Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Curling: Gra planszowa to zręcznościowa wersja olimpijskiej rozgrywki, która odbywa się w Twoim domu. W grze Curling drużyny zagrywają (czyli pchają) swoje kamienie wzdłuż maty, tak aby znalazły się jak najbliżej celu (czyli trójkolorowego koła, które będziemy nazywać domem). Rozgrywka trwa 8 rund i kończy się zwycięstwem drużyny, która zdobędzie najwięcej punktów.
Wszyscy gracie równocześnie! Wykładacie odpowiednie karty na stół – wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Aby wygrać, przyda się dobra koncentracja, spostrzegawczość i szybkość reakcji.
Gra pomaga młodszym graczom opanować umiejętność dodawania i odejmowania. Nie ma lepszej metody niż nauka przez zabawę!
Wojownicy Podziemi to prawdopodobnie najzabawniejsza gra, w jaką zagrasz. Łączy przygodę, zręczność i poczucie humoru. Zbierz parszywą kompanię. Razem przemierzycie lochy i stawicie czoła hordom pokracznych monstrów. W ogniu walki i w desperacji będziecie musieli umiejętnie wykorzystać swoje talenty i odwagę, by w jednym kawałku stanąć przed Władcą Podziemi. I tu będzie po was!
Wojownicy podziemi: Katakumby karkołomnych koszmarów to gra opowiadająca o przygodach desperatów górnolotnie mieniących się bohaterami… Tak, to o Was mowa! Trafiacie do należycie mrocznych lochów z adekwatnym poziomem łupów.
Wojownicy podziemi: Meandry morderczych monsunów to gra opowiadająca o przygodach desperatów górnolotnie mieniących się bohaterami… Tak, to o Was mowa! Trafiacie do należycie mrocznych lochów z adekwatnym poziomem łupów.
Wojownicy podziemi: Pałac prażących płomieni to gra opowiadająca o przygodach desperatów górnolotnie mieniących się bohaterami… Tak, to o Was mowa! Trafiacie do należycie mrocznych lochów z adekwatnym poziomem łupów.
Wojownicy Podziemi: Zamek Zajadłej Zimy to zręcznościowa gra przygodowa z mocnym przymrużeniem oka. Jako drużyna samozwańczych bohaterów ruszacie w mroczne (acz, jak wyżej, z przymrużeniem oka) podziemia, by stawić czoła napotkanym tam przeciwnościom i w miarę możliwości opuścić je (podziemia! nie przeciwności) w jednym kawałku.