Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gra rodzinna, która pozwoli Wam przeżyć niesamowitą przygodę. Podczas wędrówki po mieście spotkacie przyjaciół, odnajdziecie ukryte przejścia, a odkryte wskazówki pozwolą Wam dotrzeć do dom. Bądźcie jednak uważni, bo za rogiem może się czaić pies albo kruk…
Zagraj kartę i dobierz kartę - czy da się jeszcze prościej? Niech Was to jednak nie zwiedzie. Żeby zwyciężyć, będziecie musieli udowodnić, że potraficie stworzyć doskonale współpracujący zespół, który rozumie się bez słów!
Przechytrz przeciwników pozbywając się kart z ręki szybciej niż oni. Wyczekuj na idealny moment, by zagrać te o najwyższej wartości lub ryzykuj i ponoś konsekwencje! Ale pamiętaj: postacie znane z serialu Wednesday będą trzymać rozgrywkę w napięciu! W końcu czym jest gra bez nieprzewidzianych zwrotów akcji?
Każdy gracz otrzymuje kafelki o wielorakich, trójkątnych kształtach, które co rundę będzie musiał jak najszybciej układać na kartach zadań. Buduj, obracaj, przekręcaj i kombinuj z kafelkami, aby zapełnić dwa pola na karcie. Kto najszybciej rozwiąże swoją łamigłówkę, zdobywa punkty zwycięstwa. Po ośmiu rundach wygrywa ten, który ma ich najwięcej.
Wybierz zadanie z książeczki i policz robaczki każdego gatunku. Ułóż 4 elementy na planszy w taki sposób, aby pozostałe widoczne tylko te robaczki, które zostały pokazane w wybranym zadaniu.
Opakowanie w wersji angielskiej, instrukcja w języku polskim w środku opakowania.
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek Akademia Mądrego Dziecka. Przeznaczona jest dla dzieci już od drugiego roku życia. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy dziecka.
No co, myślałeś, że twój Smash Up jest już wystarczająco niesamowity z Piratami, Ninja i Zombiakami? Cóż, no to źle myślałeś, stary! Na ring totalnej rozwałki wkraczają Zabójcze Rośliny, Steampunkowcy, Duchy i Niedźwiedzia Kawaleria!
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.
Ubongo Extreme to nowa gra z linii Ubongo. Tak jak w pierwowzorze gracze starają się, jak najszybciej dopasować elementy do swojej planszy. Jest to ekstremalnie trudne, bo kafelki mają sześciokątne kształty. Dwa poziomy trudności łamigłówek umożliwiają dopasowanie gry do umiejętności i wieku graczy.
Zadaniem graczy jest znalezienie wśród kart pandy o konkretnych właściwościach. Różnią się one wzrostem wagą i długością trzymanego bambusa. Jeden z graczy rzuca kością i ustala w ten sposób warunek danej rundy - np. szukamy najwyższej pandy. Następnie gracze starają się jak najszybciej złapać taką kartę z pandą, która ich zdaniem najlepiej spełnia podany warunek. Po wybraniu kart gracze porównują wzrost pand podany na rewersie karty. Celem gry jest zgromadzenie określonej liczby kart z pandami.
Talia pikantna jest idealna dla tych, którzy szukają mocniejszych wrażeń. Pozwala realizować fantazje związane z drapieżną dominacją i podniecającą uległością, a także wykorzystać zmysłowe gadżety. Ta talia rozbudzi Wasze ukryte żądze i namiętności!
"Nie Śmiej Się" jest towarzyską grą planszową, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, że aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę.