|
|
Era galaktyki
![]() W Erze galaktyki każdy gracz stanie na czele sojuszu składającego się z maksymalnie 3 frakcji. Termin "sojusz" zawsze odnosi się do zestawu odkrytych kart frakcji leżących przed graczem, a nie do rzeczywistych koalicji między graczami. W ciągu 5 rund gracze zawiązują swój sojusz, zarządzają zasobami i wykonują różne akcje, aby zdobyć punkty zwycięstwa (PZ). Na końcu gry wygrywa gracz, który zebrał najwięcej PZ.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Zaginiona Wiedza
![]() Rozszerzenie Zaginiona wiedza wprowadza nowego Przedwiecznego, Yiga, ale zawiera również nowe karty Tajemnic dla Przedwiecznych z gry podstawowej. Ponad to znajdziecie w nim setki nowych Spotkań oraz nowe Artefakty, Zasoby i Zaklęcia, które pomogą badaczom w walce z Przedwiecznymi.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Pod Piramidami
![]() Rozszerzenie Pod Piramidami wprowadza dodatkową planszę Egiptu, dzięki której badacze odwiedzą gwarne egipskie miasta, jałowe pustynie i tajemnicze wykopaliska archeologiczne. Szeregi śmiałków zasili ośmiu nowych badaczy, którzy stawią czoła przedwiecznemu zagrożeniu.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Miasta w gruzach
![]() Rozszerzenie Miasta w gruzach wprowadza nowego, niszczycielskiego Przedwiecznego – Shudde M’ella. To nowe zagrożenie sprowadza Katastrofy i Spotkania Zniszczeń oraz nowe, destrukcyjne karty Mitów. Do walki dołączy czterech strudzonych badaczy wraz z nowymi Artefaktami, Zasobami, Zaklęciami i Talentami, dzięki którym spróbują powstrzymać zmierzch ludzkości.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Maski Nyarlathotepa
![]() W rozszerzeniu Maski Nyarlathotepa badacze zmagają się z Pełzającym Chaosem, próbując ocalić ludzkość. Do tej pełnej rozmachu, fabularnej kampanii dołączy siedmiu nieustraszonych badaczy, którzy zahartują się w ogniu przeznaczenia albo spłoną w jego płomieniach.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza - Widma Carcosy
![]() Rozszerzenie wprowadza nowego, straszliwego Przedwiecznego – Hastura. Ponadto w pudełku znajduje się wiele nowych kart spotkań, Mitów i Preludium. W grze pojawiają się również czterej nowi badacze oraz nowe karty Artefaktów, Zaklęć i Zasobów unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza - Krainy Snów
![]() Rozszerzenie Krainy Snów wprowadza do gry dodatkową planszę Krain Snów i otwiera dziwne portale, łączące świat przebudzonych z niezwykłymi miejscami. Do grona bohaterów dołączy ośmiu nowych badaczy oraz nieustraszeni sprzymierzeńcy, jak tajemniczy Randolph Carter, i razem bronić będą naszego świata przed narastającym zagrożeniem.
|
Czarna Orkiestra
![]() W czasach, gdy nazistowski reżim zatacza coraz szersze kręgi, a paranoja i terror stają się codziennością, w cieniu III Rzeszy rodzi się spisek. Czarna Orkiestra to kooperacyjna gra planszowa, w której gracze wcielają się w autentycznych członków ruchu oporu - oficerów, polityków i działaczy gotowych zaryzykować wszystko, by zakończyć panowanie Adolfa Hitlera.
|
Catan: Gra planszowa (Osadnicy z Catanu) - edycja eko
![]() Nowa edycja w wersji przyjaznej dla środowiskaOsadnicy z Catanu (Settlers of Catan) to bardzo popularna na całym świecie gra rodzinno-ekonomiczna o bardzo dużej "miodności" grania. Teraz prezentujemy jej polską edycję! Gracze są osadnikami na niedawno odkrytej wyspie Catan. Każdy z nich przewodzi świeżo założonej kolonii i rozbudowuje ją stawiając na dostępnych obszarach nowe drogi i miasta. Każda kolonia zbiera dostępne dobra naturalne, które są niezbędne do rozbudowy osiedli.
|
Catan: Gra planszowa – Miasta i rycerze
![]() Handel nowymi towarami pozwala na imponujący rozwój miast, w których zaczynają pojawiać się ratusze, biblioteki oraz twierdze – wszystkie przynosząc rozwój i dobrobyt. Jednak bogactwo przyciąga także hordy barbarzyńców. Na przygotowanie armii potężnych rycerzy jest naprawdę niewiele czasu.
|
CATAN: Gra planszowa – Edycja 3D - WYSYŁKA GRATIS, NA ZAMÓWIENIE
Cena:
1 050,00 zł
|