|
|
Neuroshima RPG: Krew i Rdza
...Hegemonia nie byłaby w stanie ruszyć dupska i narzucić swojej woli całemu kontynentowi. Gdyby ruszyli naprzód zatrzymaliby się dopiero na Molochu albo na mocnych państwach ze wschodniego wybrzeża. Otóż powiem ci, że południowcy mają potencjał, ale nie mają ambicji. Potrzebny im po prostu charyzmatyczny przywódca. Ktoś na miarę Esteveza. Módl się, żeby drugi taki sukinkot nie przyszedł na świat.”
|
Neuroshima RPG: Krew i Rdza 2
Wielki powrót zbioru przygód, tym razem w nowej odsłonie
|
Neuroshima RPG: Piraci
Neuroshima: Piraci (RPG.10) Nie od razu zostałem piratem.
|
Neuroshima RPG: Bohater ^2
Dodatek w całości skierowany do graczy. Zawiera informacje o poziomie technologicznym sprzed wybuchu wojny, o aktualnym poziomie technologicznym ludzi z Posterunku, oraz informacje o wszczepach i sprzęcie, który ludzie z Posterunku montują sobie, by walczyć z Molochem.
|
Neuroshima RPG: Bohater ^3
Suplement 11 - Dodatek przeznaczony dla graczy
|
De Profundis
De Profundis narodziło się z fascynacji prozą H. P. Lovecrafta, jej specyficznym klimatem grozy i szaleństwa. Gracze w De Profundis nawiązują do niej, tworząc niesamowite opowieści rodem z opowiadań mistrza z Providence. Czynią to - w przeciwieństwie do klasycznego RPG - nie na sesjach, lecz za pomocą listów, preparowanych materiałów, za pomocą korespondencji.
|
Cień władcy demonów: Ciemne sprawki w Ostatniej Nadziei
Scenariusz dla początkujących postaci. Jak w przypadku wszystkich startowych przygód, przedstawia genezę drużyny bohaterów, którzy wyruszą w świat, aby zmierzyć się z nadciągającym mrokiem. Wyróżnia ją jednakże to, że zawiera nieco więcej wskazówek dla niedoświadczonych mistrzów gry. Jednocześnie stanowi świetny punkt wyjścia dla każdego MG zainteresowanego rozpoczęciem nowej kampanii.
|
Warlock: Wydarzenia i Przygody
Wydarzenia i Przygody to podręczny przybornik zaprojektowany specjalnie z myślą o Mistrzach Gry, którzy pragną wzbogacić swoje sesje o gotowe zahaczki fabularne, misje, ciekawe postacie oraz niespodziewane wydarzenia.
|
Zaczarowany Las - Gra Fabularna dla Najmłodszych
Zaczarowany Las to wyjątkowa gra fabularna stworzona z myślą o dzieciach w wieku od 4 do 8 lat. To pełna magii, interaktywna zabawa, w której dzieci wcielają się w Strażników Lasu opiekuńcze duszki troszczące się o zwierzęta i mieszkańców baśniowej puszczy. Poprzez narrację i wspólne tworzenie opowieści, najmłodsi rozwijają swoją kreatywność, uczą się współpracy oraz empatii.
|
Neuroshima RPG: Detroit
Detroit to prawdziwy Nowy Świat. Ma własne prawa, własną scenografię, zwyczaje i reguły życia. Ludzie jeżdżą tu szybkimi samochodami, bawią się całymi nocami w barach i cieszą życiem. Bo cóż innego można robić, jak nie cieszyć się z tych paru lat, jakie jeszcze nam zostały? Uprawiać rolę? Sadzić buraki? Naprawiać pieprzone bojlery?! Lepiej założyć kurtkę z naszywkami gangu, postawić fryzurę i... zostać żyjącą legendą!
|
Jagodowy Las: Wesołe wyprawy
W podręczniku Jagodowy Las: Wesołe wyprawy znajduje się pięć scenariuszy, których wydarzenia mają miejsce w nowych częściach Jagodowego Lasu oraz poza nim. Do gry potrzebny będzie podręcznik podstawowy do Jagodowego Lasu lub Starter, papier, ołówki i kości.
|
Szabrownik
Szabrownik to prosta, minimalistyczna gra o przegranych rycerzach, upadłych kapłanach, najemnikach, szalonych uczonych, brudnych łajdakach, rabusiach grobowców, zdrajcach, oszustach i bandytach, którzy wystawiają na próbę swój spryt i szczęście w lochach jeszcze mroczniejszych niż ich dusze.
|
Mystery: Smocza Próżność
Ten tajemniczy suplement do gry Mystery: Mroczny wiek, zaprowadzi Tułaczy do smoczych bibliotek, skąd zaczerpną pradawnej mądrości, mogącej pomóc im w rozwiązywaniu problemów. Nadchodzi czas ognia, łusek i przewrotności!
|
Mystery: Sekrety Ziemi
Mystery: Sekrety Ziemi to wyjątkowy suplement do gry Mystery: Mroczny Wiek, który zgłębia tajemnice natury i jej mroczne sekrety.
|
Słowianie: Mitologiczna gra fabularna - Klechdy
Klechdy zawierają aż sześć scenariuszy. Dzięki nim, przeniesiecie się do krainy Slavii, w której miłość przeplata się ze zdradą, toporem, krwią oraz przesądami. Wszystkie historie biorą garściami z najlepszych elementów systemu. Inspirują się ciekawymi motywami i zachęcają do eksplorowania nieznanych ziem, brania udziału w obrzędach, wiecowaniu i wielkiej wojnie!
|
Neuroshima RPG 1.5 (twarda okładka)
Neuroshima to fascynujące przygody w zdegenerowanej, post-apokaliptycznej rzeczywistości. Umierający świat jeszcze nigdy nie był tak żywy.
|
Kult: Boskość utracona: Zestaw Archetypów
Zestaw 25 archetypów "Kult: Boskość utracona" + 6 kart z ruchami graczy + 6 kart postaci. 76 stron.
|
Wampir: Maskarada 5 edycja - zestaw startowy Świeża Krew
"Świeża Krew" to zestaw startowy wprowadzający do Świata Mroku oraz Wampira: Maskarady. Zaprojektowany z myślą o nowych Narratorach i graczach, zawiera nową historię uczącą grania w nową edycję gry fabularnej, skrót zasad, karty wrogów i ofiar do samodzielnego wydruku, 7 postaci graczy oraz Mapę Relacji.
|
Dungeons & Dragons: Zestaw znaczników - Mag
Dungeons & Dragons: Zestaw znaczników - Mag został zaprojektowany, aby ułatwić i przyspieszyć śledzenie ważnych informacji o Twoim bohaterze. Dzięki niemu Ty i inni uczestnicy rozgrywki w mgnieniu oka zorientujecie się w trudnych sytuacjach taktycznych. Kolorowe znaczniki zostały wykonane z wytrzymałego akrylu, na którym można z łatwością notować za pomocą ścieralnych flamastrów albo cienkopisów.
|
Dungeons & Dragons: Zestaw znaczników - Mnich
Dungeons & Dragons: Zestaw znaczników - Mnich został zaprojektowany, aby ułatwić i przyspieszyć śledzenie ważnych informacji o Twoim bohaterze. Dzięki niemu Ty i inni uczestnicy rozgrywki w mgnieniu oka zorientujecie się w trudnych sytuacjach taktycznych. Kolorowe znaczniki zostały wykonane z wytrzymałego akrylu, na którym można z łatwością notować za pomocą ścieralnych flamastrów albo cienkopisów.
|