|
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa: Bramy ze Złota
![]() W Wicehrabiach Zachodniego Królestwa: Bramy ze Złota ludzie z każdego zakątka świata przybyli, aby zobaczyć splendor tego wspaniałego miasta. Podczas gdy większość z nich to handlarze i robotnicy chcący się tu osiedlić, inni mają niecne zamiary. Czy możemy ufać tym, którzy kiedyś zaatakowali nasze mury? Czy naprawdę pragną pokoju? Król wysłał swoje rozkazy, ale to my zadecydujemy kto pozostanie, a kto będzie musiał odejść.
|
Podziemne Imperium
![]() Podziemne Imperium to gra karciana dla 1-5 graczy z budowaniem karcianego silniczka. Autorem gry jest Tim Armstrong (Arkana Magii, Orbis). Rozbudowuj swoją kopalnię, korzystaj ze zdolności sześciu frakcji, awansuj na torze technologii i... pokonaj przeciwników na punkty!
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa: Strażnik Kluczy
![]() W Wicehrabiach Zachodniego Królestwa: Strażnik Kluczy wzrastają napięcia i niepokoje na dworze Króla. Niektórzy próbują spiskować w tajemnicy, zawierając sojusze z urzędnikami o podobnych poglądach. Inni zaś szukają skarbów i tajemnic ukrytych głęboko w murach zamku. Czy do końca pozostaniesz lojalny wobec Króla, czy weźmiesz przyszłość w swoje ręce?
|
Osadnicy: Narodziny Imperium - Poprzez Historię
Cena:
99,00 zł
![]() Osadnicy: Narodziny Imperium - Poprzez Historię to rozszerzenie, które wprowadza do uniwersum Osadników Kampanię w Otwartym Świecie. Celem kampanii jest stałe rozwijanie twojego Imperium, gra po grze, poprzez osiąganie kolejnych Celów i podbój nowych Prowincji. Jednocześnie należy pamiętać o sprawnym zarządzaniu rozwijającym się Imperium, aby uniknąć jego upadku, oraz co najważniejsze, dążyć do wprowadzenia uniwersum Osadników do czasów współczesnych!
|
7 Cudów Świata: Budowle - nowa edycja
![]() 7 Cudów Świata: Budowle to rozszerzenie wprowadzające do gry nową formę współpracy: wspólne budowle, które mogą przynieść zyski wszystkim inwestorom. Udział w tych projektach nie jest obowiązkowy i zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem w razie niepowodzenia. Oprócz tego do gry dołączają dwie nowe karty cudów: Carthage i Ur.
|
Kaskadia: Rzeki
![]() Kaskadia: Rzeki to wykreślanka z serii gier przedstawiających siedliska i dziką przyrodę Wybrzeża Północno-Zachodniego Ameryki Północnej. Rzucaj kośćmi jednocześnie z innymi graczami, zbieraj dzikie zwierzęta i realizuj karty siedlisk, aby wypełnić arkusze środowisk Kaskadii. Użyj specjalnych akcji do manipulowania kośćmi oraz zmiennych kart uzupełnień do odblokowania potężnych kombinacji!
|
Neopolis
![]() Rozmieszczaj strategicznie swoje kafle, tworząc dzielnice w swoim mieście 4 × 4. Buduj wieżowce i obiekty użyteczności publicznej, starając się spełnić przedstawione na nich wymagania. Zdobądź najwięcej punktów harmonii i wygraj grę! Neopolis to gra planowania, ryzykowania i wyścigu po punkty w pięknej trójwymiarowej oprawie futurystycznej metropolii. Spodoba się zarówno rodzinom, jak i bardziej zaawansowanym graczom.
|
FORT - edycja polska
![]() FORT to zabawna, szybka gra karciana Granta Rodieka (Hocus, Farmageddon, Imperius) i wydawnictwa Leder Games (Root, Oath), w której przeniesiemy się w czasy beztroskiego dzieciństwa! Wcielając się w szalone dzieciaki, będziemy jeść pizzę, zdobywać nowych przyjaciół i budować forty, walcząc o tytuł najfajniejszego szkraba na dzielnicy! Gra wykorzystuje mechaniki budowania i zarządzania talią. Każdą kartę będziemy mogli wykorzystać na kilka sposobów, wykonując własna akcje bądź naśladując ruchy przeciwników. Jaką strategię obierzesz?
|
Terraformacja Marsa: Automa
![]() Terraformacja Marsa: Automa to nie lada gratka dla wszystkich fanów niebanalnych wyzwań! Dodatek umożliwia jednoosobową rozgrywkę na zupełnie nowych zasadach. Tym razem nie ścigasz się z czasem, lecz rywalizujesz z MarsBotem. To sztuczna inteligencja, która terraformuje Czerwoną Planetę dzięki algorytmom i specjalnym kartom. Do rozgrywki możesz włączyć dowolne dodatki, aby dopasować wyzwanie do swoich preferencji.
|
Ark Nova: Wodny Świat
![]() Dodatek do bestsellerowej Ark Novy wnosi morskie gatunki zwierząt, a wraz z nimi moc nowych elementów do gry. Nowe, wodne wybiegi, które muszą znajdować się w sąsiedztwie wody, zdolności mieszkańców raf odpalane przy każdym dołączeniu kolejnego tego typu zwierzęcia, czwarty uniwersytet czy asymetryczne karty akcji dobierane przed każdą grą… To tylko niektóre innowacje tego rewelacyjnego rozszerzenia.
|
Era galaktyki
![]() W Erze galaktyki każdy gracz stanie na czele sojuszu składającego się z maksymalnie 3 frakcji. Termin "sojusz" zawsze odnosi się do zestawu odkrytych kart frakcji leżących przed graczem, a nie do rzeczywistych koalicji między graczami. W ciągu 5 rund gracze zawiązują swój sojusz, zarządzają zasobami i wykonują różne akcje, aby zdobyć punkty zwycięstwa (PZ). Na końcu gry wygrywa gracz, który zebrał najwięcej PZ.
|
Kryptyda
![]() Kryptyda to gra dedukcji i subtelnego blefu. Każdy gracz posiada unikalną wskazówkę, która określa, w jakim rejonie mapy może znajdować się siedlisko kryptydy. Połączenie wskazówek wszystkich graczy niezawodnie prowadzi do miejsca bytowania stwora. W trakcie rozgrywki starasz się zatem odkryć informacje posiadane przez rywali, jednocześnie chroniąc swoje własne tajemnice. Zachowaj czujność, analizuj fakty i dokonaj wiekopomnego odkrycia!
|