|
|
EXIT: Gra Tajemnic - Zapomniana wyspa
![]() Zapomniana wyspaRozpoczęty idyllicznie rejs zakończony został przez koszmarną burzę. Wasza łódź obraca się do góry dnem, a Wy zostajecie wyrzuceni na piaszczyste wybrzeże tajemniczej wyspy. Znajdujecie tam tajemniczy dysk wykonany z czystego złota… a obok niego czeka na Was bardzo niepokojąca wiadomość.
|
EXIT: Gra Tajemnic - Zakazany zamek
![]() Zakazany zamekPrzestępujecie próg średniowiecznego zamku i wchodzicie do zapierającej dech w piersi sali tronowej. Nagle, z przeraźliwym skrzypieniem, zatrzaskują się za Wami ogromne drewniane wrota - jesteście w pułapce! Czy uda się Wam na czas rozwikłać wszystkie zagadki i uciec z zamku?
|
EXIT: Gra tajemnic - Tajemnicze muzeum
![]() To już ostatnie dni Waszych wakacji we Florencji! Leniwie przechadzacie się wąskimi uliczkami włoskiego miasteczka, kiedy nagle zaskakuje was oberwanie chmury. W poszukiwaniu schronienia napotykacie dziwnie odzianego mężczyznę. W aurze tajemniczości wciska Wam marmurowy dysk wraz z ulotką muzeum i mamrocze coś o „skarbie Santa Marii”, „bezpłatnym wejściu” i „szczęściu, które się przyda”, po czym znika w strugach deszczu. Skarb? Darmowy wstęp? Nie trzeba Wam powtarzać dwukrotnie!
|
EXIT: Gra Tajemnic - Tajemnicze laboratorium
![]() Exit: Gra Tajemnic - Tajemnicze laboratorium Dziennik eksperymentu. Zgłosiliście się jako obiekty testowe do nowych badań i musicie stawić się w wyznaczonym laboratorium. Na miejscu okazuje się jednak, że jesteście tam zupełnie sami. Nagle z jednej z probówek zaczyna unosić się dziwny dym i tracicie przytomność.
|
EXIT: Gra Tajemnic - Śmierć w Orient Expressie
![]() Jedno morderstwo, ośmiu podejrzanych. Tak się przypadkiem składa, że na pokładzie pociągu znajduje się także światowej sławy detektyw Achilles Pussot. Jednak z niewiadomego powodu, on także zniknął! Czy przy pomocy jego notatek uda się Wam rozwikłać zagadkę zabójstwa w Orient Expresie zanim pociąg dotrze do Konstantynopola?
|
EXIT: Gra Tajemnic - Grobowiec faraona
![]() Exit: Gra Tajemnic - Grobowiec faraona Z notatnika dr. Forda. Wizyta w Dolinie Królów to najbardziej emocjonująca część waszej wycieczki do Egiptu. Błądząc po wąskich korytarzach, tracicie z oczu resztę grupy i docieracie do pełnego tajemnic grobowca faraona.
|
EXIT: Gra Tajemnic - Chata w lesie
![]() Exit: Gra Tajemnic - Chata w lesie Awaria samochodu zmusiła was do spędzenia nocy w środku lasu. Na szczęście udało wam się schronić przed deszczem w opuszczonej chacie. Jednak rano okazuje się, że drzwi zostały zamknięte, a solidne kraty w oknach uniemożliwiają ucieczkę…
|
Era galaktyki
![]() W Erze galaktyki każdy gracz stanie na czele sojuszu składającego się z maksymalnie 3 frakcji. Termin "sojusz" zawsze odnosi się do zestawu odkrytych kart frakcji leżących przed graczem, a nie do rzeczywistych koalicji między graczami. W ciągu 5 rund gracze zawiązują swój sojusz, zarządzają zasobami i wykonują różne akcje, aby zdobyć punkty zwycięstwa (PZ). Na końcu gry wygrywa gracz, który zebrał najwięcej PZ.
|
Era cywilizacji
![]() W grze Era cywilizacji musisz poprowadzić swój lud ku świetlistej przyszłości. Przeanalizuj możliwości w każdej erze, dokonaj najlepszych decyzji dla rozwoju swojego królestwa i stań na czele kilku potężnych cywilizacji, które na zawsze zapiszą się na kartach historii. Choć po drodze wiele z nich upadnie, na koniec powstanie Twoja własna, wyjątkowa cywilizacja!
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Zaginiona Wiedza
![]() Rozszerzenie Zaginiona wiedza wprowadza nowego Przedwiecznego, Yiga, ale zawiera również nowe karty Tajemnic dla Przedwiecznych z gry podstawowej. Ponad to znajdziecie w nim setki nowych Spotkań oraz nowe Artefakty, Zasoby i Zaklęcia, które pomogą badaczom w walce z Przedwiecznymi.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Pod Piramidami
![]() Rozszerzenie Pod Piramidami wprowadza dodatkową planszę Egiptu, dzięki której badacze odwiedzą gwarne egipskie miasta, jałowe pustynie i tajemnicze wykopaliska archeologiczne. Szeregi śmiałków zasili ośmiu nowych badaczy, którzy stawią czoła przedwiecznemu zagrożeniu.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Miasta w gruzach
![]() Rozszerzenie Miasta w gruzach wprowadza nowego, niszczycielskiego Przedwiecznego – Shudde M’ella. To nowe zagrożenie sprowadza Katastrofy i Spotkania Zniszczeń oraz nowe, destrukcyjne karty Mitów. Do walki dołączy czterech strudzonych badaczy wraz z nowymi Artefaktami, Zasobami, Zaklęciami i Talentami, dzięki którym spróbują powstrzymać zmierzch ludzkości.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Maski Nyarlathotepa
![]() W rozszerzeniu Maski Nyarlathotepa badacze zmagają się z Pełzającym Chaosem, próbując ocalić ludzkość. Do tej pełnej rozmachu, fabularnej kampanii dołączy siedmiu nieustraszonych badaczy, którzy zahartują się w ogniu przeznaczenia albo spłoną w jego płomieniach.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza - Widma Carcosy
![]() Rozszerzenie wprowadza nowego, straszliwego Przedwiecznego – Hastura. Ponadto w pudełku znajduje się wiele nowych kart spotkań, Mitów i Preludium. W grze pojawiają się również czterej nowi badacze oraz nowe karty Artefaktów, Zaklęć i Zasobów unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza - Krainy Snów
![]() Rozszerzenie Krainy Snów wprowadza do gry dodatkową planszę Krain Snów i otwiera dziwne portale, łączące świat przebudzonych z niezwykłymi miejscami. Do grona bohaterów dołączy ośmiu nowych badaczy oraz nieustraszeni sprzymierzeńcy, jak tajemniczy Randolph Carter, i razem bronić będą naszego świata przed narastającym zagrożeniem.
|