Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Messina 1347 to średniej ciężkości gra euro, która przeniesie was w czasy epidemii dżumy, kiedy arystokratyczne rody we włoskiej Messynie walczyły o przetrwanie, próbując jednocześnie zachować jak największe wpływy.
Mezo to innowacyjna gra area control i dudes on a map dla 2-4 graczy zainspirowana mitologią Majów. Będziesz kontrolował potężnego Boga, plemię złożone z jego Wojowników, Szamanów oraz Czempiona. Plemiona te zmierzą się w walce o dominację, będą budować piramidy i składać krwawe ofiary na cześć swoich Bogów. Dzięki unikatowym figurkom Bogów, asymetrycznemu zarządzaniu i rozbudowanym, licznym sposobom osiągnięcia zwycięstwa, jest to niezwykle regrywalna oraz pełna rywalizacji gra.
Mamy rok 1977, a obiecywana przez filmy i powieści science-fiction wizja świata stała się rzeczywistością. Więcej informacji i formularze zgłoszeniowe można znaleźć w środku. Pozyskaj najatrakcyjniejsze działki i najciekawsze projekty. Starannie zaprojektuj swoje miasto, aby sponsorująca cię firma stanęła na czele wielkiego projektu budowy miast Luny!
Moja wyspa to rywalizacyjna gra planszowa z mechaniką legacy, w której rozwijamy swoją własną wyjątkową wyspę, zapełniając ją sześciokątnymi elementami.
Najprawdziwsza gra cywilizacyjna, w której znajdziesz wszystko: technologie, cuda świata, miasta, ekspansję, zasoby, towary, złoty wiek, osiągnięcia, systemy rządów, przywódców ze specjalnymi zdolnościami i wiele więcej! Każda twoja decyzja formuje los cywilizacji!
W tej przepięknie ilustrowanej grze uczestnicy rozwijają własne rezerwaty, które są ostoją dla wielu różnorodnych gatunków ptactwa. Każdy kolejny okaz stanowi szansę na wzbogacenie naszej kolekcji, a także rozwój rezerwatu i realizację celów.
Wiele wieków temu antyczne imperia drżały przed tajemniczymi wojownikami. Dosiadali rączych koni, tresowali orły, doskonale władali mieczem i świetnie strzelali z łuku. Kiedy się pojawiali, pozostawały po nich jedynie zgliszcza. Najeźdźcy ze Scytii to strategiczna gra planszowa Shema Phillipsa (Architekci zachodniego królestwa). Tym razem ze średniowiecznej Europy przenosimy się na starożytny Wschód!
Neuroshima HEX: Rok Molocha to limitowana edycja gry wydana z okazji Roku Molocha. Wydanie zawiera specjalną dwuwarstwową planszę z nową grafiką, planszetki graczy dla wszystkich frakcji, kampanię opowiadającą o początkach Molocha, nowe ilustracje jednostek armii, wypraska zaprojektowana dla wszystkich 19 armii.
Neuroshima: Last Aurora to gra oparta na Last Aurora, grze autorstwa Mauro Chiabotto z sukcesem ufundowanej na Kickstarterze w ubiegłym roku, którego polską edycję Portal Games osadził w świecie Neuroshimy. W Neuroshima: Last Aurora gracze muszą walczyć o przetrwanie, zbierać surowce, usprawniać swoje pojazdy i walczyć z wrogami, którzy pragną pierwsi dotrzeć do Aurory. To gra z dużą dawką rywalizacji dla graczy bez skrupułów. Trzeba zawalczyć o swoje, zanim będzie za późno.
Jako czcigodny Elvaland, szanowany członek rady i dowódca wojenny, zostałeś wysłany przez króla, aby powołać armię zdolną przeciwstawić się temu krwiożerczemu potworowi i pokonać go. Musisz odwiedzić każdą karczmę w królestwie, nająć najzdolniejszych krasnoludów oraz zwerbować najbardziej prestiżowych bohaterów, by ZEBRAĆ jak najlepszy ODDZIAŁ i pokonać śmiertelnego wroga! Działaj z należytą sumiennością, a przede wszystkim nie szczędź wydatków, bo o ile król nagrodzi najlepszych z Was, zapewne również ukarze tych, którym udało się powołać zaledwie nędzną zbieraninę straceńców!
