Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Księga czarów to dwuosobowa gra, w której gracze używają rzutów kośćmi, aby umieszczać kryształy na różnych kartach, w celu ich zdobycia. Po wygraniu, karty oferują albo specjalne moce, punkty zwycięstwa albo jedno i drugie.
Kroniki zachodniego królestwa to dodatek do trzech gier strategicznych z serii Zachodnie Królestwa - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie - wprowadzający tryb kampanii do tych zaawansowanych eurogier. Gracze rozgrywają kolejno każdą z gier serii, a ich sukcesy pozwalają na zebranie cennych ksiąg i zyskanie przewagi w dalszej rozgrywce. Kroniki wnoszą też tryby gry kooperacyjnej do każdej z gier serii Zachodnie Królestwa (gracze wspólnie rywalizują z nikczemnym namiestnikiem - AI), a także dodatkowe elementy do wykorzystania w zwykłej rozgrywce w planszówkach - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa.
Konspiracja: Uniwersum Abyss to samodzielna gra rozgrywająca się w królestwie Głębi znanym z Abyss. Podczas rozgrywki będziemy starali się zdobyć przychylność lordów i ich koalicji, przejąć kontrolę nad kluczowymi miejscami oraz gromadzić cenną, podwodną walutę w postaci pereł.
UWAGA! Gra występuje w dwóch wersjach kolorystycznych: fioletowej oraz niebieskiej. Różnią się one jedynie grafiką na pudełku - wybierz tę, która bardziej Ci się spodoba!
Konspiracja: Uniwersum Abyss to samodzielna gra rozgrywająca się w królestwie Głębi znanym z Abyss. Podczas rozgrywki będziemy starali się zdobyć przychylność lordów i ich koalicji, przejąć kontrolę nad kluczowymi miejscami oraz gromadzić cenną, podwodną walutę w postaci pereł.
UWAGA! Gra występuje w dwóch wersjach kolorystycznych: fioletowej oraz niebieskiej. Różnią się one jedynie grafiką na pudełku - wybierz tę, która bardziej Ci się spodoba!
Gracze wcielają się w doktora Jekylla i pana Hyde’a. Toczą pojedynek dobra ze złem - doktor Jekyll odpiera ataki pana Hyde’a próbującego przejąć nad nim kontrolę. Walka toczy się 3 rundy. Jeśli w tym czasie figurka dotrze do ostatniego pola na planszy, zło zawładnie doktorem Jekyllem i wygra pan Hyde. W przeciwnym razie zatriumfuje dobro, czyli wygra doktor Jekyll.
Ten dodatek wprowadza do Gry o Tron: Gry planszowej dwa nowe elementy: 42 karty Rodów: Każdy z sześciu Rodów z gry podstawowej otrzymuje nową talię 7 kart Rodu, zaprojektowanych z myślą o bardziej strategicznej rozgrywce.
Fotosynteza: w Blasku Księżyca to dodatek do popularnej abstrakcyjnej gry strategicznej Hjalmara Hacha (The King's Dilemma). Włączcie do gry aż trzy nowe moduły rozgrywki — Księżyc i Zwierzęta Leśne, Pradawne Drzewo oraz Kamienie Księżycowe — każdego z nich będziecie mogli używać oddzielnie albo łączyć w dowolnych kombinacjach.
FORT to zabawna, szybka gra karciana Granta Rodieka (Hocus, Farmageddon, Imperius) i wydawnictwa Leder Games (Root, Oath), w której przeniesiemy się w czasy beztroskiego dzieciństwa! Wcielając się w szalone dzieciaki, będziemy jeść pizzę, zdobywać nowych przyjaciół i budować forty, walcząc o tytuł najfajniejszego szkraba na dzielnicy! Gra wykorzystuje mechaniki budowania i zarządzania talią. Każdą kartę będziemy mogli wykorzystać na kilka sposobów, wykonując własna akcje bądź naśladując ruchy przeciwników. Jaką strategię obierzesz?
Manufrakcje to rozszerzenie do gry Fantastyczne Fabryki, które dodaje nowe karty Projektów i Specjalistów, ale także nowe surowce (Witaminy) oraz asymetryczne zdolności graczy. Każda frakcja zapewnia wyjątkowe rozwiązania dające przewagę i zmienia sposób prowadzenia biznesu… a nowy surowiec dywersyfikuje strategie wiodące do sukcesu.
Na owianej tajemnicą pustyni Eko, do życia budzą się targane wiatrem piasek i skały. Formują się w służebne zastępy czekając na rozkaz. Zapętlone w tryby czasu armie niestrudzonych wojowników od niepamiętnych czasów stają naprzeciw siebie… bez końca.
Dreadful Circus to szybka, strategiczna gra karciana, w której staniesz się dyrektorem pełnego dziwactw i niedorzeczności widowiska, mrocznego jak najgłębsze zakamarki ludzkiej wyobraźni!
"Marzenia się spełniają", które wprowadzają do rozgrywki sekretne cele, których realizacja będzie spędzać Ci sen z powiek. Marzenia się spełniają... ale czy wszystkie?
"Talenty", które wprowadzają do gry unikalne umiejętności graczy. W końcu każde z nas potrafi coś, czego inni mogliby mu pozazdrościć!
Gra Dizzle to kolejna gra typu roll&write. Jedna osoba rzuca wszystkimi kośćmi, a następnie zabiera jedną z nich. Pozostali gracze również zabierają po jednej kostce. Jeśli kilka kostek pozostanie, należy kontynuować ich wybieranie (zaczynając od gracza rozpoczynającego), aż do ich wyczerpania.
Dodatek wprowadza nowe postacie z Galerii Łotrów - przeciwników Flasha znanych z serialu czy komiksów. Wciel się w Kapitana Chłoda, Władcę Luster, Trickstera lub innych zbirów. Wykorzystaj zdolności superprzestępców oraz nowoczesną technologię, by pokonać Flasha i jego sprzymierzeńców.
Posłańcy to duży dodatek do gry Czerwona Katedra, w którym znajdziemy karty aż 30 nowych kart Gildii oraz zupełnie nowy moduł Posłańcy poszerzający rozgrywkę o dodatkową planszę mapy. Wysyłaj Posłańców do różnych miast, aby rekrutować najlepszych specjalistów i wykorzystać ich silne umiejętności do pomocy w budowie katedry.
Dodatek do gry Circadians: Nowy Świt wprowadzający cennych Specjalistów, asymetryczne Posterunki, dodatkowe klany mieszkańców Ryh oraz jeszcze więcej Liderów, Kontraktów, Statków i Farm.
Rozszerzenie do Ładu Chaosu wprowadza nowych Przywódców, Taktyki i Cechy. Dzięki 2 nowym Liderom dla każdej Frakcji gracze zwiększają regrywalność tytułu, zyskując większą różnorodność taktyk i strategiczne możliwości do odkrycia podczas rozgrywek.
Cezar. Kostki zostały rzucone to kościana gra z mechaniką push your luck (testowania szczęścia). By w nią zagrać nie potrzebujesz wiele miejsca - ot tyle, by możliwy był rzut kośćmi. Sprawdzi się zatem nie tylko na domowym stoliku, barze czy dywanie ale i w podróży. Dzięki prostym zasadom można do niej łatwo zachęcić osoby nie grające w gry planszowe. Niezależność językowa z kolei pomoże zintegrować z sobą wielojęzyczne towarzystwo.