|
|
Filantropi
![]() W grze Filantropi wcielasz się w doświadczonego kupca, który obraca towarami z całego świata i korzysta z poufnych informacji, by skutecznie inwestować i manipulować rynkiem. Twoi konkurenci także są dobrze zorientowani w rynkowych realiach i są gotowi na każdy Twój krok, rywalizując o te same cenne zasoby.
|
Posiadłość Szaleństwa - druga edycja: Świątynia Świtu
![]() Rozszerzenie Świątynia Świtu wprowadza do gry dwa scenariusze oparte na machinacjach Loży Srebrnego Świtu. W jednym z nich badacze muszą odkryć złowieszczą intrygę, kryjącą się za doroczną paradą organizowaną przez ten wybitny zakon. W drugim zadaniem badaczy jest znalezienie drogi ucieczki przed Lożą i zapewnienie bezpieczeństwa jej więźniom.
|
Abyss Głębia - wydanie polskie
![]() W Abyss gracze starają się przejąć kontrolę nad strategicznymi obszarami podwodnego miasta. Aby to osiągnąć gracze muszą rozwijać się na trzy sposoby. Po pierwsze muszą gromadzić sojuszników, następnie używać ich do zwerbowania Lordów Otchłani, którzy dadzą im dostęp do różnych obszarów miasta.
|
Karczma pod Pękatym Kuflem
![]() "Karczma pod Pękatym Kuflem" to gra kościana z budowaniem talii dla 2 do 4 osób w wieku od 12 lat, stworzona przez Wolfganga Warscha – autora bestsellerowej gry rodzinnej Szarlatani z Pasikurowic. Zaproś rodzinę oraz znajomych i wspólnie zadbajcie aby na stołach nigdy nie zabrakło jadła, a piwo lało się strumieniami!
|
Wędrujące wieże
![]() W grze Wędrujące wieże poprowadzisz młodych czarodziejów do zamku kruków. Magowie mogą się poruszać pieszo albo za pomocą wędrujących wież. Gdy gracz uwięzi innego czarodzieja w wieży, jego kolba w magiczny sposób napełnia się eliksirem. Zwycięży ten, kto sprytnie wykorzysta nadarzające się okazje i jako pierwszy umieści wszystkich swoich czarodziejów w zamku.
|
Paladyni zachodniego królestwa
![]() W Paladynach zachodniego królestwa celem każdego gracza jest posiadanie jak największej liczby punktów zwycięstwa na koniec gry. Punkty zdobywa się, budując posterunki i fortyfikacje, wspierając działalność misyjną mnichów i walcząc z najeźdźcami. W każdej rundzie gracze z pomocą wybranego paladyna i grupki robotników będą wykonywać różne zadania.
|
Massive Darkness 2: Bardowie i Konstruktorzy vs Metalowy Anioł
![]() To rozszerzenie wprowadza do gry dwie nowe Klasy: Bardów i Konstruktorów. Zawiera ono 4 Bohaterów wraz ze wszystkimi potrzebnymi komponentami, a także nowego Grasującego Potwora: Metalowego Anioła, który w pogoni za doskonałością ulepszył swe ciało metalicznymi wszczepami, stając się bezduszną maszyną do zabijania.
|
Quantik
![]() W swojej turze, gracz musi umieścić jeden ze swoich pionów na pustym polu planszy. Gracz nie może umieścić piona w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której przeciwnik ma już pion w tym kształcie. Jednakże gracz może umieścić pion w rzędzie, kolumnie lub strefie, w której znajduje się już jego pion w tym kształcie.
|
Tokaido - nowa edycja
![]() Tokaido to elegancka i przyjemna rodzinna gra planszowa, w której wcielamy się w wędrowców pokonujących legendarną Drogę Wschodniego Morza. Na trasie z Tokio do Edo znajdują się rozmaite przystanki, które będziemy odwiedzali w kolejnych rundach. Wchodzenie na poszczególne pola zapewni nam karty, a każdy ich rodzaj dostarczy nam punkty według innego schematu.
|
The Thing: Norweska baza
![]() To rozszerzenie do The Thing: Gry planszowej przeniesie was do wydarzeń w bazie Thule, znanych z filmu z 2011 roku – prequelu do filmu z 1982 roku – który opowiada o tym, co wydarzyło się po odkryciu latającego spodka. Podobnie jak w grze podstawowej, rozgrywka skupia się na umiejętnościach asymilacji Obcego, dzięki którym ukrywa swoją prawdziwą naturę pod osłoną fałszywego człowieczeństwa. Po raz kolejny Obcy spróbuje uciec z bazy i rozprzestrzenić się po naszej planecie.
|