aurora to gra oparta na Last Aurora, grze autorstwa Mauro Chiabotto z sukcesem ufundowanej na Kickstarterze w ubiegłym roku, którego polską edycję Portal Games osadził w świecie Neuroshimy. W Neuroshima: Last Aurora gracze muszą walczyć o przetrwanie, zbierać surowce, usprawniać swoje pojazdy i walczyć z wrogami, którzy pragną pierwsi dotrzeć do Aurory. To gra z dużą dawką rywalizacji dla graczy bez skrupułów. Trzeba zawalczyć o swoje, zanim będzie za późno.
Neuroshima HEX: Rok Molocha to limitowana edycja gry wydana z okazji Roku Molocha. Wydanie zawiera specjalną dwuwarstwową planszę z nową grafiką, planszetki graczy dla wszystkich frakcji, kampanię opowiadającą o początkach Molocha, nowe ilustracje jednostek armii, wypraska zaprojektowana dla wszystkich 19 armii.
Wiele wieków temu antyczne imperia drżały przed tajemniczymi wojownikami. Dosiadali rączych koni, tresowali orły, doskonale władali mieczem i świetnie strzelali z łuku. Kiedy się pojawiali, pozostawały po nich jedynie zgliszcza. Najeźdźcy ze Scytii to strategiczna gra planszowa Shema Phillipsa (Architekci zachodniego królestwa). Tym razem ze średniowiecznej Europy przenosimy się na starożytny Wschód!
Najprawdziwsza gra cywilizacyjna, w której znajdziesz wszystko: technologie, cuda świata, miasta, ekspansję, zasoby, towary, złoty wiek, osiągnięcia, systemy rządów, przywódców ze specjalnymi zdolnościami i wiele więcej! Każda twoja decyzja formuje los cywilizacji!
Mezo to innowacyjna gra area control i dudes on a map dla 2-4 graczy zainspirowana mitologią Majów. Będziesz kontrolował potężnego Boga, plemię złożone z jego Wojowników, Szamanów oraz Czempiona. Plemiona te zmierzą się w walce o dominację, będą budować piramidy i składać krwawe ofiary na cześć swoich Bogów. Dzięki unikatowym figurkom Bogów, asymetrycznemu zarządzaniu i rozbudowanym, licznym sposobom osiągnięcia zwycięstwa, jest to niezwykle regrywalna oraz pełna rywalizacji gra.
Messina 1347 to średniej ciężkości gra euro, która przeniesie was w czasy epidemii dżumy, kiedy arystokratyczne rody we włoskiej Messynie walczyły o przetrwanie, próbując jednocześnie zachować jak największe wpływy.
Khôra: Rozkwit Imperium to strategiczna gra planszowa, która przeniesie cię do świata starożytnej Grecji. Staniesz na czele Aten, Sparty, Teb czy Olimpii i poprowadzisz swoje państwo do rozkwitu i dominacji!