Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dusze dla Xibalby to rozszerzenie wzbogacające Mezo o nowe komponenty: żetony Ołtarzy, Bogów i kafle Gniewnych Bogów, co dodaje 3 nowe figurki Bogów do rozgrywki, a także nowe tryby gry wraz z trybem solo.
Zestaw dodatkowych Bogów (God Pack), to paczka, w której znajdziecie 4 nowych Bogów wraz z figurkami i komponentami towarzyszącymi. God Pack to limitowane rozszerzenie, do którego dostępna jest angielska wersja dodatku z drukowanymi cyfrowo kartami Bogów w polskiej wersji językowej. Karty te mogą się różnić od kart z wersji podstawowej i rozszerzeń gry.
Rozszerzenie dla 5 graczy wprowadza nowego Boga – Ahau-Kina, wraz z jego figurką, kartami Boga, kartami jego umiejętności, a także planszetką Plemienia, jednostkami (Szamanami, Wojownikami i Czempionem), i innymi komponentami, takimi jak Glify, 11 elementów Piramidy, znaczniki, żetony i kafle. Umożliwia to wprowadzenie 5 gracza i jeszcze bardziej kompetetywną rozgrywkę.
Najprawdziwsza gra cywilizacyjna, w której znajdziesz wszystko: technologie, cuda świata, miasta, ekspansję, zasoby, towary, złoty wiek, osiągnięcia, systemy rządów, przywódców ze specjalnymi zdolnościami i wiele więcej! Każda twoja decyzja formuje los cywilizacji!
Mur Hadriana to pasjonująca gra strategiczna oparta na mechanice paper and pencil. Korzystając z surowców i robotników, będziesz zakreślać kolejne tory postępu na naszych arkuszach dowodzenia, wzmacniając wojska i rozwijając rzymską kulturę.
Wiele wieków temu antyczne imperia drżały przed tajemniczymi wojownikami. Dosiadali rączych koni, tresowali orły, doskonale władali mieczem i świetnie strzelali z łuku. Kiedy się pojawiali, pozostawały po nich jedynie zgliszcza. Najeźdźcy ze Scytii to strategiczna gra planszowa Shema Phillipsa (Architekci zachodniego królestwa). Tym razem ze średniowiecznej Europy przenosimy się na starożytny Wschód!
Neuroshima HEX: Rok Molocha to limitowana edycja gry wydana z okazji Roku Molocha. Wydanie zawiera specjalną dwuwarstwową planszę z nową grafiką, planszetki graczy dla wszystkich frakcji, kampanię opowiadającą o początkach Molocha, nowe ilustracje jednostek armii, wypraska zaprojektowana dla wszystkich 19 armii.
Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwzględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.
Jeśli spotykasz na swojej drodze jakieś zwierzę, to wiedz, że nie jest to zwierzę. To bestia, która przed chwilą opuściła Laboratorium Molocha. Widzisz wilka? Sprawdź, czy nie ma przypadkiem na plecach ośmiu macek... Bestie to dodatek do kultowej gry strategicznej Neuroshima Hex 3.0. Zmutowana fauna chce zakosztować ludzkiego mięsa!
Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki zMolochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom...
Dodatek Neuroshima Hex 3.0: Troglodyci wprowadza nową frakcję do gry i stawia przed graczami zupełnie nowe wyzwania. Armia wyróżnia się dużą liczbą wojowników i żetonów Bitwy.
Lodowa Stal to dodatek do Neuroshimy Last Aurory, już niemal kultowej, kompetytywnej gry planszowej osadzonej w świecie Neuroshimy. Na waszej drodze do lodołamacza pojawił się nowy wróg — Klan Asgaror. Ma świetną broń i jeszcze lepsze pancerze. Wieść niesie, że wytrzasnął to wszystko z tajnych, jeszcze do niedawna strzeżonych, laboratoriów… W rozszerzeniu znajdziecie aż 5 niezależnych, w pełni kompatybilnych modułów, które będziecie mogli ze sobą dowolnie łączyć!
Neuroshima: Last Aurora to gra oparta na Last Aurora, grze autorstwa Mauro Chiabotto z sukcesem ufundowanej na Kickstarterze w ubiegłym roku, którego polską edycję Portal Games osadził w świecie Neuroshimy. W Neuroshima: Last Aurora gracze muszą walczyć o przetrwanie, zbierać surowce, usprawniać swoje pojazdy i walczyć z wrogami, którzy pragną pierwsi dotrzeć do Aurory. To gra z dużą dawką rywalizacji dla graczy bez skrupułów. Trzeba zawalczyć o swoje, zanim będzie za późno.
Zbuduj Planetę z “tetrisowych” kształtów, zoptymalizuj silnik swojej asymetrycznej Planety i Korporacji, zbieraj Meteoryty planetarnym Łazikiem i pokonaj sąsiednie Planety w rywalizacji o cele!
Osadnicy: Królestwa Północy to gra karciana, w której gracze wcielają się w role przywódców jednego z sześciu klanów, z trzech różnych frakcji. Gra składa się z szeregu rund, podczas których gracze odkrywają nowe wyspy, konstruują nowe budynki, wymieniają surowce i pływają do nowych lądów w celu ich podboju lub splądrowania, aby pozyskać więcej dóbr! Każda akcja przybliża klany do zostania najpotężniejszym imperium! Gra kończy się, gdy dowolny z graczy osiągnie 25 punktów zwycięstwa.
Osadnicy: Narodziny Imperium to karciana gra, która graczom wcielić się w role przywódców czterech wspaniałych cywilizacji. W ciągu 5 rund, gracze będą odkrywać nowe tereny, wznosić budowle, wytwarzać i handlować surowcami, najeżdżać wrogów, a wszystko po to, aby zdobywać punkty zwycięstwa.