Zbuduj Planetę z “tetrisowych” kształtów, zoptymalizuj silnik swojej asymetrycznej Planety i Korporacji, zbieraj Meteoryty planetarnym Łazikiem i pokonaj sąsiednie Planety w rywalizacji o cele!
Od zmierzchu do świtu to gra,w której wcielicie się w wampirów, polujących na ludzi. Podczas rozgrywki będziecie zdobywać punkty zwycięstwa poprzez wypełnianie tajnych misji. Swoje akcje będziecie wykonywać zagrywając karty. Musicie jednak pamiętać, aby wrócić do zamku przed wschodem słońca. Im więcej upolujecie, tym wolniejsi się stajecie, co utrudni Wam powrót przed świtem.
Origins: Pierwsi Budowniczowie to strategiczna gra planszowa, w której rozbudowujecie swoje miasta, korzystając z wiedzy dobroczyńców z kosmosu. Poprzez sprawne zarządzanie siłą roboczą, będziecie piąć się po stopniach olśniewających świątyń wzniesionych ku czci znaków zodiaku.
Oryszalk to trzymająca w napięciu i szybka gra strategiczna, będąca tak naprawdę wyścigiem o zwycięstwo. Każdy gracz ma własną planszę z wyspą, którą odkrywa i rozwija. W każdej turze gracze wybierają zestaw jednego kafelka Eksploracji i jednej akcji: rekrutują hoplitów, produkują cenny oryszalk (legendarny metal z mitologii greckiej), budują budynki dające potężne bonusy lub próbują pozbyć się potworów atakujących Twoją wyspę (i uniemożliwiających budowę nowego budynku).
Pagan: Tajemnica Roanoke to asymetryczna gra karciana dla dwóch graczy, w której każda strona ma swoje cele i strategię. Pudełko podstawowe oferuje pełną rozgrywkę, a dodatkowe serie dodatków pozwalają na jeszcze głębsze zanurzenie się w świecie gry i wprowadzają nowe możliwości dla graczy.
Pakt z diabłem to strategiczna gra blefu i zmiennych układów, w której handel gra główną rolę, a towarem są… ludzkie dusze! Podczas zabawy każdy z czterech graczy wciela się w tajemnicy w jedną z ról: śmiertelnika, kultysty, a nawet samego diabła. Każda z nich oferuje zupełnie inne doświadczenie z rozgrywki i różne strategie do wypróbowania.
Pax Viking to historyczna gra strategiczna dla 1-6 graczy w wieku powyżej 14 lat, stanowiąca kolejna odsłonę uznanej na całym świecie serii gier „Pax”. Gra skupia się na poczynaniach tych wikingów, którzy na przestrzeni X w. kierowali swe wyprawy ku wschodnim, bogatym szlakom handlowym okolic Persji i Morza Czarnego.
W grze Plemiona wiatru wcielisz się w przewodnika, który, korzystając z magii żywiołów, walczy ze skażeniem. Zagrywane karty z ręki pozwolą Ci wykonywać różne akcje, ale ich efekt, będzie zależeć od rewersów kart sąsiadujących z Tobą przeciwników. Odkażaj tereny, sadź lasy i wysyłaj swoich jeźdźców wiatru do budowy nowych wiosek, wykorzystując zdobyte zasoby.
Gwałtownie rosnąca liczba przeludnionych metropolii uzmysłowiła ludzkości, że czas na założenie nowego domu – na dnie morza. Farmy alg dostarczą żywności. Odsalarnie zaopatrzą w wodę. A laboratoria opracują technologie niezbędne przy budowie sieci podwodnych miast.