|
|
Orzeszki ze ścieżki
![]() Pomóż zwierzętom zgromadzić zapasy! Tworzycie leśne krainy pełne krętych ścieżek. Układacie je w taki sposób, aby ułatwić zwierzętom dostęp do ich przysmaków. W trakcie gry należy powiększać kryjówki zwierząt (zmieści się więcej zapasów!) i zapewnić im wodę (zdobędziecie dodatkowe punkty!). Aby wygrać, należy zgromadzić więcej zapasów niż rywale.
|
Jednorożce. Pojedynek w chmurach
![]() Jednorożce. Pojedynek w chmurach to dwuosobowa gra taktyczna, w której jednorożce skaczą po chmurkach i zostawiają za sobą tęczę. Co ważne, poruszają się w charakterystyczny sposób – ruchem skoczka, czyli jednej z figur szachowych. Jeśli jeden z graczy nie będzie mógł wykonać ruchu, drugi gracz wygrywa.
|
Chyba śnisz!
![]() Chyba śnisz! to wyjątkowa gra narracyjna, w której wraz z przyjaciółmi będziecie konstruować wspólne opowieści, inspirując się dobieranymi kartami. Każdy z graczy kolejno będzie dokładał dalszą część historii, ale uwaga - oprócz kreatywnego opowiadania musicie też uważnie słuchać, bo po zakończeniu przyjdzie moment na przypomnienie sobie całej opowieści!
|
Sekret wilczej gromady: Moja opowieść
![]() W Sekret wilczej gromady: Moja opowieść, dwójka graczy stara się stworzyć najciekawszą historię z dostępnych kart. W każdej turze wybierasz jedną z nich i kładziesz przed sobą. Możesz dobrać kartę celu, dzięki której zdobędziesz punkty, albo opowieści, by spełnić cel. Gdy gracze wyłożą przed sobą 25 kart, gra się kończy, a gracz z największą liczbą punktów zwycięży.
|
Sowy
![]() Udaj się w podróż po baśniowych krainach! Gracze odwiedzają krainy pełne sów. Każdy chce, aby jego podróż trwała jak najdłużej i aby zakończyła się w krainie z dużą liczbą sów. Po drodze gracze spotkają koty, kruki i króliki. Zwierzęta te mogą im pomóc w podróży lub bardzo ją utrudnić!
|
EXIT: Gra Tajemnic - Tajemnicze laboratorium
![]() Exit: Gra Tajemnic - Tajemnicze laboratorium Dziennik eksperymentu. Zgłosiliście się jako obiekty testowe do nowych badań i musicie stawić się w wyznaczonym laboratorium. Na miejscu okazuje się jednak, że jesteście tam zupełnie sami. Nagle z jednej z probówek zaczyna unosić się dziwny dym i tracicie przytomność.
|
EXIT: Gra Tajemnic - Grobowiec faraona
![]() Exit: Gra Tajemnic - Grobowiec faraona Z notatnika dr. Forda. Wizyta w Dolinie Królów to najbardziej emocjonująca część waszej wycieczki do Egiptu. Błądząc po wąskich korytarzach, tracicie z oczu resztę grupy i docieracie do pełnego tajemnic grobowca faraona.
|
EXIT: Władca Pierścieni - Cienie nad Śródziemiem
![]() W grze Exit: Władca Pierścieni – Cienie nad Śródziemiem, potężny czarodziej Gandalf wysyła graczy na niezwykle ważną misję. Muszą wyruszyć w drogę pełną przygód i zrealizować postawione przed nimi cele, w przeciwnym razie zgaśnie wszelka nadzieja. Gracze będą wspólnie odwiedzać miejsca znane z „Władcy Pierścieni” J.R.R. Tolkiena, rozwiązywać wymagające i pełne magii zagadki oraz wspierać towarzyszy w walce przeciwko Nazgulom, orkom i innym mrocznym postaciom.
|
Raz, dwa, trzy... wilk patrzy!
![]() Leśne zwierzątka bawiły się na polanie i nawet nie spostrzegły, jak zaczęło się ściemniać. Teraz muszą wrócić do swoich domków. Starają się przemknąć niepostrzeżenie, by nie obudzić złego wilka, który pechowo zasnął przy ścieżce. Pomóż im dotrzeć bezpiecznie do celu.
|
Memento mori
![]() Co łączy Joannę d’Arc, Krzysztofa Krawczyka, Richarda Nixona i Wisławę Szymborską? Właśnie tak, wszyscy nie żyją! A znajomość dat ich narodzin i śmierci może Cię zaprowadzić prosto do zwycięstwa w tej niebanalnej zabawie, która sprawdzi Twoją wiedzę z historii. Memento mori to gra karciana, w której staramy się uporządkować postacie na podstawie ich dat urodzenia, śmierci i długości życia. Zwycięży osoba, która popełni najmniej błędów!
|
Jolly Roger: Piracka Gra o Łupach i Buntach
![]() W grze Jolly Roger od 4 do 10 graczy wcieli się w role załogi statku pirackiego. Na początku gry gracze losowo wybierają kapitana, który będzie dowodził kolejnymi wyprawami. Wybiera on spośród pozostałych graczy kwatermistrza: swojego wiernego pomocnika, który wyręczy zapracowanego kapitana w takich czynnościach jak rozdzielanie zdobytych łupów czy wymierzanie kar. Jeśli nie sprawdzi się w swojej funkcji, nic straconego - na początku kolejnej tury kapitan może zwolnić obecnego kwatermistrza i wybrać na jego miejsce nowego.
|
Jakub Wędrowycz: Dziki Samogon
![]() Wcielcie się w jedną z pięciu znanych postaci i stańcie do walki z Drakulą albo Diabłem! Wszyscy bohaterowie posiadają dedykowane talie kart, które ze sobą połączycie, czyniąc każdą rozgrywkę niepowtarzalną. Spieszcie się, wasz czas jest ograniczony! Kiedy wrogiemu Przywódcy wyczerpie się talia Ataków — przegracie! Nie można bez końca machać szpadlem i siekierą…
|